Musta tuntuu, et irtokarkeissa on joku psykologinen elementti kans, kun saa ihan ite valita just sitä mitä haluu. Ah sitä vallan tunnetta, kun ei tarvii ostaa valmista karkkipussia, joissa enimmäkseen on kuitenkin jotain pahaa (tai sit vaan yhtä ja samaa)

Samaa namiahan se on, mut onhan se nyt ihan eri asia ite kerätä ja valkata pussinsa ja laittaa sinne vaan niitä omia suosikkeja just oikeessa suhteessa.
Niin ja lantionympäryksen kasvu, mikäli se yhdistyy pyöristyneeseen takamukseen, on musta lähinnä positiivinen ilmiö
Oon kyllä ihmetelly, että kun mulla on ihan oikeesti samankokonen lantio kun joillain malleilla (jotain 93cm taitais mulla olla ja paparazzin sivuilta löyty useempi malli samalla ympäryksellä), mut sit vyötäröä on jotain 7-9cm enempi mulla (73cm about tällä hetkellä), niin kuin suora mä oikein oon, kun musta mallitkin näyttää aika suorilta (siis ettei lantio oo niillä kovin levee suhteessa vyötäröön)

Öyh dear..
Niin ja tosta reidestä, niin mä oon tosiaan aina mitannu paksuimmasta kohtaan, koska onhan se paljon selkeempää. Jos mittaat puolesta välistä, niin miten voit olla, et se mitta on aina samasta kohtaan?

Pitäs piirtää tussilla joku viiva ja muistaa vahvistaa sitä säännöllisesti

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja:
Kesäkilojen karkotus02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja:
Sentit jäävät salille