Juu,onhan toi hurja painon tipautus,kuin ~16 kilosen kiven tiputtas kyydistä pois.
Ensimmäisenä vkona aloituksesta huomasin kuinka t-puserot,paidat ja housut jäi väljiksi sekä olotila koheni (olin pirteämpi ja iloisempi kun n.5.5kg lähti). Iho,hiukset ja kynnet paremmassa kunnossa myöskin.
karppauksen ansiosta ei väsytä eikä haukotuta yhtään paremminkin olen nyt kuin duracell pupu.
ruokavalio meni täysin remonttiin miulla ja lisäsin paljon itse poimittuja ja pakastettuja sokerittomia marjoja,kasviksia tuoreina,itsetehtyjä salaatteja ihan huimasti,
samoiten kohtuudella partaäijä jukurttia, välillä linssikeittoa, lämpimiä kasviksia (esim porkkanoita tai parsakaalia) perunan/riisin/spagetin tilalle sekä välipalalle pähkinä sekotusta (jos on vähääkään nälkä).
Ja vältän kuin ruttoa kaikkea makeeta nykyään (koskee kaupan valmis mehut,hillot,jukurtit,suklaat,karkit sun muut) puhumattakaan peruna,leipä,pastat.
Koitan ottaa itseäni niskavilloista kiinni ja aloittaa jonkinlaisen jumpan tuolla 8kg kahvakuulalla joka kotoa löytyy,jos sais ees peruskuntoa aluksi,sen jälkeen
koitan uskaltautua jonnekin salille,jos saisin personal trainerin tms joka potkis persuksille ja tekis miun kuntoni mukaan jonkun ohjelman jota noudattaisin.
Kävely vois olla rinnalle myös poikaa,vaikka sitten kauppaostokset kävisi aluksi hakemassa kävellen ja siitä sitten suurentaa kunnon mukaan pitemmäksi lenkiksi ilman kaupassa käyntiä

Harmillisesti en ole mittaillu vyötäröäni tms ollenkaan joten en osaa sanoa senteissä paljonko lähtenyt mistäkin,mutta vielä on reippaasti vara pudottaa, taisin jostain lukea että ~60kg olisi ihannepainoni (161cm pituutta).