karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-22 14:51:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 70 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hotmama :D
ViestiLähetetty: 2012-11-09 22:11:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Puzika kirjoitti:
Täällä ollaan. Painokin oli tippunut, en sitä oo jaksanu kyl ees ressata nyt.

Veljen poika on herännyt nukutuksesta ja kaikki on hyvin. Pitkä toipuminen edessä.

Nyt ulkoilemaan, jos se mielikin paranee.

Elämä voittaa.

Sittenkin.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-11-16 10:47:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Täällä ollaan.Tämä viikko meni ihan liian nopeeta.

Käytiin Ruotsissa miehen kanssa risteilemässä ja vietettiin päivä Tukholmassa. Hiilareita tuli nautittua ja sitä sit jatku pitkin viikkoa, mut ei nyt mitään älytöntä mussutusta kuitenkaan. Maanantaina taas tiukistellaan enempi kun nyt viikonloppuna otan itteäni niskasta kiinni :)

Veljen poikakin pääsi sairaalasta kotiin, kaikki hyvin :)

Lähetään miehen kans uudelleen Ruotsiin, hakemaan mun joululahja. Suloinen koiranpentu. Ekalla reissulla kävimme katsomassa ja tutustumassa kasvattajaan. Aivan mielettömän ihania ihmisiä siellä.

Nyt jäi tän viikon punnitukset, tiedän et paino ei oo ainakaan laskenu kun hiilareista saan aina sellasen turvonneen olon..yäh.
Nyt kaverille kahvittelemaan.

BLOGI

ViestiLähetetty: 2012-11-16 14:11:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Puzika kirjoitti:
Käytiin Ruotsissa miehen kanssa risteilemässä ja vietettiin päivä Tukholmassa.
Veljen poikakin pääsi sairaalasta kotiin, kaikki hyvin :)

Suloinen koiranpentu.

Mielialan hoitoa risteilemällä.

Hyvä että kaikki on hyvin.

Ja viellä masennuksen poisto lääke.
Koiran rapsutus alentaa myös verenpainetta.
Siitä on tuhansia tutkimuksia...

ViestiLähetetty: 2012-11-18 23:18:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Olet ihan oikeassa iso isä! Mikäs sen parempi mielen piristys kuin lenkkeily koiran kanssa ja koiran paijaaminen. Sille voi kertoa kaikki huolet. Mun ihana pikku sylikoira (45kg) istahtaa syliin paijattavaksi :P Mieli on parempana nyt. Onneksi, ei tarttee enää esittää iloista.

Tänään vietettiin kans koiraviikonloppua. Mun nuoremman koiran kanssa käytiin koirauimalassa, oli kyl super hauskaa! Nähtiin myös muita samaa rotua olevia koiria ja heidän omistajiaan.

Viikonlopun päätteeksi huomasin...vauvakuume..uuups :oops: Mutta se johtuu meidän likkojen "vauvakuumeesta", esikko(7v) haluis toisen pikkusiskon/pikkuveljen ja kuopus (1v10kk) on rakastunut vauvoihin ja kanniskelee nukkejaan jokapaikkaan ja hoitaa niitä. Itku tulee jos vauva ei oo yöllä kainalossa, oikeat vauvat aiheuttaa mahdottoman ihastelun ja koskettamisen halun, hokee vaan VAUVAA, UIIIH, vauva, oiiiih....mies, noh..sillä ei oo vauvakuumetta :roll:

BLOGI

ViestiLähetetty: 2012-11-23 10:13:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Viikon hiilarirepsuilu ei onneks ees tuonu lisäkiloja. Mutta en kyllä laihtunukkaan. Paino sama kuin kaksi viikkoa sitten. Mutta onneks ei panoa tullu!!! Nyt ois viel kolme viikkoa aikaa ja 3kg ekaan tavoitteeseen. Eli tiukkaa linjaa nyt vain ja liikuntaa. Jospa se siitä :)

BLOGI

ViestiLähetetty: 2012-11-23 11:08:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Puzika kirjoitti:
Mutta onneks ei panoa tullu!!!

Auts!
Että puutteessa....Ja viellä vauvakuumeessa...

Positiivista, ettei tullut negatiivista punnitus tulosta.
Nyt vaan nokka kohti tulevaa...

ViestiLähetetty: 2012-11-23 15:32:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hahahahhah..missä puutteessa, Iso-isä? :lol: Miehellä ei oo vauvakuumetta, mutta kyllähän tuo harjotella haluaa :smt044

Apua, tekee mieli kokoajan puputtaa jotain vaikka ei oo nälkä. Noh, karppia oon pelkästään syöny. Tää on näitä hiilari vierotusoireita, nyt kun vaan jaksaa pysyä tiukkana niin helpottaa.

Mies lähtee viihteelle ja isompi likka mummolaan. Mie jään viikonlopuksi pikkuneidin ja koirien kanssa kotiin. Sit onkin viikon päästä Ruotsin reissu taas edessä :D

BLOGI

ViestiLähetetty: 2012-11-25 14:32:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Katso ja lue tarkkaan tuo lainaus...
Silloinhan jos sitä ei tule on puutteessa.
Nojoo kirotusvire, mutta minä luen rivien välitkin... :twisted:

muuten kuulostaa muksalle.

ViestiLähetetty: 2012-11-29 10:12:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Flunssaa.. :-| Jo toinen kaamee tauti lyhyen ajan sisällä. Ihanaa tää syksy aika. Liekkö mulla jotenkin vastustuskyky heikentynyt, kun en aijemmin oo juurikaan sairastellu. Onneks lapset on nyt terveenä *koputtaa puuta*! No levätty on ainakin..Koirat alkaa vaan taas olla ihan liika energisiä. Stressistä tää varmaan mulla johtuu.

Ruokakaan ei maistu kun kurkku on niin kipeänä ollu. Yrittäny kuitenkin syödä. Liikkumaan pääsee kai sitten joskus. Eipä juuri inspaa hypätä vaa'alle huomenna..

BLOGI

ViestiLähetetty: 2012-11-29 14:29:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, ei.
Kipeänä sairatetaan, terveenä urheillaan.
Muuten urheillaan terveydellä.
Huominen on huomenna, mutta voihan se tuottaa iloisen yllätyksen.

Hyvä ruoka toimii myös lääkkeenä.
Katso mitä saa syötyä, pikkasen tuunausta siihen ja kyllä vain on hyvää.

ViestiLähetetty: 2012-11-30 10:34:43 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tää on kyl ihan perseestä!!!

No paino alkaa nousta näköjään. Kroppa on ihan finaalissa.. :( Tuntuu et tauti vaan pahenee, kurkkuun koskee, päähän koskee, palelee jne. Pää hajoo kun ei pääse mihinkään kun kerkee olla viikon terveenä ja sit 2 viikkoo sairaana. Yrittäny syödä paljon vitamiineja, marjoja, valkosipulia..mut ei.

Hajottaaa ja kunnolla :evil:

BLOGI

ViestiLähetetty: 2012-11-30 11:58:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

pikaista paranemista :hug:
paljon kuumaa juomaa ja lepoa, äkkiä ne kilot sitten häviää kun olo on taas parempi, yritä nyt vaan rauhassa parannella itsesi.

codex kohti kevyempää huomista käykää kurkkaa ja kirjottelee

ViestiLähetetty: 2012-11-30 15:47:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hajoamisen jälkeenn kootan palat uuteen ja parempaan järjestykseen.
Ja sitten ei muuta kun uuteen liitoon.
Toivoo iso isä.

ViestiLähetetty: 2012-12-04 10:38:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos teille codex ja iso isä!

Tultiin eilen Ruotsista, mukana mun joululahja. Tai koko perheen :D Koiranpentu. Se on kyllä todella suloinen ja ilahduttaa koko perhettä. Lapset ovat innoissaan, aamulla heräsivät jo tosi aikasin leikkimään pennun kanssa. Tosi hienosti on menny, vaikka pentu välillä villiintyy liikaakin. Lapset ovat tottuneet kyllä koiranpentuihin, keskimmäinen koira on vasta 1v ja onhan noita pentuja ollut aikoinaan 18kpl (kaksi pentuetta).

Mulla vaan tuntuu kurkku kipeytyvän entisestään ja eilen oli kuumeinen olo. Lepo auttoi jonkun verran. No jospa tää kesään mennessä häviäis. Pitäs jaksaa kauppaan lähteä, jääkaappi huutaa tyhjyyttä. Nyt kun keksis vaan jotain helppoa ja nopeeta ruokaa kun ei oikein jaksa ruuanlaitto kiinnostaa.

Mutta nyt, pikku likka viemään unille. Päivän kohokohta kun saa itekkin levätä [-o<

BLOGI

ViestiLähetetty: 2013-01-10 09:42:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huhhuijakkaa...sitä meni sitten sellanen 2kk FLUNSASSA :shock: Verikokeissa ramppasin ja tulehusarvot himpan yli normin, viljelyt kaikki negatiivisia. No se oli joku virus. Kurkku oli kipee ja räkää pää täynnä ja veto ihan poissa ja lämpöilyä. Ihan kaameeta, ei kiitos mulle jatkossa tollasia enää.

Nyt ollaan pari viikkoa jopa oltu terveenä, mut en uskalla vielä iloita kun samalla tavalla se aina taukoa piti (tosin vain viikon kerkes terveenä olla).

Syömisethän meni ihan penkin alle, piti yrittää syödä mitä kurkusta alas sai ja sit kipeenä ollessa tekee mulla aina mieli sokeria :oops: Paino nousi, mutta onneks nyt ollaan lähellä samaa painoa kuin ennen sairastumista. Nyt oon päässy takas liikkumaan.

Joten matka jatkuu nyt kun ollaan taas elävien kirjoissa.

BLOGI

ViestiLähetetty: 2013-01-18 08:10:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jesh, paino taas lähenee sitä lukua missä oltiin ennen sairastumista :smt041

Tällä viikolla tuli käytyä bodypumpissa ja H.I.I.T treeneissä ja koirien lenkitykset päällä. Ois kiva käydä salilla viel viikoloppuna, mutta lihakset on sen verran kipeinä että taitaa saada jättää väliin. Levätköön lihakset ens maanantaille asti, silloin ois taas bodypumppia vuorossa.
Treenipäivien syömiset on hieman hakusessa edelleen. Otan lisänä heraa, että tulisi niitä protskuja riittävästi.

Samperin pakkaset :evil: On turhan kylmä lenkkeillä koirien kanssa tuntia tai edes puoltatuntia kun noiden tassut jäätyy. Ei juuri kyllä innosta itseäkään..

BLOGI

ViestiLähetetty: 2013-01-18 10:05:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Talvella on talven kelit.
Nauti nyt tulesta, kynttilöistä, takasta, mistä vaan mahdollisesta.
Lepoa, läheisyyttä, läähätystä.
Siis eläinten läähätystä.
Kevät on jo nurkan takana.
Mikä kiire meillä on, valmiissa maailmassa.
Tee höyryävää hyvää keittoa, nauti se peittoon kääriytyneenä sohvalla, yksin , kaksin, tai isommassa kimpassa...

ViestiLähetetty: 2013-01-22 16:24:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Niin, tietty. Talvi on talvi. Enemmän vaan vaatetta päälle ja koirillekkin pukua päälle. Ihanan kirpakkaita lenkkejä tuli tehtyä.

Mutta oikein ihanaa on, kun taas pääsee liikkumaan ja treenailemaan :smt041 Tänään olin aika yllättynyt, kun salilla sai vastusta suurentaa ihan kunnolla. Jotain edistystä on siis tapahtunut. Perjantaina sitten hierojalle huollattamaan lihaksia.

BLOGI

ViestiLähetetty: 2013-01-23 13:11:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Jes, mun yks tavoite on saavutettu :mrgreen: Nimittäin miehen innostaminen liikkumaan! Mikäs sen mukavampaa kuin yhdessä liikkuminen :) Sai viel miun kuntosalilta lahjakortin, päästään sit yhdessä rautaa kiskomaan :wink:

Mieli on piristynyt kummasti kun päässyt taas arkeen kiinni. Eilen saatiin vielä hyviä uutisia nuorimmaisen lapsen terveyden osalta, vauvana huomattu sydänvika on korjaantunut ja lisä seurantaa ei tarvitse enää. ISO helpotus!!!

Helmikuu onkin sitten yhtä juhlaa :smt113 Lasten, kummilasten, kaverin ja omat synttärit. Tiedossa herkkuja, lasten naurua ja kikatusta, leffailtaa, saunaa ja paljua sekä hauskaa seuraa. Tekee kyl hyvää kaiken sairastelun ja masiskauden jälkeen!

BLOGI

ViestiLähetetty: 2013-01-25 07:47:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Punnituspäivä ja alaspäin mennään =D> Hitaasti mutta varmasti! Nyt pääsen iloitsemaan et BMI on alle 30 :lol: \:D/ Enkä ole ees ollut mitenkään tiukka hiilareidenkaan kanssa tai muutenkaan syömisten kanssa. Liikkunut olen sit senkin edestä. Eilen innostuin laittamaan koiralle valjaat ja istuttamaan isomman tytön potkurin kyytiin ja eikun menoksi. Pitäs vaan saada toi koira vetämään ilman eellä menevää "innoketta". Tosin iteltähän ne kalorit kulu kun potkin vauhtia :mrgreen:

Tänään hierojalle, ihanaa!

BLOGI

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 70 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00