Satunnainen kirjoitti:
Fogelholm on saanut lukemattomat kerrat todella törkeää vihapostia, henkilöön menevää solvaamista ja jopa uhkauksia. Ja täällä vain vähätellään. Miettikää nyt ihan oikeasti. Vaikka kuinka olisi asiasta eri mieltä ja vaikka kuinka pitäisi Fogelholmia tyhmänä tyyppinä, onko teidän mielestänne ihan ok, että syytetään myrkyttäjäksi, lahjotuksi, valehtelijaksi, mielisairaaksi ja toivotaan kärsimystä ja hidasta kuolemaa? Minusta Fogelholm (ja ne muut) olivat rohkeita, kun uskalsivat tulla tämän asian kanssa julkisuuteen. Ja fiksua olisi tälläkin palstalla ottaa ongelma vakavasti, tuomita vihapuhe ja -posti sekä irtisanoutua voimakkaasti sellaisesta. Ja sen jälkeen jatkaa keskustelua asialinjalla.
En hyväksy minkäänsorttista vihapostia kenellekään, ainoastaan kyseenalaistan, ovatko juurikin karpit tuon mahdollisen vihapostin takana. Itse en ole nähnyt sitä vihapostia, niin joudun luottamaan Mikael Fogelholmin ja Satunnaisen sanaan siitä että sitä on. Vähän vaikeaa, menee helposti eipäs juupas keskusteluksi, mitä en juurikaan sen alkeellisuuden vuoksi arvosta.
Oikeassa oleminen ei ole kenenkään kohdalla mikään lopullinen status. Kehitys kehittyy. Jopa karpit tai varsinkin karpit kehittyvät.
Minua ei voi kieltää olemasta pahoillani siitä, että terveyteni on vähärasvattomalla neuvonnalla tuhottu. Tietysti täysin oma vika, että aikoinaan uskoin yli 30 vuotta sitä propagandaa. Mutta miksi minun pitäis edelleen hyväksyä yksisuuntainen terveysvalistus, se mikä jo vei terveyden, jos kerran karppaamalla olen saanut siitä aika ison osan takaisin. Ja juu, olen vihainen, ihan hiljaa täällä kotona vaan - joskus. Ja juu, olen yksittäistapaus, myönnän sen auliisti. Joku voisi joskus laskea yksittäistapaukset?