No jos karppaus on kaupallista, niin on kyllä kehno bisnesmies siellä takana. Ettäkö suositellaan jalostamatonta ruokaa, rehtiä lihaa ja munia ja kasviksia ym joihin ei ole kellään monopolia. Eikä erikoispatukoita ja -jauheita, joita saa Vain Meiltä. Eikä terveysvaikutteisia activioita ja beceleitä, jotka olisivat parempia kuin muut saman luokan tuotteet. Eikä pisnismies ole edes tajunnut suositella sellaista ruokaa, mikä tekee uutta nälkää ja mielitekoa, vaan päinvastoin - eipä enää koko ajan puputeta ja kuluteta. Tietoakin saa ilmaiseksi, ja onko olemassakaan mitään kuukausimaksullisia karppauskerhoja? Ne muutama tilateurastamo ja luomukanala, jotka tästä hyötyvät, nekö ovat tämän salaliiton takana? Ovat kyllä hoitaneet tämän karppauskaupallistamisensa niin leväperäisesti, että ei nyt tarvitse olla kovasti huolissaan...
Ainakin minä syön karpatessa oikeaa perusruokaa, ei mitään tiettyjä merkkejä vaan nimenomaan paljon merkitöntä. Ja ammennan tietoni täältä ilmaiselta foorumilta ja kirjastosta lainatuista kirjoista

Ei kun joo, ostinhan minä Ruokavallankumouksen kirppikseltä. 3:lla eurolla. Siinä minun panokseni tähän kaupallisuuteen...