karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 06:52:10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1994 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 164 65 66 67 68100 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2018-02-19 10:17:12 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21515
Paikkakunta: Keski-Suomi
TeijaS kirjoitti:
Hmm... ihan sama mitä sanovat sairaaloissa, sitä pitää potilaalle tarjota mitä hän syö
Meillä ainakin saa toiveensa mukaista ruokaa..
.

Näinhän se pitäisi olla. Vaan kun ei ole, ei ainakaan K-SKs:ssa.

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-19 17:56:51 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18408
Paikkakunta: Jämtland
Varmaan vaihtelevat nuo sairaaloiden käytännöt siinä miten paljon potilasta kuunnellaan ja paljonko se potilas itse pyytää ruokaa, minä sain kuitenkin extra juustoa ja kinkkua aamiaisella kun en syönyt leipää enkä puuroa. Mutta muutama päivä menee kyllä vähemmilläkin ruoilla. Kamalinta oli se särkylääkkeiden tuputus, yritin selittää ettei sitä särkyä ole niin paljon että haluan lääkettä, mutta ennen kotimatkaa sairaskuljetuksella sellaisen vajaan sata kilometriä otin yhden kun olivat varmoja että matkalla kyllä muuten särkee. Minulla taitaa olla korkea kipukynnys ja omia tekniikoita sen hallintaan.

Tänään hipsii vähän lunta taas, muutama hiutale silloin tällöin, mutta kertyyhän sitä. Torstaina tulee lapsenlapsen perhe pikkuneidin kera käymään eli on mukavaa odotettavaa isomummulla taas. Nyt voi jo siitä kirjoittaakkin kun kaikki meni hyvin.Odotusaikana on vähän vaisumpaa. Meillä on tosi pieni suku, joten hauskaa kun ei ihan kuivu olemattomiin.

Tänään pekonipannaria ja tomaattia lounaaksi ja päivällinen bretwurst ja hapankaalisalaattia, kahvia, vettä.
Hiljalleen lueskellut Lore of Nutrition ja se on kyllä mielenkiintoinen, kova on tuo vastarinta. Ja onhan siinä isot rahat, maine ja monta eri ammattien työpaikkaa kyseessä jos potilaat alkaisivat tosissaan parantua. Ja kun LCHF vaikuttaa niin monen vaivan parantumiseen monella.


Lillis, toivottavasti Aatamikin on jo parempana.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-19 18:09:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-03-15 11:45:06
Viestit: 3672
Onneksi olkoon uudesta pienestä jälkeläisestä!

_________________
[...] chaos is found in greatest abundance wherever order is being sought. It always defeats order, because it is better organised.

-Terry Pratchett


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-19 18:22:37 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93462
Kyllä se kipukynnys vaihtelee, kun mulla oli sairaalassa semmoinen tippa, josta sai pumpata. Koin sen sit hankalaksi ja pyysin irrottamaan, niin sanoivat, että olikin ollut kaikista pienimmällä ja että mulla on korkea kipukynnys. Tää taisi olla leikkauksen jälkeen. Mutta luulen, että samallakin ihmisellä tuo vaihtelee.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-19 19:13:35 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21515
Paikkakunta: Keski-Suomi
Voi sä saat sen pikkuisen nyytin ihailtavaksesi. Oikein mukavaa
tapaamista teille.
(Kiitos, Aatamista tuolla omassa päikyssä.)

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-19 19:54:32 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15264
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
Onnittelut pikkuneidistä! :)

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-20 09:15:43 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
Paikkakunta: Vaasa
voi.. onnea uudesta pikkuelämästä ♥

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-20 12:17:19 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18408
Paikkakunta: Jämtland
Kiitti onnitteluista, kyllä on mukava saada sellainen odotettu ja toivottu pikkuinen, vieläpä terve. Silloin kun sain omat niin olin niin nuori ettei ollut ehtinyt niitä toivoa, mutta ei tullut aborttikaan mieleen, vaikka ajat olivat aika tiukat. Nyt on vauvalla kaikki varusteet jo valmiina kaikki viikkoja ennen maailmaan tuloa. Kunhan eivät curlaile liikaa, en kuitenkaan aio puuttua lastenkasvatukseen, jo tyttäreni oli siinä parempi kuin minä eli kyllä ne vanhemmat osaavat kun ovat valmistautuneetkin huolella.

Lunta lunta lunta vaan - tuntuu että pian hautaudutaan kokonaan kinosten alle. Pakkasta ei kuitenkaan paljon vaikka onkin kylmentynyt. Päivät ovat jatkuneet ja kukatkin ihan selvästi ovat saaneet enemmän valoa, tosin muutaman saa heittää pois, ei tosin yhtään sellaista tosi tärkeää. Yhden sinisen hortensian ostin joku viikko sitten ja sekin näyttää piristyvän, ei tosin ostettu puutarhalta vaan ihan tuosta ruokakaupasta ja ne ovat välillä puoliksi tapettuja jonka huomaa vasta kotona jonkun ajan päästä.

Tuota Lore of Nutrition kirjaa lukiessa tuntee kuinka kovaa on ollut, ja on varmaan vieläkin, niillä lääkäreillä, jotka uskaltavat asettaa ne viralliserheelliset ravitsemusohjeet ja vaikkapa kolesterolilääkityksen kyseenalaiseksi. Niin Heikkilä, Dahlqvist kuin Nokes ovat joutuneet oman ammattikuntansa tuomitsemiksi ja pilkattavaksi, ajattelen omaa ammattiani silloin työaikaan, olisi ollut tosi raskasta jos olisi löytänyt uuden toimivamman työtavan ja kaikki työkaverit ja esimiehet olisivat kääntäneet selkänsä kun olisivat pelänneet että menee valtion rahoitus ym jos tukisivat muutosta. Ei ole ihme että Virta Health toimii siellä missä se toimii.

Tänään pekonipannarin loppu lounaaksi ja päivälliseksi kassler wokkia, hapankaalisalaattia myös.
Vettä, kahvia ja punkkua ruokajuomana.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-20 13:20:38 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93462
Esikon toinen lapsi oli semmoinen pikkutakiainen ja vierasti muita. Sen verran sanoin, että tuo vauva/taaperovaihe menee yllättävän äkkiä ohi, että on vaan hyvällä omallatunnolla sen lapsen ja toisenkin lapsen kanssa ja laistaa taloustöissä. Tais olla paras neuvo ikinä.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-20 15:04:47 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18408
Paikkakunta: Jämtland
Minä uskon että siellä ollaan enemmänkin liian huolehtivaisia, isi on nyt kuukauden heti kotona, osa vuosilomaa, osa isyyslomaa ja hän on tosi hyvä kokki eli hoitaa paljon ruokapuolta, sama on tyttären aviomies myös, tytär kokkaa lisukkeita ja kattaa pöytää, aviomies tekee pääruoat. Homma on vähän eri kuin silloin kun sain itse lapset, mies ei paljon osallistunut akkojen töihin ja eron jälkeen on yhteydet lapsiinsakkin olleet aika vähäiset. Kai siksikin minulla on ollut tuo töissä käynti niin tärkeää että sen perässä on vaihtanut maatakin, nythän se näkyy eläkkeessä eli sillä tulee hyvin toimeen varsinkin kun asumismenot ovat pienet. Ja onneksi olen ollut terve eli on pystynyt tekemään työtä ja opiskelemaan ohessa. Ehkä ne lapset olisivat tarvinneet vähän enemmän sitä äitiä.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-20 18:02:16 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47600
Paikkakunta: HomeSweetHome
mlv kirjoitti:
Kiitti onnitteluista, kyllä on mukava saada sellainen odotettu ja toivottu pikkuinen, vieläpä terve.

Onnea pikkuisen perheelle ja perheen seniorille, nuo ovat aina kivoja uutisia o/
mlv kirjoitti:
Tuota Lore of Nutrition kirjaa lukiessa tuntee kuinka kovaa on ollut, ja on varmaan vieläkin, niillä lääkäreillä, jotka uskaltavat asettaa ne viralliserheelliset ravitsemusohjeet ja vaikkapa kolesterolilääkityksen kyseenalaiseksi. Niin Heikkilä, Dahlqvist kuin Nokes ovat joutuneet oman ammattikuntansa tuomitsemiksi ja pilkattavaksi, ajattelen omaa ammattiani silloin työaikaan, olisi ollut tosi raskasta jos olisi löytänyt uuden toimivamman työtavan ja kaikki työkaverit ja esimiehet olisivat kääntäneet selkänsä kun olisivat pelänneet että menee valtion rahoitus ym jos tukisivat muutosta. Ei ole ihme että Virta Health toimii siellä missä se toimii.

Odottelen kirjaa, mutta taidan tuon jo tietääkin, Annikan ja Heikkilän odysseiaa tiukasti seuranneena, Noakeksen kaikki käänteet lukeneena ja itse asiassa ihan omastakin kokemuksesta, vaikken sen alan tohtori olekaan. Melkein sanoisin että aika lähellä paukahti taas äskettäin, eikä se suinkaan ollut ensimmäinen kerta edes meikäläiselle. Eikä varmaan viimeinenkään.

Mutta kun se on niin väärin, että joku väärin syömällä selviää ja pysyy kunnossa että terveenä.
Eikä sille voi oikein mitään. Ei väärän aiheuttamalle katkeruudelle, eikä sille ansiottomalle terveydellekään : )
Noh, minkäs teet :smt102

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-20 18:23:52 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18408
Paikkakunta: Jämtland
Kiitti viestistä els, odotan jo kovasti tapaamista! Onhan se aika lyxiä että saa tavata lapsenlapsenlapset ja että ovat terveitä (kuten edelleen ne omatkin).

Onhan se alalla kuin alalla helpompaa mennä virran mukana, mutta se konsensus voi viedä työn ilon ja sellaisen kehittämisen tuoman vireyden, minä olen joskus oppinut että se itsensä motivoiminen on osa sitä että jaksaa sen työelämän loppuun saakka eli suht terveenä sinne eläkkeelle. Ja jos on sellainen työpaikka jossa sitä saumaa ei ole, niin vaihto paras. Ja se vaihto on paras tehdä kun vielä jaksaa hakea sen uuden. Kun niitä hyviäkin työpaikkoja on - edelleen.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-21 05:48:08 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 55976
Paikkakunta: Kerava
Onnea Mlv!

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-21 13:59:06 
Poissa
sisukarppi
sisukarppi

Liittynyt: 2005-03-24 12:26:48
Viestit: 6190
Paikkakunta: Hesa
Onnea isomummille!

_________________
16 vuotta karppilassa!
Hetki hetkeltä eteenpäin!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-21 20:11:23 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18408
Paikkakunta: Jämtland
Kiitos onnitteluista!
Sulamassa pari purkillista sitä hyvin onnistunutta hirvipataa huomisen lounaalle, riisiä pari annosta, hapankaalisalaattia ja sitten kurkkua,tomaattia ja oliiveja, kahvia , sillä ne vieraat ruokkiikin, minä olen alkanut tekemään isompia kokkauksia ja pakastamaan, nyt on luuliemet loppu, ydinluita on vielä ainakin yhteen keittoon kotona, mutta ei nyt huomenna sitä.

Tänään oli kotipalvelun siivouspäivä ja pojat asialla eli yksi suomalainen iranilaisen kanssa ja kun oli unohtunut kauppatavaroista vessapaperit konttorille, niin nyt illalla eritrealainen poika toi sen kun oli menossa naapurikylään jotakuta hoitamaan eli meillä oltaisiin pulassa jos ei näitä uusruotsalaisia olisi. Täällä on niin vähän kotimaisia nuoria, ettei riittäisi vaikka kaikki valitsisivat hoitoalan, nämä lähihoitajatutkintonsa suorittaneet ja hommat luistavat. Kissat tykkäävät kun käy vieraita ja Martin sitten leikkii inspektööriä eli seuraa koko ajan mitä tapahtuu.

Pakkasta, mutta toisaalta hyvä vähän pitempi jakso, punkit ja hirvikärpäset pysyvät poissa eivätkä villisiatkaan selviä kun on luntakin paljon.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-21 20:18:30 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93462
Kiva, kun sulla on noin hyvät kokemukset ja kissoilla myös. :D Mitä oon seurannut tämän talon hoitsuja, niitä käy kahdessa huushollissa ja naapuritalossa ainakin yhdessä, niin vielä näyttävät suomalaisilta. Pitäisi kyllä ruveta ajattelemaan, että kun muualta tulleet on kotoutuneet ja asettuneet, niin ovat sen maan kansalaisia missä asuvatkin. Raamatussa on se hauska kertomus Baabelin tornista ja kuinka kielet meni sekaisin. Nyt ois vissiin aika ruveta asumaan maapallolla ja yrittämään puhua äidinkielen lisäksi kaikki vaiin yhtä kieltä, niin silloin kaikki vois puhua kaikkien kanssa?

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-21 20:33:49 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18408
Paikkakunta: Jämtland
Ainahan sitä muuttoliikettä on ollut, ennen vain ne rajat ovat olleet toisenlaisia, suomalaiset ja suomensukuiset jostain sieltä idästä, saamelaiset ovat liikkuneet porojensa kanssa aikaisemmin yli rajojen laitumilla eri tavalla, Norjan puolella kveenit, Suomesta on lähdetty sekä itään että länteen ja osa palaa, osa ei. Opiskellaan ulkomailla ja jäädään kun löydetään puoliso, ja sittenhän on tietysti pakolaiset, monet sotalapset jäivät Ruotsiin tai muuttivat tänne takaisin aikuisina, jugoslavian sodan pakolaiset ovat jo kotiutuneet ja töissä ja hyvää vauhtia nämä uudemmatkin. Kielen oppiminen tietysti vaihtelee, mutta siihen on paras lääke jos ihmiset puhuvat ja keskustelevat näiden uudempien kanssa.

Muistiin Pure http://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(17)32252-3/fulltext

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-24 21:05:04 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18408
Paikkakunta: Jämtland
Vauvelin ja vanhempiensa tapaaminen oli tosi kiva juttu, vauva pirteä ja terve ja kovasti hoidettiin. Minä vähän varoin kun kylällä liikkuu flunssaa ja taitaa olla ihan influensaakin ja naapurin lapsilla ainakin kunnon räkätauti. Minä olen edelleen välttynyt, nenä vuotaa jonkun verran mutta se protestoi happirikastimelle, tosin olen sitä tarvinnut vähän, kun ulkona ei lumimyrskyssä tule oltua.

Tuo Noakes ihan mielenkiintoinen, mutta menee hitaasti kun on liian raskas sänkylukemiseksi, sivuja paljon. Ihmettelen vain että onnistuin sen saamaan, nyt kun katson nettikauppoja täällä niin jopa Adlibriskin josta sen ostin sanoo ettei ole ilmestynyt, samallahan tilasin sen englantilaisen COPD kirjan joten olisiko tullut samaan syssyyn, olisin nimittäin tilannut yhden lisää kun se on sellainen kertomus jonka avulla joku rasvapelkoinen voisi ehkä päätyä uusiin ajatuskuvioihin. No katsotaan, aika jännää lukea miten kovaa kohtelua hän on saanut ja saa kollegoidensa taholta.
Muuten talvea ja lunta ja kylmää ja sisällä oleilua ja Skypeä ja puhelintakin ja karppiruokaa masu täyteen.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-25 12:08:37 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21515
Paikkakunta: Keski-Suomi
Oli se varmaan ihanaa tavata sukua ja ennenkaikkea se pieni uusi suvun prinsessa.
Täällä ei sada enää lunta, välillä näkyy aurinkokin ja kovat tuulenpuuskat pöllyttää lunta.

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-25 14:03:44 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18408
Paikkakunta: Jämtland
Täälläkin lumisade loppunut ja ilma kirkastui illalla, naapuri sanoi että yöllä oli heillä ollut 32 astetta pakkasta, minun mittarini rekisteröinyt vajaat kolmekymmentä, nyt on lauhtunut johonkin 15. Ensi yö vielä tosi pakkasta, sitten jää ehkä yölläkin pariinkymppiin. Naapurin perhe siis käväisi ja isi aurasi pihan, oli siihen taas lunta siunaantunut melkoiset määrät, itse olin kuitenkin jo auton kaivanut esiin. Täytti samalla puuhyllyn kun aurasi tien halkovajallekkin, me rouvan ja lasten kanssa vain kahviteltiin.

Minä olen ainakin toistaiseksi säästynyt flunssilta, nenä protestoi välillä jos happea tulee nautittua, suolasuihke auttaa jonkun verran. Saa nähdä jos tämänkin talven selviää ilman sairasteluja. Ehkä olen tarkempi hiilareistakin kun nehän ruokkivat tulehduksia vaikka vähäistähän se normikäyttökin on. Yksi ystävättäristä oli diabeteshoitajansa kanssa pahoissa väleissä ja oli melkein jättänyt inskat pois, arvot siinä 7-8 paikkeilla eli rajoilla.
Paljastus: show
Joku oli ilmoittanut epäilevänsä että ystävättärellä Alzheimer ja ajokorttia pois, diabeteshoitaja houkutteli vastaanotolle muka diabeteskontrolliin ja siellä olikin sitten varta vasten tilattu erikoislääkäri joka otti ystävättären tutkittavaksi. Hän ei käytä samaa terveyskeskusta kuin minä, olisin minäkin kyllä vaihtanut jos tuollaista junailtaisiin. Kyllähän hänellä muisti on vähän heikoilla, mutta en ole kyllä diagnoosia ajatellut. Hyvä kun itse pärjää. Ja jos joskus muistia tutkittausiin niin haluaisin kyllä rehellisen kutsun tarkastukseen.


Tänään kylmäsavulohi sitruunalla maustelulla majolla ja kolme keittomunaa, kurkkua lounaksi ja päivälliseksi kaalipadan loppua ja juustopala. Kahvia menee ja vettäkin. Eilen alkoi jatko Gomorra sarjaan ja meni TVkin aika myöhään, join varmaan yökaahvit joskus ennen kahtatoista ja pian sen jälkeen sujui nukahtaminen taas hyvin. Aamuyöstä leikattu koipi kiukutteli vähän mutta päästi kuitenkin sitten nukkumaan. Se toimii kohtalaisen hyvin, mutta herkkä turvotukselle jos joku kiristää ja öisin saattaa kiukutella pikku krampilla.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1994 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 164 65 66 67 68100 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bhoblhdup ja 34 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)