karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:25:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Apua tarvitaan
ViestiLähetetty: 2018-10-13 10:35:06 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-01-03 19:44:12
Viestit: 4
Heippa kaikki konkarit ja kaikki muutkin asiaan perehtyneet!
Olen jo pitkään käynyt täällä päivittäin lukemassa kaikkea mahdollista karppaukseen liittyvää. Nyt vaan tuntuu, etten mitenkään saa painoa uudelleen laskuun. Sain 20 kiloa pois karppaamalla aika vaivattomasti parisen vuotta sitten. Jotenkin onnistuin toukokuussa 2017 sairastumaan salmonellaan. Se oli sitkeä tapaus, johon söin kaksi antibioottikuuria ja vielä loppukesästä clostrium difficleen yhden hevoskuurin. Tappoi varmaan kaikki hyvät ja pahat. Sen jälkeen paino lähti nousuun, tuli hetkessä 10 kiloa takaisin, eikä lähde nyt millään. Olen juonut Boris-juomaa, syönyt hapankaalia yms. saadakseni bakteeritasapainoa takaisin. Oma tuntumani on, että siinä olisi nyt vika?! Lisäongelmani on, että olen päiväkodissa töissä ja oikeastaan minun pitää osallistua ohjausruokailuun. Kaikki tietävät mitä shaivea (omia nuoria lainatakseni) se ruoka on. Olisiko jollain neuvoja, mitä kannattaisi kokeilla? Aika epätoivoinen fiilis.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Apua tarvitaan
ViestiLähetetty: 2018-10-13 14:29:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Strong Medicine:

Puhtaalle liha-, kala- ja munaruualle, että saat kaiken roskan pois elimistöstäsi. Liharuoka nollaa pöpökantasi ja voit sitten muutaman kuukauden kuluttua lisätä rehuja mukaan, jos haluat. Sitten puhut sen päiväkodin johtajan kanssa ja ehdotat muuta tehtävää itsellesi siksi aikaa kun muut syövät.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Apua tarvitaan
ViestiLähetetty: 2018-10-13 16:47:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Lainaa:
oikeastaan minun pitää osallistua ohjausruokailuun
Ei todellakaan ole pakko! Sinulla on oikeus omaan ruokavalioon ja eväisiin. Teet jotain muuta sinä aikana.

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Apua tarvitaan
ViestiLähetetty: 2018-10-13 17:53:37 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-01-03 19:44:12
Viestit: 4
Kiitos vastauksista, toi liha-kala-muna"paasto" pitää kyllä kokeilla. Mä vaan rakastan kaikkia kasviksia, että se vähän nyppii. Mulla onnistui se painonpudotus silloin niin, että söin töissä pieniä annoksia, mutta nyt tosiaan noi antibioottimoskat varmaan vaikuttaa. Toi ohjausruokailu on ihan totta, pakko ei ole, mutta kun satun olemaan päiväkodinjohtaja, niin tilanne on hiukka hankala. Lasten kannalta olisi parempi, että syö lasten kanssa, mallittaa ruokatapoja. En itse kyllä vaadi ketään syömään sitä ruokaa, että sikäli voisin kyllä. Tää on ihan mahtavaa kun saa neuvoja ja tukea täältä, kiitos :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Apua tarvitaan
ViestiLähetetty: 2018-10-14 21:24:39 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Liittynyt: 2006-02-09 00:48:42
Viestit: 2822
Pingo sano vaan niille etta terveyden takia pitaa syoda eri lailla alaka selittele muuta. Valehtele vaikka etta laakarin maarays. Nain ma teen. Hankalinta on kun kaikki juo ja mina en.

_________________
Lean body mass is me, fat is ON me.
(Dr Vince Quas)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Apua tarvitaan
ViestiLähetetty: 2018-10-15 07:44:12 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-01-03 19:44:12
Viestit: 4
Näinhän se juuri on, pitäisi muka selitellä. Mua ärsyttää se, ettei esim veganismia tarvitse selitellä vaan se on tosi hienoa (joidenkin mielestä). Tämä ei nyt koske minun työpaikkaani, mutta noin yleisesti. Ja että sitä, ettei juo, niin se se vasta outoa onkin. Kyllähän siihen muiden joku selitys pitäisi saada, aargh! Kiitos Pangolin tuesta.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Apua tarvitaan
ViestiLähetetty: 2018-11-10 08:49:13 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-11-09 20:36:08
Viestit: 9
Pingo kirjoitti:
Se oli sitkeä tapaus, johon söin kaksi antibioottikuuria ja vielä loppukesästä clostrium difficleen yhden hevoskuurin. Tappoi varmaan kaikki hyvät ja pahat. Sen jälkeen paino lähti nousuun, tuli hetkessä 10 kiloa takaisin, eikä lähde nyt millään. Olen juonut Boris-juomaa, syönyt hapankaalia yms. saadakseni bakteeritasapainoa takaisin. Oma tuntumani on, että siinä olisi nyt vika?!


Pakko kirjoittaa tähän kun luin tuota historiikkia. Minulla on itsellä takana 6kk kestänyt vahva antibiootti kuuri joka rikkoi yhtä sun toista asiaa. Bakteeri tasapainoa aloin palauttelemaan heinäkuussa vivomixx: lla ja syön edelleen noita probiootteja jatkuvasti. Siltikään ei tunnu että tuo suolisto tajuaisi palautua. Tiedän että bakteereista oli juurikin vika sillä noin kolmen viikon jälkeen hevosprobiootti kuurilla alkoi mm. Joitain oireita väistyä.

Viikko sitten olin varma että olen valmis tehdäkseni paluun ketokarppailuun.

Itse aloitin karppaamisen muutamalla päivällä yli viikko sitten ja nyt tuntuu että jotkut jo korjatut asiat alkoivat nostaa päätä hiilareiden laskussa ja pohdin tässä uskallanko jatkaa, hinku olisi kova jatkaa. Omat fyysiset oireet vaan eivät oikein tue tuota. Neljä vuotta meni leipä mussuttaessa.

Itsellä myös tuo kuusi kuukautta antibioottia sekä kipulääkkeitä aiheutti sen verta kovan stressin että refluksikin nosti ensimmäistä kertaa elämässä päätään ja se onkin ollut päivittäistä kesäkuun alusta alkaen.

Minun ongelma tässä on että joudun välillä käymään ns. Lounastreffeillä töissä jotka eivät refluksin eikä
Karppailunkaan takia oikein sovi. Olen miettinyt että miten niistä pääsisi eroon ei siinä oikein viitsisi syömättäkään pöytään mennä istumaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Apua tarvitaan
ViestiLähetetty: 2018-11-16 13:16:54 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Liittynyt: 2006-02-09 00:48:42
Viestit: 2822
Yawni kirjoitti:
Minun ongelma tässä on että joudun välillä käymään ns. Lounastreffeillä töissä jotka eivät refluksin eikä
Karppailunkaan takia oikein sovi. Olen miettinyt että miten niistä pääsisi eroon ei siinä oikein viitsisi syömättäkään pöytään mennä istumaan.


Mina tilaan lihaa tai kanaa tmv. ja pyydan ison salaatin sen kanssa. Koskaan ei ole tarjoilija ihmetellyt.

_________________
Lean body mass is me, fat is ON me.

(Dr Vince Quas)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)