karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:47:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2019-08-07 12:31:14 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2019-08-07 12:12:22
Viestit: 3
Heippa kaikki karpit! Noin 15 vuotta sitten laihdutin karppaamalla 23kg ja sain painon pysymaan poissa kunnes repsahdin vuosiksi takaisin hiilarimaailmaan. Yhta kymmenen kilon laihdutuspyrahdysta lukuun ottamatta olen hitaasti mutta varmasti lihonut samoihin mittoihin kuin silloin 19-vuotiaana, tosin nykyaan lihasmassaa on enemman kun silloin joskus lihasta ei ollut yhtaan.

Viime viikolla kavin loman jalkeen vaa'alla ja paatin, etta nyt jos koskaan on otettava itseaan niskasta kiinni. Kuudes paiva siis karppausta menossa ja 2kg pohotysta jo lahtenyt! Janottaa ja pissattaa koko ajan. :lol: Toivon, etta taman forumin avulla saisin inspiraatiota jatkaa silloinkin, kun matkan varrelle tulee toyssyja ja niitahan tulee vakisinkin jossain vaiheessa. Tana viikonloppuna jo ensimmainen - kaverilla juhlat ja pitaisi kuplavedella (ja ehka parilla viinilasillisella) parjata..

Joka tapauksessa tarkoituksena on tehda karppauksesta nyt ihan jatkuva elamantapa ja ottaa laihduttaminen vahan iisimmin kuin silloin joskus kun paino tosiaan lahti alle viidessa kuukaudessa :shock: Mulla on huono tapa kehittaa pakkomielle tallaisista asioista ja nyt yritan tosiaan olla stressaamatta.

Katsotaan miten muijan kay! 8)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-08-07 22:33:06 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93461
Peukutusta! Hyvin käy! Kannattaa lukea täälläkin monipuolisesti, aika paljon on muuttunut, paljon on ennallaan.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-08-08 07:30:10 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47599
Paikkakunta: HomeSweetHome
Heivaan. Olitko silloin 15 vuotta sitten karppilassa vai laihdutitko jollain muulla tavalla?
Siihen aikaan karppausta ei juuri tunnettu...

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-08-08 11:57:05 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2019-08-07 12:12:22
Viestit: 3
els kirjoitti:
Heivaan. Olitko silloin 15 vuotta sitten karppilassa vai laihdutitko jollain muulla tavalla?
Siihen aikaan karppausta ei juuri tunnettu...


Joo olin, mutta en kuollaksenikaan muista kayttajatunnusta niin oli luotava uusi. Muistan, etta silloin taalla oli sellanen painonseuranta-asteikko alkutilanteesta tavoitepainoon, mika oli mun mielesta kiva. Karppifoorumi oli silloin oikeastaan ainoa tiedonlahde karppaukseen ja paljon vinkkeja sainkin! Nyt sitten uudella puhdilla eteenpain, sama urakka edessa ja tavoitepainoon paasy varmasti kestaa kauemmin nyt 14-15v vanhempana.. Virheista saa karsia! :roll:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-08-08 12:53:58 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2019-07-30 11:05:20
Viestit: 1
Terve!
Hyvältä kuulostaa, mukava kun sinäkin olet paikalla!

Itsekin aloitin uudestaan tuossa nelisen viikkoa sitten. Vuosia olen aiemmin painottanut vähähiiöihydraattiseen ruokavalioon, joskin lipsunut siitä välillä, mikä ei ole haitannut. Pikkuhiöjaa sitä sitten lipsui totaalisesti. Nyt oli sitten aivan pakko tehdä jotain, mässäsin hiilareita niin julmetusti joka ilta, suklaat, karkit ja ain niin tietty kaljat päälle. Aamulla itseinhossa ja turvotuksessa herätessä soimasi itseään että eikö sitä taaskaan pystynyt pitämään ruokailuja kurissa. Tiesin kyllä, että karppaus on ratkaisu, mutta aloittaminen oli niin vaikeaa, kalja hyvää.

Pari ensimmäistä päivää tutisin kuin mikäkin huumeriippuainen vieroitusoireissaan. Olo oli niin epätodellinen ja oksetti, petasin vaan itselleni sitä päivää kun saan taas vetää hiilarikoomat. Järkyttävää, en tajunnut että hiilarit aiheuttavat todella noin suurta riippuvuutta vieroitusoireineen. Nyt neljän viikon jälkeen hiilarihimot ovat kadonneet ja olen aivan älyttömän onnellinen, ettei minun tarvitse enää taistella niiden kanssa.

Tämä on uskomatonta, eilen katsoin itseäni peilistä ja pidin näkemästäni! Painoa ei ole lähtenyt, mutta näytän todella hoikistuneemmalta, onko teillä tietoa, mistä tämä johtuu?

Voin paremmin kuin - en muista edes milloin viimeksi. Diagnosoimaton masennukseni, joka ennen karppauksen aloitusta jyllläsi aika pahana (missään ei kerta kaikkiaan ole mitään järkeä, inhoan itseäni syvästi, mikään ei kiinnosta + jumalattomat ahdistusoireet raha-asioista ym) ovat kadonneet kuin itsestään!

Tämä on kerrassaan loistavaa! Ja miten hyvin olenkaan syönyt! Eilen peilaillessa minua oikein hymyilytti, näihim tuloksiin olen päässyt kermalla ja majoneesilla, rasvaisilla lihoilla! Olen myös aika ajoin vetänyt pieniä kännejä viinasta, joihin olen uuttanut milloin mitäkin yrttejä.

Jotenkin epätodellista miten hyvin syö ja juo ja miten hyvä olo on henkisesti ja fyysisesti.

Tulipas sepustus... :oops:

_________________
" On vain yksi hyvä asia - tieto, ja vain yksi paha asia - tietämättömyys."
-Sokrates


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-08-08 16:51:20 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93461
Taidat muistella tickereitä.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-08-08 20:58:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Tervetuloa uudelleen joukkoon, itse ollut täällä liki yhdeksän vuotta. Tuossa mun allekirjoituksessa on pari mahdollisesti hyödyllistä kaaviota noin niinkuin muistin virkistämiseksi.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-08-16 12:37:24 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2019-08-07 12:12:22
Viestit: 3
Tasan 2 viikkoa uudelleen aloituksesta ja 2.5kg lahtenyt! \:D/
Makeanhimo on selatetty, mutta niinku Nila tossa mainitsi niin sita kaljaa tekis mieli kylla... Ja voi pojat miten sita tekiskaan mieli, varsinkin talleen perjantaina! Oon tan kahden viikon aikana juonut yhteensa 3 lasia viinia, vaikka en ookaan mikaan viininjuoja.

Viikon paasta oon menossa Italiaan haihin ja saa nahda miten kay kaiken sen pasta- ja pizzaherkun ymparoimana.. Oon antanut itselleni luvan siella haissa juoda vahan enemman sita viinia, mutta yritan pysya ainakin semi-karppina ruuan suhteen. Etta sois vaikka salaattipainotteisesti ja yrittais pysya erossa niista ihanista hiilariherkuista.. :roll:

Tahan asti on sujunut ihmeen kivuttomasti kaikki syomiset ja olot (kaljanhimoa lukuunottamatta siis). Olo tuntuu kevyemmalta ja vahemman pohottyneelta, iho on paremmassa kunnossa ja spinning sujuu ensimmaisen viikon kangertelun jalkeen jo paljon paremmin ja hikoilen arviolta 3x enemman kuin ennen - liittynee kiihtyneeseen metaboliaan? Oon tehnyt evaat toihin ja juonut paljon vetta ja vahemman kahvia. Ainoa miinuspuoli tassa on nyt ehka ollut se, etta oon nukkunut tosi huonosti, mutta ehka sekin tasoittuu ajan kanssa.

Hyvaa viikonloppua kaikille karpeille ja karpinmielisille!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-17 14:02:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-10-05 15:03:47
Viestit: 144
Minäkin tulen taas mukaan, koska kilotkin ovat tulleet takaisin. Koska lopetin karppaamisen ja siirryin lähinnä juomaan. Kävin 8 viikon maksullisen ketokurssin ja laihduin 9 kiloa, mitkä olen nyt lihonut takasin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-18 20:25:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Tervetuloa mukaan! Täällä saa neuvot, kehut ja haukut ihan ilmaiseksi, kunhan vain malttaa pysyä aktiivisena. Noin kertauksena voisit ehkä tutustua allekirjoitukseni karppauskaavioon. Ei mitenkään virallinen, mutta toiminut itsellä, vaikka olenkin nykyisin vähän tiukemman linjan edustaja eli karnivori.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-12-29 17:03:53 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2019-12-29 16:59:25
Viestit: 1
Morjens, täällä myös yksi paluumuuttaja. Edellisestä kerrasta on tosiaan pitkälti toistakymmentä vuotta ja niinpä piti minunkin tehdä uudet tunnukset kun ei pystynyt mitenkään muistamaan vanhoja. Pudotettavaa on kertynyt taas melkoisesti. Josko ensin paneutuisin mikä on muuttunut ja mikä pysynyt ennallaan. Muisti kun on hatara...
Minäkin olin noita tickerin käyttäjiä. Niitäkö ei enää ole?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2020-01-01 21:40:55 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2010-01-11 19:27:50
Viestit: 8
Paikkakunta: Porvoo
Terve

Onnistuneesti karpannut viimeksi vuonna 2011, jolloin lähti 12kg. Luonnollisesti tuli takaisin. Nyt muutaman päivän jättänyt hiilarit pois, mutta muutoin en ole laskenut syömistä. Ketostix ei oikein ota näyttääkseen ketoosia, vaikka mielestäni pitäisi ”jo hengen haista”.

Onko vinkkejä takuuvarmaan ketoosistarttiin?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2020-01-02 19:39:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Pari päivää paastoa, sen jälkeen eläinrasvaa 80% energiasta, ei rehuja tai muitakaan hiilareita. Siis ihan runsasrasvaista karnivoria...

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2020-01-26 13:28:50 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-03 11:09:52
Viestit: 3026
Paikkakunta: Uusimaa
Heips. Minä tulin myös takaisin monen vuoden jälkeen. Liityin elämäni ensimmäisen kerran kuntosalille. Toivotan sulle hyvää matkaa tällä tiellä. Terkuin Nina.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2020-02-13 22:35:52 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-07-01 11:50:29
Viestit: 8
Täällä toinen palailija, vaikka itselläni välissä vain muutama vuosi. Kummasti sitä muistaa karppaamisen "ohjeet" eli selvästi kyse on ollut mulla vain asennekysymys..


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2020-02-14 08:39:19 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Heip ja tervetuloa takaisin!

Hienosti sulla on alkanut toi pudotus.

Mä oon roikkunut täällä vasta kohta 10 vuotta ja palaan ainakin neljä kertaa vuodessa foorumille.

_________________
Asiallisia juttuja


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2020-03-02 15:12:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 17:09:12
Viestit: 2225
Annimus kirjoitti:
Tasan 2 viikkoa uudelleen aloituksesta ja 2.5kg lahtenyt! \:D/
Makeanhimo on selatetty, mutta niinku Nila tossa mainitsi niin sita kaljaa tekis mieli kylla... Ja voi pojat miten sita tekiskaan mieli, varsinkin talleen perjantaina! Oon tan kahden viikon aikana juonut yhteensa 3 lasia viinia, vaikka en ookaan mikaan viininjuoja.

Viikon paasta oon menossa Italiaan haihin ja saa nahda miten kay kaiken sen pasta- ja pizzaherkun ymparoimana.. Oon antanut itselleni luvan siella haissa juoda vahan enemman sita viinia, mutta yritan pysya ainakin semi-karppina ruuan suhteen. Etta sois vaikka salaattipainotteisesti ja yrittais pysya erossa niista ihanista hiilariherkuista.. :roll:

Hyvaa viikonloppua kaikille karpeille ja karpinmielisille!



Muistathan siellä häissä, että matalilla hiilareilla alkoholi käy päähän kuin metrin halko! :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2020-03-02 15:48:23 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8739
Paikkakunta: Torrevieja/Tuusula
Tervetuloa takaisin. =D>
Itse liityin foorumille 2007.
Sitä ennen olin karpannut jo vuosikausia =D>

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)