karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-28 12:35:00

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-12-05 23:04:09 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Kyllä... helvetin hyvin hoksattu: ruokavalioni on muuttunut. Onko siinä tosiaankin jotakin niin järkyttävää että joka päivä joutuu kuuntelemaan lässytystä ja jeesustelua? Ja näitä loputtomia kyselyitä siitä miksi ja mitä "voin" syödä. Kai se nyt on lähinnä meikäläisen asia mitä tästä leipälävestä (entisestä sellaisesta, siis) sisään menee? Häh? No ei suinkaan, sillä jokainen normaalipainoinen katsoo olevansa asiantuntija aivan kaikessa mitä ravitsemukseen tulee.

Ja kaikista parasta että he myös katsovat suorastaan kansalaisvelvollisuudekseen meikäläiselle lässyttämisen!!

On se jumaliste kumma, miten ihmisellä voi riittää energiaa jokaisen ruoka-aineen erikseen kyselemiseen: "Voitkos sää nyt syödä salaattia / perunaa / pullaa / vehnälesettä / kauralesettä / ruislesettä" etc. jne. osv.

Niin, ja sitten kytätään silmät puoli metriä kuopista ulkona jokaista suupalaa jonka suustani pistän ja aloitetaan se jeesustelu ja ihmettely välittömästi nielaisun jälkeen, että "voi näääs näääs nääääs, voitkos sää nyt tollasta sitten syödä, niin, mmm?"

Rasittavaa? Raivostuttavaa kenties? Eeeeii... minä en varmaankaan ole vain "suvaitsevainen" tai niin usein tälläkin foorumilla kirottu "kohtuullinen".

Ei, minulla ei ole ongelmia vastata asiallisiin ja kiihkottomiin kysymyksiin, mutta edellä kuvatut tilanteet rupean ihan just kohtapuoliin ottamaan vittuiluna.

Pikkujoulut: joku kysyi (lässyti-lässyti-läs) että no voitkos sää nyt sitten viinaa juoda? Ei helevetin kuustoista! Ja kun sitten ajattelin nautiskella punaviinistäni rauhassa hyvästä seurasta nauttien, niin eikös sieltä jostain tule Lässyttäjä, joka alkaa ihmetellä että on se hyvä että löytyi sellainenkin (alkoholi)juoma jota sääkin voit juoda! Onko se nyt tosiaan niin että jos suomalainen ei juo, niin saunan taakse. Ja kun sitten tulee salmaria nenän eteen, vastaan ihan kohteliaalla äänensävyllä "ei kiitos, mä en taida nyt ottaa" niin mikä on seuraus? Tarjotin levitoi silmieni edessä niin pitkään että ehtisin nauttia annoksen sisältämän alkoholin haistelemalla lasista haihtuvia höyryjä mikäli tarjoilijan silmät eivät olisi niin päästään pullistuneet että ne tukkivat sieraimeni. (Siis mut miten niin salmarissa on hiilaria? - Siinä on sokeria. - Niin siis mut miten niin sokerissa on hiilaria?)

Mitä mä näille vastaan?

Jos kysyjä on puolituttu, kuittaan sen nykyään jollakin ytimekkäällä lausahduksella, joka on omiaan ehkäisemään keskustelun jatkumista. Ongelmana onkin sitten lähinnä muutama kaveri. Ei viitsisi ihan täyslaidallisia alkaa ampumaan, mutta en tosiaan enää jaksa noita alussa kuvattuja kyselyitä. Sähköisesti saamiini kysymyksiin alan tarjoilemaan saamaani loistavaa linkkiä: http://www.justfuckinggoogleit.com toimisikohan tuo ihan livenäkin...

ViestiLähetetty: 2004-12-06 02:22:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Cockton kirjoitti:
Onko se nyt tosiaan niin että jos suomalainen ei juo, niin saunan taakse.

Kokemuksieni mukaan juomattomuutta pidetään yleisesti jonkinlaisena vikana. Minulle nyt on tietysti ihan sama, mitä mieltä ihmiset ovat meikäläisen juoma- ja ruokatavoista, mutta tuollainen voivottelu ja tyhmien kysely on tosiaan aika ärsyttävää pidemmän päälle.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 13:26:07 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Enemmistö - vähemmistö. Enemmistö määrittelee normaaliuden.
Ensimmäinen kysymys vissyn juomiseen (jos kysyjä ei tunne enkä ole huoltikalla auton kanssa) "ootko kipee", "ei, olen autolla, enkä kyl nyt muutenkaan", "ai mut kyl yhen siiderin voi juoda", "ei, ei se siitä kiinni ole, ei minua kiinnosta siiderin juonti", "no ota jotain muuta", "juu otan, vissyä", "hei, siis mikä sun on....ooksä joku tiukkapipoapsolutisti...hei relaa vähä"...lopetan keskustelun....tilaan kahvin...KERMALLA... jota kermaa en saa... "hei kerro nyt mikset sä jua", "minua ei nyt kiinnosta", "ootsä kyllä kummallinen", "niin olen"...vaihdamme aihetta...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 13:29:16 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Enemmistö- vähemmistö= alkusysäys enemmistöteorialle

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 15:30:25 
Entäs se, kun sanoo pikkujouluille ja muille ryyppyreissuille ei? Kun oikeesti ei tippaakaan kiinnosta kännisten örveltely.

Ensin vedetään 10 000 kcal safkaa, siten dokataan ikään kuin kalja hanoista loppuisi ja lopuksi haukutaan pomot. Voi h%¤#tti.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 15:59:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

vieras taas kirjoitti:
Entäs se, kun sanoo pikkujouluille ja muille ryyppyreissuille ei? Kun oikeesti ei tippaakaan kiinnosta kännisten örveltely.

Tervetuloa joukkoon. Tämä tarkoittaa sitä. että olet tylsä, outo ja epäilyttävän oloinen henkilö. 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 16:05:51 
Sam kirjoitti:
vieras taas kirjoitti:

Tervetuloa joukkoon. Tämä tarkoittaa sitä. että olet tylsä, outo ja epäilyttävän oloinen henkilö. 8)

Jees :roll:

Katos, oot gurukarppi! /palvo/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 16:29:14 
hei makeeta!

Täällä on muitakin tylsiä ihmisiä!milloin ne kaverit vois lopettaa sen viinan tyrkytyksen,eivät voi tajuta et mua ei kiinnosta vetää lärvejä, 2 lasia punkkua riittää.
Usein mulle kaadetaan valmiiksi lasiin, "nyt juot tuon,ennen ei mennä mihinkään", tai "ota nyt tästä vähän, ethän sä oo ees kännis vielä"
No, onneksi osaan pitää puoleni..
Ja vielä, jos ravintolat olisi savuttomia, vois sinnekin mennä useammin kuin 5 kertaa vuodessa.

t. tylsääkin tylsempi

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 16:30:41 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

äskeinen olin minä,unohtu kirjautua..

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 16:37:48 
Anonymous kirjoitti:
milloin ne kaverit vois lopettaa sen viinan tyrkytyksen

No minulle tyrkyttämiset loppui siihen, kun tokasin: "Minä käytän liuottimia maalin ohentamiseen, en aivojen".

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 17:12:17 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Oikea öljymaali ei kaipaa liuottimia. :wink:

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-06 17:13:06 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Paras tuli tähän mennessä kun oli puhe jouluruoista: "Onkos joulukuusessa liikaa hiilareita?" No, tuollaiseen nyt pystyy suhtautumaan huumorilla, pahimpia ovat ne, jotka ovat tosissaan.

Mukava huomata etten ole ainoa tämän ongelman kanssa. Tarkemmin ajatellen, siis muillakin on kavereita jotka juovat viinaa, kumma juttu... 8)

No... ehkä se ajan myötä rauhottuu. Yritin etsiä Wagner-strippiä jossa sika istuu baaritiskillä ja joku yrittää tyrkyttää viinaa. Viimeisessä ruudussa Wagner toteaa lakoniseen tyyliinsä: "Minä en käytä viinaa. Minä vedän pameja."

EDIT

Tuli vaan tässä mieleen... että taitaa se vittuilu ja suunsoitto vähentyä dramaattisesti tossa muutaman kymmenen kilon päästä. Tai jos ei vähenny, niin ainakin minulla on kohtuullisen hyvä ase vastata tyhmyyksiin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-08 18:53:54 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Söin välipalaksi jöötin metukkaa ja purkin tonnikalaa. En nautiskellut tätä välipalaa kovinkaan pitkään ja muista syistä johtuen naamallani oli suomalaiselle miehelle ominainen ilme: luontainen lähestymiskielto. Tästä huolimatta KOLME (3) lässyttäjää(tm) halusi välttämättä kommentoida että "meetvurstia ja tonnikalaa". - "joo, sullahan onkin silmät päässä."

"varsinaista terveysruokaa"

No perkele, niin onkin!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-09 08:33:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Siis missä mielessä pelkkä meetvursti ja tonnikala on terveysruokaa? Eikös siihen oheen kuulu jotain vihreääkin, vai syötkö vitskut pillereinä?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-09 09:49:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä sanon yleensä noille tuijottelijoille ja ihmettelijöille vatsanjämiäni taputellen, että yritän pitää tämän kreikkalaisroomalaisen vartaloni kunnossa, mutta kun ei pysy. Lienekö matoja.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-09 10:38:34 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Muudan: No ei sattunut juuri tuolloin olemaan. Syön kyllä päivittäisen rehuannoksen, mutta koska en jaksa laskea niin aloin just eilen syömään Berocca plussaa. Otan tähän kärkeen parin päivän tuplakuurin ja sitten yks päivässä.

Se huono puoli on siinä ettei tule enää koululla syötyä on, ettei tule sitten syötyä sitä lautasellista salaattiakaan, niinkuin ennen. Yksi vaihtoehto olis kyllä tietty syödä lounaaksi toi salaattivaihtoehto, esim tänään näyttää sisältävän lohta... hmm...

phe: hyvä vinkki :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-09 10:47:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Cockton kirjoitti:
Muudan: No ei sattunut juuri tuolloin olemaan. Syön kyllä päivittäisen rehuannoksen, mutta koska en jaksa laskea niin aloin just eilen syömään Berocca plussaa. Otan tähän kärkeen parin päivän tuplakuurin ja sitten yks päivässä.

Se huono puoli on siinä ettei tule enää koululla syötyä on, ettei tule sitten syötyä sitä lautasellista salaattiakaan, niinkuin ennen. Yksi vaihtoehto olis kyllä tietty syödä lounaaksi toi salaattivaihtoehto, esim tänään näyttää sisältävän lohta... hmm...

Siksipä saat ikävää kommentointia ruoastasi, kun vihreä puuttuu.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-09 10:57:29 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Ei ihminen luonnosa talviaikana mithän rehua mistään saanu.. ;)

Poro syö jäkälän, ihminen syö poron... siin se rehu ol.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-09 12:47:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Muudan kirjoitti:
Siis missä mielessä pelkkä meetvursti ja tonnikala on terveysruokaa? Eikös siihen oheen kuulu jotain vihreääkin, vai syötkö vitskut pillereinä?

Se vihreä tulee siitä kun syö meetvurstia ja tonnikalaa metsässä.
Tai toinen vihreä on se, että syö meetvurstia ja sairaa/kilohailia/silakkaa ym. niin säästää delfiinit ja albatrossit.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-12-09 12:52:32 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Ja kai se heppakin joka metwurstiksi on väännetty on jokusen heinän popsinu, mihi siitä se vihreys olis kadonnu....kyl se heppaki on sitä mitä se syö.... parasta ravintoa ihmiselle olisi se että syö ihimi... ei kun siis tai sian tai jänön eikä niitä heiniä. Heinähatut o eri asia. Ja kai nua kilohailikki on sitä lanktoniperästä viheriää ravintoa. Ja ku wanha-ajan lihamestari vielä iski leiman mustikkavärillä niin avot...oli marijakki seas.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00