Anonymous kirjoitti:
"Mehiläiset" ryömivät sinä päivänä maassa, kun eivät enää jaksa noudattaa ketodieettiä ja syödä kaalia (vaikka se onkin ihan kuin spagettia, kunhan vaan raastaa tarpeeksi ohuiksi suikaleiksi..). Niin se palstalaisten Idolikin kertoi olevansa "ylläpidolla": Yhtenäkin päivänä (vain yhtenä) söin peräti 2 Hesen kerrosateriaa, toisena pari BigMackia ja yhtenä päivänä pizzan. Lisäksi tavallista karppiaamiaista. .
Minä alan pitää häntä vahvasti trollina.
Ja minä alan pitää sinua vahvasti valikoivana lainaajana. Aivan yhtä monta kertomusta on siitä kuinka hiilarimässy on aiheuttanut pahoinvointikohtauksen tai jonkinlaisen erittäin epämiellyttävän reaktion ihan kuin hiilarinsietokyky olisi alentunut.
Ajan mielummin sata metriä Rolls Roycella kuin tuhat kilometriä Ladalla.
Anonymous kirjoitti:
Moni muukin rekisteriväki se puhuu vähähiilarisen puolesta ja halveksii perisyntistä roskaruokaa, lue: ravaa mäkkärissä ihastelemassa ihanan kovilla muovihaarukoilla muoviastioista syötäviä muoviroskalan "uusia salaatteja" (hitsi, kun ne kastikkeet on huonontuneet.. joo kyllähän sen hampurilaisaterian voi syödä kunhan jättää yhden pullasämpylän puolikkaan syömättä..). Seli seli

Syökää ihan reilusti vaan pottua ja ranskanleipää, mitä sitä selittelemään, kun mieli kerran tekee.
Minä taas olin onnellinen kun talkoisiin tuli varattua omaakin evästä kun tarjolla oli talkooväellä vain halvalla ostettua perunajauhomakkaraa. Makkaratkin nykyään maksavat yhtä paljon paketti kuin mitä ennen maksoivat kilo kas kun niissä on lihaakin.
Veikkaisin edellä mainitun käytöksen syyksi "tiedostamatonta halua epäonnistua". Jos nimittäin onnistuu tässä, onnistuu pian muussakin eikä voi leikkiä koko ikäänsä vauvaa vaan on kasvettava aikuiseksi ja otettava vastuu asioista.
Aivan kuin alkkiksillakin, pitää ensin mennä ihan pohjalle ennen kuin motivaatio täydelliseen elämän muuttamiseen löytyy. Tässä puhuu entinen 162-kiloinen. Sanonpa että loppujen lopuksi minulla on onni siinä että "lihon pelkästä pullan tuoksusta", kuten kaverini tämän ilmaisee, sillä muuten en olisi ikinä joutunut paneutumaan hyviin elintarvikkeisiin vaan olisin pahoinpidellyt kehoani hampurilaisilla, jäätelöllä ja limpparilla.
Anonymous kirjoitti:
Ps. Jokainen aikuinen tehköön elimistöllään mitä hyvänsä, laihtukoon millä menetelmällä hyvänsä, mutta annetaan pienille vauvoille ja lapsille armahdus näistä itselle ja omalle maailmankuvalle ainoista oikeista elämäntavoista.
Tuo on syy siihen miksi minulla ei ole lapsia, siis että varmasti tuputtaisin heille maailmankuvaa niin kuin minulle tuputettiin ja minun vanhemmilleni tuputettiin ja niin edelleen. Mutta en halua.
Toisaalta vielä karmeampi tapa kasvattaa lapset on palkita niitä sokerilla tai ajaa nälkävuosien linjaa että lautanen on syötävä puhtaaksi tai pöydästä ei lähdetä.
(Huomaan että paitsi ettei tässä maassa osata juoda, niin ei osata myöskään syödä).