Huru-Kaaleppi kirjoitti:
Jos ylipainon syy olisi enimmäkseen hormoneissa, lääkkeissä, sairauksissa tms. kuten useat ylipainoiset tuntuvat ajattelevan, kyseessä olisi paljon nykyistä helpommin hoidettava ongelma.
Totta turiset! Kaikki vaan alakarppaamaan, niin ongelma on hoidettu! Kah kun se virallisterveellinen puoli (johon minäkin kuulun/kuuluin) kuvittelee, että liika rasva ja liiat kalorit ne on se syy liikalihavuuteen... Voi vitjake, että meikä funtsi keväällä (syödessäni aamupalaksi yhden banaanin, lounaaksi kaksi palaa leipää teelusikallisella laihis-juustoa ja illalliseksi spagettia 2dl ja jauhelihakastiketta 1dl tomaattimurskakastikkeella ja vähärasvaisesta paistijauhelihasta väännettynä tietty, ja iltapalana mussutin leipää ylähuulella ja rasvattoman jogurtin palan painikkeeksi), että fuck, kun mulla nyssit tulee vissiin liikaa kaloreita, kun se paino hipoo sellassia lukemia, ettei koskaan ennen. Mistä ihmeestä sitä vielä olis nipistäny? Xenical-resepti kourassani mietin, että miten lääke muka toimii minulla, kun ei siinä normaaliruuasssanikaan juuri rasvaa ole...
Eli hevonkukkuun toivotan kaikki rasvalla mässäilyteoriasi - nyt vasta minä syön rasvaa - viistoistakiloa hoikempana ja pian normaalipainoisena.