karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-28 22:43:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 337 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 110 11 12 13 1417 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 17:44:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anonymous kirjoitti:
huvittava!)

Ole kiitollinen että osaat repiä siitäkin huumoria. Asenteesi on kyllä muuten niin ilkeä, että että ei mitään määrää. Jossain se kohtuuttomuus näköjään riivaa Sinuakin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 17:56:26 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi

Viimeinen vieraista, miten sulta on jäänyt semmoinen pointti huomiotta, että täällä ihmiset ihan oikeasti ovat nyt ottaneet sen sun kaipaamasi vastuun itsestään ja harjoittavat sitä itsehillintää ihan kiitettävästi?

Vai eikö entiset, tai kohta entiset lihavat saa pohdiskella mahdollisia syitä lihavuuteensa? Käykö tämä liian helposti? Emmekö me kadu? Pitäisikö meidän? Vai mitä sinä yrität sanoa?

Puhuit lihavuuden hoidon vaikeudesta. Tämä tapa tuntuu sopivan tällä palstalla laihduttaville. Mikä tässä sinua ahdistaa?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 18:00:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niinpä. Jos ihmiset(huom:IHMISET) eivät olisi huolissaan itsestään, niin mitä helvettiä he/me yleensä roikuttais täällä? Jos on välinpitämätön mäkkärikummajainen, niin ei varmana ole kiinnostunut olemaan jossain alakarppipalstalla. Vai?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 18:26:49 
Kylläpäs on kalikka kalahtanut arkaan kohtaan kun on tälläinen äläkkä noussut.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 18:37:47 
Huru-Kaaleppi kirjoitti:
Jos ylipainon syy olisi enimmäkseen hormoneissa, lääkkeissä, sairauksissa tms. kuten useat ylipainoiset tuntuvat ajattelevan, kyseessä olisi paljon nykyistä helpommin hoidettava ongelma.

Totta turiset! Kaikki vaan alakarppaamaan, niin ongelma on hoidettu! Kah kun se virallisterveellinen puoli (johon minäkin kuulun/kuuluin) kuvittelee, että liika rasva ja liiat kalorit ne on se syy liikalihavuuteen... Voi vitjake, että meikä funtsi keväällä (syödessäni aamupalaksi yhden banaanin, lounaaksi kaksi palaa leipää teelusikallisella laihis-juustoa ja illalliseksi spagettia 2dl ja jauhelihakastiketta 1dl tomaattimurskakastikkeella ja vähärasvaisesta paistijauhelihasta väännettynä tietty, ja iltapalana mussutin leipää ylähuulella ja rasvattoman jogurtin palan painikkeeksi), että fuck, kun mulla nyssit tulee vissiin liikaa kaloreita, kun se paino hipoo sellassia lukemia, ettei koskaan ennen. Mistä ihmeestä sitä vielä olis nipistäny? Xenical-resepti kourassani mietin, että miten lääke muka toimii minulla, kun ei siinä normaaliruuasssanikaan juuri rasvaa ole...

Eli hevonkukkuun toivotan kaikki rasvalla mässäilyteoriasi - nyt vasta minä syön rasvaa - viistoistakiloa hoikempana ja pian normaalipainoisena.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 18:50:36 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi

eräs vieraista kirjoitti:
Kylläpäs on kalikka kalahtanut arkaan kohtaan kun on tälläinen äläkkä noussut.

Joo, eiks oo omituista, joku tulee laihduttavien palstalle syyllistämään ihmisiä niiden painosta ja ne hermostuu? Lihavia ja vielä puolustaa itseään? Kummaa porukkaa.

Mä luulen että kun vieraiden joukossa heittäis kiven ilmaan, se osuisi melkoisella todennäköisyydellä tyyppiin, joka syyttäis kuhmusta päässään RASVAA.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 18:57:40 
Äläkkä nousee siitä, että tänne tuppaa tulemaan ihmisiä, joilla on itsetuntovaikeuksia jotka projisoimalla oman ahdistuksena päättävät rasistisesti kohdentaa sen johonkin.. ihan mihin vaan,, kunhan saa olla rasisti.. Okei tällä palstalle ei pääse haukkumaan neekereitä, eikä oikeen juutalaisiakaan, mut hei lihavia ainakin pääsee! Se mikä minua vituttaa, on että tollaset nanokokoisten kullien omistajat tulevat tänne nimittelemään. Painusivat lahden toiselle puolelle peniksenpidennykseen, niin olis heillä elämä kenties vähän helpompaa... ja edes jotain sisältöä elämässä kun ei tarttis sitä naurettavan mikroskooppista toukkaa sieltä haarovälistä sokeripalalla ja pinseteillä houkutella esiin...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 19:00:55 
Kuinka vihaatkaan ihmisiä, joilla ei ole syömisongelmia, Nist! Tuollainen aggressiivisuus kuluttaa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 19:04:49 
Anonymous kirjoitti:
Kuinka vihaatkaan ihmisiä, joilla ei ole syömisongelmia, Nist! Tuollainen aggressiivisuus kuluttaa.

Kuluttaa? Sinuako? Mulla ei ole nimittäin syömisongelmia, syön paremmin kuin koskaan ennen.. Ja nautin, enkä pidä sitä ongelmana. Minulle nautinto ei ole ongelma, niinkuin sinulle näyttää olevan. Tai lähinnä siis sen puute.

Harmittaako kun et saa? Se varmaan kuluttaa...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 19:07:53 
Taas on nistillä puhe siitä mistä puute. Ja hei tämä vieras ainakin on naaraspuolinen. Mutta skol vaan sun punkulles.....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 19:11:39 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi

Mikäköhän puute vierasta vaivaa?

Mietitäänpäs...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 19:19:58 
Niin millä mietit hoover kun ei tunnu olevan siihen vehkeitä.

Mutta yritä rauhassa. Minulla on nyt viikonloppu menot mielessä.

Hauskaa viikonloppua teilekkin, toivottavasti joku toinen vieras viitsii hauskuuttaa teitä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 19:20:25 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Eiköhän tässä ole nyt hermostuttu ihan turhasta, onhan noita vitsiniekkoja ennenkin nähty :wink: Eikä haukku haavaa tee :D
Minulla vaan on ollut tapana opettaa moisia tavoille ihan kädestä pitäen, muttei se näin netin kautta onnistu valitettavasti. #-o

Heidän lähipiirissään kun ei tietenkään ole ketään ylipainoista tai muuten epätäydellistä ihmistä, (mitä nyt isä vähän kosketteli kummasti ja äiti antoi piiskaa) :twisted:

:cry: :cry: Säälittävää, muttei varmaan auta muu kuin jättää ressukat räksyttämään yksinään =; (sillä yksinäisiähän ne tuollaisella luonteenlaadulla tietenkin on)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 19:25:57 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi

Vieras tarttee miettimiseenkin vehkeitä? Mäkun ajattelin että vaan siihen toiseen puutteeseen.

Älä nyt vieras ihan liikaa ota sitä olutta ettei tartte tulla tänne taas lihavia mollaamaan kun on pää ja sielu ihan itseaiheutetusti pipi.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 19:53:30 
Pitäiskö olla hemmetin otettu, kun tätäkin foorumia on alettu trollata... Tai sitten vaieta jo kuoliaaksi moiset sokerinarkit :P .

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 20:09:26 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Hei siskot Nist, hoover ja marilyn!
Tehän alatte vihdoin ottaa tämän riitapalstan ja kunnon tappelun tosissanne!
Mä oon ylpee teistä!
Nyt v-e-r-t-aaaaa, lihaaa ja läskiä kehiin! Yleensä näille totuuden torville ei kukaan ylipainon kanssa tosissaan paininut ole ilennyt panna kunnolla vastaan. Niin syvällä on syylllisyyden ies...

Mutta muistakaa sentään että viimeistään maanantaina kiviseinäkin antaa idiootille periksi, idioottimaisissa kamppailuissa. Viisaampi (ja kokemattomampi) väistää aina.

Ja sitten Nerudaa (... ei kun se olikin Ezra Poundia. Vielä kovempi juttu...):
...
minut on pantu kaiken maailman teille
sanomaan että elämä on, laillaan, hilpeätä,
___ vaan kahta päivää pääksytysten et näppäile samaa kieltä
sen lopulta soimatta surullisesti.
Ja kerran minä rakastin
ja kukaties toisenkin kerran...
...
Te siellä korkealla,
___ te jotka nojailette
merenpihkakaiteilta yön kobolttia vasten
minä olen täälla alhaaalla mäntyjen alla
pikku mäntyjen alla, kuulkaa minua!

"Narri siellä kuljeksii puutarhassa."
Niinkö teki? ...

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 20:31:09 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi

Kyllä täy-tyy saada joskus tapella. Taistelussa tanner tömisee ja normaaliakin anonyymimmät, ilkeät vieraat ajetaan kehän nurkkaan, puetaan ämmiksi ja ripustetaan varpaista seinälle. Kilteille vieraille kaadetaan kermakahvia ja kerrotaan alakarppauksen riemuista.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 20:38:32 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

On teillä jutut... oma sanan säiläni lienee tylsistynyt, kun pidän tätä Atkinsin ylläpitoa normaalivirityksenä ja vaan ihmettelen vieraiden systeemejä ja mäkätyksiä ihan pöhkönä. Mutta jatkakaa, näitä on hauska lukea :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 20:39:34 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Kun vielä joskus tulisi se kiusavieras, jolla olisi ihan uusia ja perusteltuja näkemyksiä asiasta. ettei tarvitsisi tällaisiin toisenkäden mä-kyllä-tiedän-miksi-te-olette-lihavia-ja-miks-mä-en-ole vieraisiin tuhlata kunnon ruutia... 8)
terv ´perjantai-els

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-28 20:52:00 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Ompas täällä ollut riennot ;) Tämä vaatii kyllä nyt kermassa haudutettua lohta ja iiiison kasan noita ihunia pikku ruusukaalia pual killoo ainakin... eihän täs muuten kilot ennää tipu... tai no lukeminen kyllä hormooneja sääti hiukkasen tehokkaampaan sentoon joten...

Minusta vaan jotenkin tuntuu että joitain ottaa pattiin kun saa herkutella hyvällä ruualla ja silti terveys kohentuu, paino tippuu ja rasva virtaa suanis... ja antaa potkua elämään. ;)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 337 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 110 11 12 13 1417 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00