Pienetär kirjoitti:
Tähän asti olen pitänyt ihmisiä vain kohteliaina kun he arvioivat painoni alakanttiin mutta kun olin karpin kanssa mittasilla niin aloin ruveta vakuuttumaan siitä että minulla on aika jyhkeä luusto kaiken tuon rasvan alla ja se osaltaan vääristää painoindeksiä ja kaikkea muuta minun tilaani koskevaa. Tiedä häntä kuinka monen kilon verran.
Outo ilmiö on tapahtunut viime aikoina: avatessani housun nappeja muutaman kerran käsi on haronut tyhjää: vyötärö on painunut sisään.
Eilen kokeilin rinkkaa selkään: rinkan vyö taas mahtuu kiinni (mikä helpottaa kantamista huomattavasti)
Pituutesi aiheuttaa varmaan tuon hämmennyksen, arvioni mukaan olet missimitoissa jossain 180 hujakoilla?
(veikkaa kompakti 165senttinen jonka niskat menee jumiin ylöspäin kuikuilusta

)
Olen luiden painosta kaivanut esille tiedon, jonka mukaan saman pituisilla ihmisillä on luiden painossa eroa max 1kg. Toisaalta olen fundeerannut, että jos ne luut on jotenkin leveämmällä (tosi tieteellistä kieltä) silloin tuon tilan täyttämiseen tarvitaan enemmän kudosta. Tämä ajatus lähti siitä, että meikäläisellä alkaa kylki-ja lonkkaluut törröttämään jo normaali painon ylärajoilla. Lisäksi opiskeluaikaana tehdyissä mittauksissa kävi ilmi, että keuhkoni on suuremmat kuin kenelläkään muulla naispuolisella luokkatoverilla, ja litramäärissä lähempänä kundien tasoa.
No onpa joskus miesväki huomauttanutkin, että meikäläisellä on laajat keuhkot
Onnittelut kutistumisesta