karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-14 15:22:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Norppis esittäytyy
ViestiLähetetty: 2005-03-07 16:21:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tässä kalaparveen ui vielä yksi uusi karppi=) Olen karpannut nyt 5 viikkoa ja aktiivisesti seurannut palstaanne, tämä on minulle kuin taivas :) Minulla on se tavallinen tarina läskien kasvatuksessa...lapsia..jatkuva hiilareitten tankkaaminen että "jaksaa"..jne...No nyt sitten kolmikymppisenä kaiken itseni ruokkimisen jälkeen otin itseäni niskasta kiinni..nyt tai ei ikinä :roll: Urakkaa riittää todella..

.Julistan tässä koko maailmalle läskieni määrän jota olen koittanut itseltänikin salata :oops: Mutta kun ostin digi vaan SE kertoi karut lukemat 5 viikkoa sitten:126,6 kiloa :oops: Mittasin vyötärönkin ja se oli silloin 126..NYT se on 119 \:D/ Ja paino oli aamulla 123,2.... :roll: Joten olen tullut siihen tulokseen että laardi on muuttumassa lihaksiksi? :wink: Ei kannata tuijottaa vaakaa,minä katson peiliin ja mittanauhaan :D Joten tässä tämän norppiksen tarina :D Koitan ruokapäiväkirjaa alkaa tekemään ja todella hienoa jos joku teistä konkareista sitä hieman kommentoisi?Yksin en tästä urakasta selviä joten olen todella onnellinen että siellä jossain on pienettäriä ja ummuja jotka painivat meikäläisen raskaassa sarjassa myös,rohkaiskaamme toinen toisiamme! :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-07 17:10:37 
Poissa
chilikarppi
chilikarppi

Hienostippa on lähtenyt laihtuminen alkuun :)

Tervetuloa joukkoon!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-03-07 17:22:44 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Norppiksen siivellä toinenkin uuskarppi solahtaa joukkoon!Hauska tavata teidät kaikki! :D

Olen samaten roikkunut täällä keskusteluja seuraamassa, ja nyt kun alakarppaustarve akutisoitui, niin mikäjottei sitä voisi täällä julistaa tuskaansa karppiyhteisölle :)

Olen siis pudottanut painoa jokusia vuosia sitten n. 20-25 kg (pahimmat mittarilukemat on aktiivisesti unohdettu, jos ne ikinä oli edes tiedossa...) painonpudotusaikananikin mitä todennäköisemmin enemmän tai vähemmän alakarppasin tai ainakin hyväkarppasin, vaikka termi ei ollutkaan silloin tiedossa. Aloitin silloin myös hyvinhyvin aktiivisen likunnan harrastamisen, joka on onneksi ns jäänyt päälle. Nyt ruokavalio on livennyt runsashiilarisempaan suuntaan ja sen valitettavasti huomaa olossaan, vaikkei onneksi vaa'an lukemissa vielä muuna kuin JUMITUKSENA. Nyt haluaisin päästä eroon vielä jokusista viimeisistä kiloista (ehkä noin 5 kg pudotus olisi tavoitteena) mutta paino on tosiaan jumahtanut paikalleen. "Kitugeenisiin" kuureihin en usko eli ruokaa on saatava ja paljon :mrgreen: eli kokemuksiini nojautuen totesin että karppailu lienee ainoa tie onneen.

Onko mulla kohtalotovereita? Siis viimeisten, käsittämättömän tiukassa istuvien kitukilojen pudottajia, aktiivisesti punttia tai muuta liikuntaa harrastavia karppaajia?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00