karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-14 19:27:33

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 30 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-17 19:53:24 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

Anonymous kirjoitti:
Make kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Make kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Morrigan kirjoitti:
öh.. mitähän tuo minun nimeni tuolla välissä tekee...? tietääkseni tuo herran pieksut oli ensimmäinen kommentti tässä sopassa! Vaikka monasti on tehnyt mieli ehdottaa isoa munaa ja äkkiä... mutta yhden psykopaatin kanssa jo muinoin yhteen ottaneena olen koittanut pysyä suht hiljaa.... Kovasti kyllä kiinnostaa, että mitähän kiksejä mahdat saada täällä jänkäämisestä!?

Noo, ihan sen vuoksi vaan, kun vieraita syytetää epäasiallisesta keskustelusta :wink:

Tässäpä vieraalle lainaus alkup. viestistäsi johon viitaat tuossa edellä koskien minun sanomisiani:

"Ettekö alakarppifundalistit ymmärrä, että näitä sivuja käy lukemassa myös lapset. Muutaman ketjun lukasin ja huomasin, että myös vähäisellä älyllä varustettuja on varsin monta (toki muillakin sivustoilla)."

Herättääkö se sinussa mitään ajatuksia valikoivasta lainaustyylistä tjsp?

Ei, mutta se ei poissulje "palstalaisten" melkoisen tylyä suhtautumista heille vieraisiin ajatuksiin.

No eipä tietenkään herätä, se oli vähän sellainen "retorinen" kysymys.

Tuota... miten mielestäsi ihmiset yleensä suhtautuvat kun tulet nurkan takaa yhtäkkiä haukkumaan heitä vähä-älyisiksi jne? Ovat tähänastisen elämänkokemuksesi perusteella iloisen myöntyväisiä ja nyökyttelevät lausunnoillesi kiitollisena johtopäätöksistäsi, ilmeisestikin...?

Ainakaan minä en ole kutsunut ketään vähä-älyseksi...

Siksipä olisi hienoa jos näkisit edes sen pienen vaivan - kun kuitenkin vaivaudut seuraamaan foorumia ja jänkk... siis kirjoittamaan tänne - että identifioisit itsesi täällä jollain tavalla, esim. rekkautumalla, tai liittämällä viestisi loppuun vaikkapa: "Sydämellisin kesäterveisin, (tähän nikkisi)". Yliluonnolliset kykyni ovat vieläkin sen verran kehittymättömät että en osaa erottaa anonyymejä "vieraita" muista "vieraista" kyberavaruudessa. Vasta kunnes tuon tason valaistuminen koittaa, kaikki vieraat ovat minulle sama henkilö, EVVK.

Mutta sehän se on hienoa olla vieraana että kaikki "vieraiden" sanomiset voidaan kieltää ja sanoa että en se minä ollut, jos vastaus ei miellytä.

Ai niin - kun nyt saivartelukarnevaalissa ollaan - enhän minäkään ole väittänyt ketään vähä-älyiseksi -kö? Koska "vieras" oli sen termin jo varannut :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-17 19:56:20 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

Morrigan kirjoitti:
äh! onko ihan pakko käyttää jokaisessa lauseen kommentissa kymmenen viestin lainauksia... rasittuu etusormi ylenmääräisessä rullaamisessa :lol:

Morri - olenhan liikuntaosion mode! Liikunta tekee gutaa, vaikka sitten edes etusormen :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-17 20:09:32 
Hm. Enhän minä mutta isot pojat... :lol:

Alkuperäiseen kysymykseeni en ole vastausta saanut.
Kun luin tuota Vieraan kokoamaa "solvausluetteloa", tulin ajatelleeksi että olet skitso, jonka toinen minä on maso ja toinen sado :shock: .

Muuten en osaa persoonallisuuttasi/suuttanne selittää.

Eikä tähän solvaukseen ole muuta oikeaa vastausta kuin se kulunut: "Ei, me emme ole skitsofreeninen" :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-17 20:11:28 
Wau. Kiitos Vieraan musta tuli Täyskarppi. Nyt saan siis v-uilla TÄYSillä 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-17 20:55:51 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

rouvaQ kirjoitti:
Nyt saan siis v-uilla TÄYSillä 8)

That's the ticket, niinkuin Lontoossa sanotaan :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-18 11:21:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Make kirjoitti:
Liikunta tekee gutaa, vaikka sitten edes etusormen :D

jyyh.. alkaa kasvaa kohta sellanen Kippari Kalle haba sormeen :shock: :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-18 12:18:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anonymous kirjoitti:
Ei, mutta se ei poissulje "palstalaisten" melkoisen tylyä suhtautumista heille vieraisiin ajatuksiin.

Vieraisiin? Vieraisiin? Pikemminkin hokemiin jotka ovat hiilariesiripun tämän puolen maissa liiankin tuttuja.

Suomessa on sellainen usko että jos jotain asiaa hypetään tarpeeksi paljon niin se muuttuu todeksi. Siksi me olemme ja tulemme aina olemaan B-luokan maa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-21 20:55:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anonymous kirjoitti:
Morrigan kirjoitti:
voi jeesus ja herran pieksut sanon minä! :?

No tässä muutama poiminto, mitä kieltä palstalaiset kirjoittavat "vieraista":

” Jos tietämättömyytesi on tuota tasoa, nimitän sinua vähäi... olkoon. Tuohan oli jo käytetty termi ”

Make

” Jos sun kaikki muutkin johtopäätökset on tehty samalla logiikalla ja sisälukutaidolla, niin onneksi olkoon! Eipä tarvii sinua ottaa ainakaan tosissaan.”

Misukisu

” Vierailijat on pitkästyneitä, mukahuolestuneita besserwissereitä, jotka vierailee takuulla myös muillakin keskustelufoorumeilla kertomassa kuinka homostelu aiheuttaa kutinaa ja digitaalikamerat valokuvien yleisen alennustilan.”

Morrigan

” Vierailla on myymiensä rasvasieppareiden ja laihdutuslaastarien y.m. myyntikäyrät kääntyneet laskuun”

Elka

” Antaa kakaroiden kiukutella nyt kun niillä on omat hiekkalaatikot sitä varten.”

Tarmo

” sama sälli lienee itse aivan tolkuton mössö, joka viitsii yksinäisyyteensä”

Karpaasi

” Vinkiksi vieras. Hanki puoliso, jotta olisi muutakin tekemistä, kuin vittuilla joutavista asioista ja sanakäänteistä. Mikäli olet liian läski saadaksesi, niin rupea karppaamaan”

Karpaasi

” eikö sulla ole muuta tekemistä, kuin roikkua täällä typerine juttuinesi? Mikäli sulla on oikeasti asiaa, niin kirjoita siitä sitten, äläkä heitä noita lapsellesia sivukommenttejasi.”

Karpaasi

” edustatte ns. ihmiskunnan surkeimpia piirteitä - sääliksi käy...”

Glenni

Tämä on henkilökohtainen loukkaus. :evil:
Eikö vieras voinut ottaa edes yhtä minun viestiä pikkutrolleille mukaan esimerkiksi. :twisted:
'
Pratt <jokainen viesti on trolli kunnes toisin todistetaan>

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-22 06:27:53 
Pratt kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Morrigan kirjoitti:
voi jeesus ja herran pieksut sanon minä! :?

No tässä muutama poiminto, mitä kieltä palstalaiset kirjoittavat "vieraista":

” Jos tietämättömyytesi on tuota tasoa, nimitän sinua vähäi... olkoon. Tuohan oli jo käytetty termi ”

Make

” Jos sun kaikki muutkin johtopäätökset on tehty samalla logiikalla ja sisälukutaidolla, niin onneksi olkoon! Eipä tarvii sinua ottaa ainakaan tosissaan.”

Misukisu

” Vierailijat on pitkästyneitä, mukahuolestuneita besserwissereitä, jotka vierailee takuulla myös muillakin keskustelufoorumeilla kertomassa kuinka homostelu aiheuttaa kutinaa ja digitaalikamerat valokuvien yleisen alennustilan.”

Morrigan

” Vierailla on myymiensä rasvasieppareiden ja laihdutuslaastarien y.m. myyntikäyrät kääntyneet laskuun”

Elka

” Antaa kakaroiden kiukutella nyt kun niillä on omat hiekkalaatikot sitä varten.”

Tarmo

” sama sälli lienee itse aivan tolkuton mössö, joka viitsii yksinäisyyteensä”

Karpaasi

” Vinkiksi vieras. Hanki puoliso, jotta olisi muutakin tekemistä, kuin vittuilla joutavista asioista ja sanakäänteistä. Mikäli olet liian läski saadaksesi, niin rupea karppaamaan”

Karpaasi

” eikö sulla ole muuta tekemistä, kuin roikkua täällä typerine juttuinesi? Mikäli sulla on oikeasti asiaa, niin kirjoita siitä sitten, äläkä heitä noita lapsellesia sivukommenttejasi.”

Karpaasi

” edustatte ns. ihmiskunnan surkeimpia piirteitä - sääliksi käy...”

Glenni

Tämä on henkilökohtainen loukkaus. :evil:
Eikö vieras voinut ottaa edes yhtä minun viestiä pikkutrolleille mukaan esimerkiksi. :twisted:
'
Pratt <jokainen viesti on trolli kunnes toisin todistetaan>

Noo, lapsia ei saa kiusata...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-08-25 09:25:28 
Poissa
kermakarppi
kermakarppi

Tämäkin on ihan pakko nostaa! Sanan säilä säkenöi!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 30 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00