karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 11:35:57

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-17 12:19:44 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2007-08-08 11:14:07
Viestit: 32
Kiitos kaikille neuvoista!

Siis ei ole mitään ripulia eli "ulostulo" sujuu normaalisti :D
Ongelma tuntuu olevan vatsassa, jossa on ahdistavan painava ja tukkoinen olo kuin olisin syönyt liikaa (en ole) ja "tavara" seisoisi siellä.. Vauhtia siis pitäisi saada siihen kohtaan ruoansulatusta

Kokeilen jättää pellavat pois.. mut psylliumia en uskalla!


Hyvää viikonloppua kaikille!!!! :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-20 08:59:32 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2007-08-08 11:14:07
Viestit: 32
Jee viimein paino pudonnut taas hiukan! Puoli kiloa, mutta suunta on oikea. Vatsakin toimii paremmin, jätin ne pellavansiemenet pois.. Mukavaa viikonalkua kaikille! :D

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-22 17:27:32 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2007-08-01 18:11:00
Viestit: 34
Mulla on toiminut kauralese jota saa ihan tavallisesta marketista. Aloitin induktion jälkeen ottaa jotakuinkin reilu puoli desiä päivässä pirtelöön sekoitettuna niin ei ole niin huono omatunto jos jää jonain päivänä kasviskuidun määrä vähän pienemmälle :lol:

Tässä lisätietoa kauraleseestä (ja vähän muistakin)

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-24 11:46:34 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2007-08-08 11:14:07
Viestit: 32
Rupee vähitellen harmittaan rankasti, kun toi paino ei putoa eikä sentit vähene, vaikka kaiken teen just niin kun on käsketty. 17. päivä menossa. Pari kiloa lähti heti muutamassa päivässä (nesteitä) ja sen jälkeen on mennyt vaan puoli kiloa. Olen miettinyt jo tän systeemin lopettamista, kun tarttis saada tuloksia kanssa että viittis! Mutta toisaalta tykkään näistä ruoista..

mitä mä teen väärin??? :cry:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-24 11:51:29 
Poissa
on/off-karppi
on/off-karppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-09 16:32:08
Viestit: 2460
Älä hyvä ihminen hosu! Harvassa on ne joilla paino tippuu kilokaupalla edes sen ensimmäisen kk aikana. Alle 3 viikkoa oot ollu laihiksella ja kiloja on silti lähteny kolme! Suositeltava painonpudotusvauhti on kuitenkin ½kg/viikko joten vähän suhteellisuudentajua peliin.

_________________
"Tyhmää, tylsää!"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-24 15:59:11 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Don't worry :wink:
Mullakin oli alun spurtin jälkeen 2-3 kk:n jumi, mutku olo oli selvästi parempi, niin jatkoin samaan malliin. Sitten vaan alkoi farkut tuntua löysiltä ja vaakakin sen jo tajusi 8) 8)

Rauhallisesti!!

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-24 16:43:29 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Samaa mieltä kun muutkin. Elä sie hyvä immeinen hosu niije kilojes kans. Ei tää oo mikään pikakuuri. Eikä kuuri ylipäätään. Tai no, ehkä semmonen koko loppuelämän kestävä kuuri. Tai ainakin hyvin monelle meistä se on just sitä. Mulla lähti 1kilo/2kk, elikkäs ei mitään pikavauhtia se paino mullakaan pudonnu. Vaan so what, kun olo oli aivan huippu ja on vieläkin ja veikkaampa, että pysyykin. Nyt on karppailua vasta reilu vuosi takana ja painoa pudonnu 14 kg. (nyt 63kg) Vaikkakin tällä hetkellä mä painan enemmin, kuin silloin, ennen paksuuntumista, niin joistakin vanhoista farkuissa on alkanu persukset kummasti lököttää. Jännää, eikö? Oman aikansa se vie, ennenkun oppii mitä kaikkee sitä kitusiinsa voi tunkea. Loppu onkin helppoo, ku hengittäminen. Tsemppiä!

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-24 17:21:12 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8749
Ankkuli kirjoitti:
Rupee vähitellen harmittaan rankasti, kun toi paino ei putoa eikä sentit vähene, vaikka kaiken teen just niin kun on käsketty. 17. päivä menossa. Pari kiloa lähti heti muutamassa päivässä (nesteitä) ja sen jälkeen on mennyt vaan puoli kiloa. Olen miettinyt jo tän systeemin lopettamista, kun tarttis saada tuloksia kanssa että viittis! Mutta toisaalta tykkään näistä ruoista..

mitä mä teen väärin??? :cry:


Onko sulla ruokapäiväkirjaa, tai esim. päivän syömiset malliks :?:

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2007-08-24 21:25:03 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-08-24 20:36:21
Viestit: 4
Puolitoista viikkoa meni hyvin uudella ruokavaliolla.Nälkä on hävinnyt ja olo ollut energinen.Olen syönyt kaikkia kasviksia ja myös omenia. En halua syödä lihaa, joten olen laittanut papuja, soijaa ja kalaa voissa paistettujen kasvisten kera. Aamuisin partaäijää ja marjoja ja auringonkukansiemeniä.Eilen ja tänään oli tosi huono olo, huimausta, pahaa närästystä ja kuumeinen olo ja oli pakko lähteä töistä kotiin kesken päivän. Uskaltaako tästä vielä jatkaa, vai sanooko elimistöni, ettei karppaus minulle sovikaan??Pahimmassa olossa söin vähän riisiä, ja tuli parempi olo... :oops:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-25 09:07:04 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-08-24 20:36:21
Viestit: 4
Tänä aamuna huono, heikko, veltto ja ahdistava olo jatkuvat. Voiko näin rankat oireet tosiaan kuulua asiaan? Onko kellään ollut samanlaista? Tuntuu, etten jaksaisi muuta kuin maata. Olen juonut paljon vettä ja mielestäni syönyt tarpeeksi. :(


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-25 09:11:27 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8749
Itellä ei oo ollu vastaavaa, mutta viime kesänä ystäväni aloitti induktion ja oksettava, voimaton paha olo jatku kaks viikkoo,,,
Sitte helpotti..

Johtunee siitä, että elimistö muuttuu sokeripolttosesta rasvapolttoseks :?: :roll:

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-25 09:16:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-02-08 15:16:09
Viestit: 491
Ketoosi aiheuttaa joillekin tosi vahvojakin "vieroitusoireita", jotka yleensä menevät ohitse muutamassa päivässä. Mutta jos olet ollut jo 1½ viikkoa samanlaisella ruokavaliolla, voipi kyse olla jostain muusta. Nyt on mahatautiakin liikkeellä, esim. oma mieheni on sairaana tällä hetkellä. Tai olisiko kala tai jokin muu ruoka-aine ollut pilaantunutta? En usko ettei karppaus sovi sulle, jos ekat viikko-pari oli energinen ja hyvä olo. Katsele nyt vielä rauhassa. Mutta tietysti jos olo on tosi huono, kannattaa syödä jotain mikä parantaa oloa. Tarkoitus ei oo kiduttaa itseään. Tsemppiä :smt048 .

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wFbUJPB/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-25 10:15:14 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-08-24 20:36:21
Viestit: 4
Kiitos kannustuksesta teille! Pelästyinpä tosissani eilen, kun en meinannut pystyssä pysyä. Totta, oloon saattoivat vaikuttaa esimerkiksi torilta ostamani sienet, sillä tila paheni syötyäni ruokaa, jossa niitä oli...Ehkä siinä oli monta tekijää. Mutta uskallan siis jatkaa, jos muillakin on tullut tosi heikkoa oloa ja se on mennyt ohi. Ikävää, ettei heikosta olosta oikein kehtaa muille kertoa, kun muutenkin suhtautuvat niin skeptisesti. Huono olohan olisi todiste siitä, ettei tämmöinen hömppä toimi :D Mutta minäpän uskallan uskoa, kun aluksi oli niin hyvä olo!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-25 10:58:25 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2007-08-08 11:14:07
Viestit: 32
Tätä on kyllä ihana lukea! Tiedättekö rupesinkin tuossa miettimään tänään, että jospa en miettisikään koko ajan sitä painoa ja hyppisi vaa'alla, kun olo on kuitenkin hyvä ja tykkään syödä noita ruokia:) En missään tapauksessa haluaisi lopettaa, tää tuntuu ihan mun jutulta. Kärsivällisyyttä taidan opetella vähän lisää... Jospa se painokin putoaisi paremmin, kun ei miettisi asiaa koko ajan!

tsemppiä!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-25 11:31:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-10-25 00:03:16
Viestit: 188
Juu , älä mieti ja vaa`ankin saa (minun mielestäni) jättää kaappiin. Sinulla on "vain" 12 kiloa tiputettavaa, joten siitä päättelen ettet ole kuin lievästi ylipainoinen, joten ne kilotkaan eivät silloin lähde yhtä nopeasti kuin selvästi ylipainoisilla.

Tuo 1kg/viikko on mahdottoman hyvä tulos, jos tiputettavaa ei paljon ole. Ja hyvin monella kilot ovat lähteneet sykäyksittäin, eli saattaa olla monta viikkoa, ettei paino tipu ja sitten taas tipahtaa kerralla. Ja vaikkei paino vaaàn mukaan tipu, silti alkavat vaatteet pyöriä päällä.

Itse olin lievästi ylipainoinen 15 kk sitten, kun aloitin. Laihtunut olen tässä ajassa 12 kiloa eli 200g/viikko. Monen viikon jumiaikoja on ollut ja homma alkoi toimia kuin itsestään, kun vähensin proteiinia ja lisäsin rasvaa. Tiivistymistä on tapahtunut sitäkin enemmän ja senttejä lähtenyt paljon. Vaa àlla olen käynyt erittäin harvoin, mutta vaatekokoa on saanut pienentää 44-46:sta 38-40:iin. :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-25 11:48:38 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2007-08-01 18:11:00
Viestit: 34
Täällä :smt039

Minullakin oli ensin joku ihme tarve käydä vaa'alla joka päivä, vaikka olin kyllä täältä ja kirjoista lukenut että pelkkää vaakalukemaa ei kannata tuijottaa. Sitten jossain 4 viikon kohdalla alkoi tuntua, että mitäs tässä lukemaa tuijottamaan, se on monta päivää sama ja sitten muuttuu - pääasia että muuttuu sinne oikeaan suuntaan. Silloin otin vasta mittanauhan käteen ja laitoin mitat muistiin ja niitä kun katselee niin jihuu, kyllä hymyilyttää! :lol: Vaatteiden istuvuudesta huomaa ihan ilman vaakaa että oikeaan suuntaan ollaan menossa.

Ja ehdottomasti samaa mieltä, ruoat ovat hyviä eikä ole mitään syytä lopettaa!

Nyt on tuossa mittarissa -6kg ja viikkoja oli tuolla hetkellä mennyt 10, itseä on kyllä onnistanut ettei mitään pahoinvointeja ole ollut. Paino ei ole laskenut joka puntaroinnilla vaan on ollut pienessä jumissa hetken, mutta sitten taas parin viikon päästä voikin olla vaikka kilon muutos oikeaan suuntaan. Positiivinen ajattelu on itsellä päällä koko ajan.

Tämän hetken rytmi (12 viikkoa takana) on siten, että puntariin ehkä 2-3 viikon välein ja samalla sitten uudet mittaukset. Alkaa tuntumaan siltä, että tuostakin vielä harvennan välejä, sillä vaatekaapilla tosiaan huomaa joka päivä onnistumiset!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-26 22:23:27 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-08-26 22:02:56
Viestit: 14
äiskä on nyt viikon verran karppaillut ja mä päätin kans alottaa... painoa on varmaan 100 kiloo... jonka kanssa voi kyllä elää, mutta mielummin olisin sellanen 60-70 kiloo painava otus :)

mun ongelmaksi viime aikoina on tullut limun juominen... päätinkin tässä nyt, että pöydälläni oleva puolentoistalitran limupullo, joka on lähes täynnä tulee olemaan pitkäksi aikaa viimeinen limuni jonka juon. takuulla olen kofeiiniriippuvainen jne. päätä tulee särkemään aluksi ihan sairaasti, mutta mä kärsin siitä hetken aikaa, kuin lihavuudesta koko elämäni. varsinkin, kun tiedän mitkä ongelmat lihavuuteni aiheuttaa tulevien vuosikymmenien aikana.

olen ekaa kertaa elämässäni oikeasti innostunut noudattamaan jotain dieettiä/elämäntapaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-02 17:37:59 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2007-08-08 11:14:07
Viestit: 32
4 kg lähteny ja 4 vk takana. Kyllä karppaus on mukavaa. Malttia oon oppinut harjoittamaan :D

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-03 21:29:17 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-10-03 21:18:39
Viestit: 10
Hei!

Ensimmäinen viestini palstalle ja anteeksi aloittajalle, että tunkeuduin hänen ketjuunsa.

Aloitin varsinaisesti karppauksen eilen. Verikokeen takia olin 12h syömättä ja siitä suoraan aloitin induktion. Söin Papan "purkauksen" mukaisesti. Päivä meni hyvin. Illalla huimasi ja olo oli kuin pienessä humalassa. Myös hengityksessä tuntui jotain. Onko mahdollista, että ketoosi alkoi noin nopeasti? Aiemmin ruokavalioni koostui lähinnä hiilareista. Yö meni sitten huonosti. Aamulla aikaisin oli pakko nousta syömään, koska olo oli niin karmea. Tärisin ja vapisin, oksetti. Söin ruisleipää ja se tuntui tilannetta auttavan. Lisäksi tuntui samanlaista todella kipeää kouristelua kuin ennen menkkojen alkua (niiden ei pitäisi olla alkamassa).

Nyt mietityttää, että uskallanko kokeilla vielä noin vähiä hiilareita? Mietin myös, että menikö hiilarit liian lähelle nollaa? Voiko se aiheuttaa tuollaista?


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)