karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 23:27:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2007-09-05 14:49:39 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-09-05 12:53:35
Viestit: 11
Moi!

Olen tuore helsingin oikislainen, ja nämä ylimääräiset 10-15 kg ovat alkaneet ahdistaa, ja haluaisin niistä nyt syksyn aikana karppaamalla eroon. Ajattelin perustaa ns. laihdutusryhmän opiskelijoille (ja muillekin), voisimme tsempata toisiamme yhdessä ja tavata esim. kerran viikossa urheilun / kokkaamisen tms. muodossa. Olisko täällä halukkaita liittymään ryhmään? Olen itse avoin ja huumorintajuinen 22-vuotias nuori nainen :)

KAIKKI MUKAAN!

_________________
because i'm worth it

74 kg --> 54 kg kesään mennessä!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-05 15:02:53 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Sun ei ehkä kannata houkutella karppeja mukaan kituuttamaan kanssasi.
Voipi alkaa v*tuttamaan niiden ruuat.

Ei millään pahalla...

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-05 15:23:23 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-27 10:00:44
Viestit: 5088
Hyvältä kuulostava ideahan tuo on.

1200 kcal voi olla hieman turhan vähäinen energiamäärä, mutta kyllä sen sitten huomaa ja korjaa tarvittaessa ylöspäin.


Ylös
   
 Viestin otsikko: joo
ViestiLähetetty: 2007-09-05 15:57:08 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-09-05 12:53:35
Viestit: 11
joo siis tuo 1200 kcal on vain mulle itselleni, varmaan syön kyllä enemmän silloin kun liikun. mutta jokainen saa syödä ryhmässä niin paljon tai vähän kuin haluaa, pääasia että tulee tuloksia!

_________________
because i'm worth it



74 kg --> 54 kg kesään mennessä!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-05 16:11:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-12-12 18:20:29
Viestit: 1652
Ryhmät on kyllä mukavia ja kannustavia. Itse olin viime vuonna porukassa, joka tapasi kerran viikossa ja harrasti yhdessä liikuntaa. Olin porukan ainoa karppari, mutta yhteinen punnitus ja ajatusten vaihto kannusti kaikkia.

Tsemppiä ryhmällesi. :P


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-06 10:51:31 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Kato, en huomannutkaan että meinaat karpata...
Se 1200 kcal ja 5h liikuntaa viikossa on oikeesti tyhmä idea. En siis tarkoittanut että ryhmä olis.

Paitsi tietty jos olet alle 150 cm pitkä niin voi olla että tuollaisissa kalorimäärissä liikut.

Olet niin nuori, ettei nyt kannattaisi pilata omaa aineenvaihduntaansa ihan vielä kitudieeteillä. Ota mieluummin vähän rauhallisempi tahti ja syö kunnolla. Tulos on pysyvämpi ja jaksat hoitaa ne opiskelutkin.

Hyvää syksyä!

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-26 15:22:49 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-09-05 12:53:35
Viestit: 11
hey!

herätän tämän ketjun taas henkiin. olisiko tällä hetkellä ketään uusia innokkaita osallistumaan projektiin? tällä hetkellä osallistujia on 2 ja tarvin enemmän karppaajia kehiin! come on! ;) itsekin olen parin karkkisession jälkeen taas alkuasemissa, ja sitä suuremmalla syyllä kaipailisin vertaistukea estämään vastaavat mässäykset tulevaisuudessa!
ensimmäistä tapaamista voitais kaavailla jo ensi viikolle! KAIKKI MUKAAN!

_________________
because i'm worth it



74 kg --> 54 kg kesään mennessä!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-26 21:30:44 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-22 08:45:58
Viestit: 138
Onko pakko olla opiskelija? Muutin nyt syksyllä helsinkiin töihin ja voisin olla kiiinnostunut, joskaan en joka viikko pystyisi osallistumaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-27 09:43:16 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-09-05 12:53:35
Viestit: 11
ei ole pakko olla opiskelija! tervetuloa joanna :)

_________________
because i'm worth it



74 kg --> 54 kg kesään mennessä!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-30 21:36:52 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-09-07 21:50:22
Viestit: 4
Minäkin olisin kiinnostunut tulemaan tsemppiryhmään mukaan vaikka en opiskelija enää olekaan. Huomenna alkaa lokakuu ja uudet kujeet, eiks jeh! :D


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)