karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-21 23:45:41

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: 4D Liian laihat...
ViestiLähetetty: 2007-09-19 10:58:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eilinen 4D.n ohjelma laihoista malleista ja laihduttamisesta oli sitä samaa p. jauhamista kuin muutkin vastaavat. Hämmästeltiin julkkisten nopeita laihdutuskuureja, mainittiin vhh ja aina perään joku puhuva pää sanoi sen olevan erittäin vaarallista. Joku malli oli pitänyt ruokapäiväkirjaa ja tämä puhuva pää kauhisteli ettei siinä ollut ollenkaan perunaa, pastaa eikä leipää :shock: , vaarallista, vaarallista. Toisaalta huvittavasti ihasteltiin synnytyksen jälkeen hoikistuneita "aivan upean näköinen,jne", mainittiin että vhh.lla ja taas kauhisteltiin, vaarallista. Ei kannata katsoa jos tulee uusintana, ihan soopaa.
Jotenkin siinä onnistuttiin yhdistämään vhh ja anoreksia, kuitenkaan suoraan näin sanomatta :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 11:00:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juu, mut mä varmaan luulen et malleista päätellen siinä on ollut myös rasvaton linja - aika järkkyy katottavaa oli :shock:

Minä, ihana tytär -04, jässikkä -07, miäs ja hassu somalikissa ;=D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 11:34:42 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Kumma kun vhh halutan joka käänteessä syyllistää.

Kaikkia työkaluja voi käyttää väärin. Jakoavaimia, puukkoja jne. Ei kai se puukon vika ole jos joku sillä kaivaa toiselta kudosnäytteen. Samaisella vehkeellä saa myös kalan perättua ja tehtyä vaikka kauniin puisen linnun tai tarpeellisen kuksan.

Joskus (anteeksi vaan fiksut toimittajat) tulee mieleen se että onko jokin sisäänrakennettu virhe systeemissä joka aiheuttaa ääliöiden valintaimua toimittajalaumaan.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 12:34:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En katsonut kyseistä dokumenttia, mutta se kuulostaa olleen juuri sellainen kuin ajattelinkin. Julkkisten vhh-ruokavalio tuntuu useimmiten olevan vähähiilihydraattisuuden lisäksi vähäkalorinen, vähärasvainen ja vähäproteiininenkin, joten sitä ei pitäisi vähähiilihydraattiseksi edes kutsua. Esimerkiksi dokumentissa The Truth About Size Zero vähähiilihydraattinen ruokavalio sisälsi alle 800 kcal päivässä, niukasti rasvaa ja muistaakseni yhdellä aterialla nyrkin kokoisen palan proteiininlähdettä. :roll: Toki dokumentin tarkoituksena olikin nostaa esiin 0-koon nopean tavoitelemisen riskejä ja puida koko Size Zero -buumin typeryyttä, mutta minulla on sellainen kuva, että useimman julkkis"karppaajan" ruokavalio on lähempänä dokumentin esimerkkiä kuin esimerkiksi oikeaoppista Atkinsia.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 12:34:48 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Pappa kirjoitti:

Joskus (anteeksi vaan fiksut toimittajat) tulee mieleen se että onko jokin sisäänrakennettu virhe systeemissä joka aiheuttaa ääliöiden valintaimua toimittajalaumaan.

Jospa lienee päätoimittaja...

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 12:38:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

en mäkään katsonut tuota dokumenttia vaikka olisi kovasti kiinnostanut (ku ukon piti saada katsoo BB) :evil: että kertokaa vain täällä lisää siitä :)

olen myös jossakin kuullut että esim. victoria beckham olisi laihduttanut tyyliin pelkästään jollain pakasteherneillä :shock:

Esittelyni
Mustikan syksy

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 12:48:20 
Poissa
laihduttelijakarppi
laihduttelijakarppi

Kyllähän tuossa dokumentissa muutamaan kertaan tosiaan todettiin miten epäterveellinen laihtumiskeino on vähähiilihydraattinen ruokavalio.

Tulee kuulemma puutostiloja mm. sinkistä, B-ryhmän vitamiineista ym...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 13:04:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mustikka82 kirjoitti:
en mäkään katsonut tuota dokumenttia vaikka olisi kovasti kiinnostanut (ku ukon piti saada katsoo BB) :evil: että kertokaa vain täällä lisää siitä :)

olen myös jossakin kuullut että esim. victoria beckham olisi laihduttanut tyyliin pelkästään jollain pakasteherneillä :shock:

No joo tos ohjelmas tosissaan mainittiin tos hernekuurista :shock:

Minä, ihana tytär -04, jässikkä -07, miäs ja hassu somalikissa ;=D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 13:48:44 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Nirppu-74 kirjoitti:
Mustikka82 kirjoitti:

No joo tos ohjelmas tosissaan mainittiin tos hernekuurista :shock:

Mä kun luulin että sen taktiikka on jättää aina puolet lautaselle...

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 14:01:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pappa kirjoitti:

Ei, kun roskadokumentit saadaan myydyksi maihin Suomi, Valko-Venäjä, Kamputsea. 4D-dokumentit ovat ennenkin olleet laadultaan roskaa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 14:07:03 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Mustikka82 kirjoitti:

Se oli ehka Elizabeth Hurley, se eli vain jollain vihanneksella Thaimaassa kylpylassa vahan aikaa vauvan saamisen jalkeen.

Ma luin jostain juorulehdesta etta Victoria Beckham syo vain kerran paivassa ja silloin vihanneksia ja proteiinia n 500 cal, muuten paivanmittaan vain hedelmia joten paivassa yhteensa n 800 cal. Onhan se tikkari ja jos ajattelee etta silla kuulemma on samankokoinen kroppa kuin 7-vuotiailla tytoilla niin huh-huh...mutta toisaalta se on itse tullut helposti raskaaksi ja itse saanut lapsensa joten silla perusteella ei vois olla mitaan syomishairiota. Vertaa muihin julkkiksiin jotka adoptoi koska ei itse pysty saamaan lapsia ja/tai ei halua pilata kroppaansa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 14:26:14 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Pangolin kirjoitti:
Mustikka82 kirjoitti:

Se oli ehka Elizabeth Hurley, se eli vain jollain vihanneksella Thaimaassa kylpylassa vahan aikaa vauvan saamisen jalkeen.

Ma luin jostain juorulehdesta etta Victoria Beckham syo vain kerran paivassa ja silloin vihanneksia ja proteiinia n 500 cal, muuten paivanmittaan vain hedelmia joten paivassa yhteensa n 800 cal. Onhan se tikkari ja jos ajattelee etta silla kuulemma on samankokoinen kroppa kuin 7-vuotiailla tytoilla niin huh-huh...mutta toisaalta se on itse tullut helposti raskaaksi ja itse saanut lapsensa joten silla perusteella ei vois olla mitaan syomishairiota. Vertaa muihin julkkiksiin jotka adoptoi koska ei itse pysty saamaan lapsia ja/tai ei halua pilata kroppaansa.

Eikun Hurleyn välipala oli se kuusi rusinaa...?

Mistäs muuten tiedät että Vibe on tullut noin vaan raskaaksi?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 14:34:36 
Poissa
vapaakarppi
vapaakarppi

traanitapiiri kirjoitti:

Eikun Hurleyn välipala oli se kuusi rusinaa...?

Hurley taitaa tällä hetkellä olla kuuluisa siitä että syö lasten aterimilla. Silloin näyttää että ruokaa olisi enemmän....

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 15:15:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paljonkohan tommosen Victoria Beckhamin kyykkytulos on? Tai maastaveto? Taitaa olla aika vähän, en antas tolle, ruipelo mikä ruipelo.

http://www.dix.lv/visions/albums/hottie ... eckham.jpg

Viestin otsikko: Re: 4D Liian laihat...
ViestiLähetetty: 2007-09-19 18:11:16 
Poissa
eliittijäsen
eliittijäsen

turbo-orvokki kirjoitti:
Joku malli oli pitänyt ruokapäiväkirjaa ja tämä puhuva pää kauhisteli ettei siinä ollut ollenkaan perunaa, pastaa eikä leipää :shock: , vaarallista, vaarallista.

Ja huomasitteko vielä, että jos jättää hiilihydraatit kuten edellä mainitut, niin ei saa kaliumia, sinkkiä rautaa, magnesiumia ym. eikä PROTEIINIA (???).
Oikeesti olin :shock:

Siirrän muuten perkuuseen tämän.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 19:11:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

hassun näköiset noi sen muovitissit. vähän menny etupainoseksi. mutta kauneus on katsojan silmässä jne.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 19:33:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mimilili kirjoitti:
Kyllähän tuossa dokumentissa muutamaan kertaan tosiaan todettiin miten epäterveellinen laihtumiskeino on vähähiilihydraattinen ruokavalio.

Tulee kuulemma puutostiloja mm. sinkistä, B-ryhmän vitamiineista ym...

Mutta siinä kyllä mielestäni mainittiin "crash low carb diet" eli nimenomaan low carb, low fat, kalorit 500 kcal päivässä -tyyppinen. Sillä saa varmasti puutoksia. (Mainittiin tosin kyllä puutteena pastan ja riisin puuttuminen.)

Ja Renee Z. Bridget Jones elokuvineen mainittiin esimerkkinä vaarallisesta jojo-laihduttamisesta, joka vie hänet ennenaikaiseen hautaan, olikohan se alle kuuskymppisenä (taisi olla vielä nuorempana) :lol: Ei ollut kummoistakaan se Reneen jojoilu. En nyt muista paljonko niitä kiloja Bridgetillä oli, ihan normaalipainon rajoissa. Liian pienillä vaatteilla ja kuvakulmilla saatiin ihmeitä aikaan. Alipainoinen näyttelijä tosin on nyt.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-19 22:25:51 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Renee Z on normaalisti kokoa 8, filmia varten soi paljon ja lopetti taysin liikunnan ja lihoi kokoon 14, painosta en tieda. Huvittava puoli on etta kuulemma miehet tykkas Bridgetin kokoisena enemman!

(Dr Vince Quas)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-20 07:33:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No tämähän selittää kaiken...
En katsonut itse kyseistä dokkaria, mutta lounaalla kaveri (sama joka pitää ketoosia hengenvaarallisena ja Atkinsia syömishäiriönä) mainitsi jotain niistä luurangonlaihoista malleista. Olin nähnyt ohjelman mainoksen, joten nyökkäilin mukana hänen siunaillessaan. Keskustelusta jäi sellainen fiilis, että tulin jotenkin rinnastetuksi näihin luurankoihin, mutta kun se ei sitä suoraan sanonut, asia jäi sikseen.

Mahdan saada osakseni paljon sääliä, kun olen tällaisen dieetin valinnut. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-20 13:47:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä katsoin kai huolimattomasti, kun itselle ei jäänyt päällimmäisenä mieleen vhh-mustamaalaus.

Vaaka mäkeen ja mittanauhailua maltilla

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00