karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 15:24:41

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-09 08:07:37 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-30 08:45:27
Viestit: 282
Kitrus anna armoa kun niissä ei oo yhtään hiilaria? [-o<
Tomba ne rasvat = n. 2rkl kylmäpuristettua oliivi- tai rypsiöljyä (yyleensä salaatteihin) koura tai pari pähkinöitä, täysrasvaista juustoa 50-70gr ja partaäijää n.1,5dl (eikös siinäki ole 10%?) ja jos jotain paistan teen sen voissa tai öljyssä n.1rkl. Lorauttelen myös kermaa sooseihin aika reilusti, onko se pahasta? :roll:
Louska KIITOS! Sinä sitten olet kaunis! :smt045

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-09 09:16:23 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-26 13:15:25
Viestit: 9048
Komppaan louskaa ja kuten itsekin aiemmin jo vihjaisin, normipainon tuntumassa paino muuttuu hitaasti. Tarkkaile mielellään vielä vaatteita ja/tai ota mittanauhalla mittoja. Mulla esim. vaaka mökötti pahimmillaan jopa puoli vuotta, mutta silti koko ajan tapahtui pientä kutistumista ja vaatekoko pieneni huomaamatta. Yhtäkkiä vain huomasin aiemmin tiukkojen housujen putoavan jalasta :D

Alkoholi voi olla hyvä skipata kokonaan, jos haluaa nopeammin tulosta, jonkinlainen liikuntakin voisi auttaa MUTTA jos se johtaa epätoivoiseen ja vastentahtoiseen puristamiseen ja pakkopullaan, voi tulla stressi joka taas haittaa tulosten syntymistä. Eli jos se punaviinittely ja viikonloppusiiderit tuntuu lämmittävän mieltä, kannattaa jatkaa leppoisalla linjalla ja olla panikoimatta painonpudotuksen nopeudesta, hiljaa nautiskellen ;)

Lisäys: ja mulla tällä hetkellä painoindeksi 26 ;) silti käytän samoja vaatteita kuin yläkarpilla BMI 23,5 painoisena :D

_________________
We can never obtain peace in the outer world until we make peace with ourselves.
-Dalai Lama


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-09 10:03:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-30 08:45:27
Viestit: 282
Heips marilyn :smt048
Pitänee tunnustaa, että vaatteet tuntuvat eineeeen väljemmiltä.
Kai minun on hyväksyttävä se punkun ja siiderin hidastava vaikutus koska soon niin kiva ruoan kanssa ottaa pari lasia punkkua (ei mitään lärvilotraamista) :smt018
Enkä ole ehkä maininnut, että liikun myös.
2 x kuntosalia 1 x vesijumppaa 1 x lihaskuntojumppaa 2 x ulkoliikuntaa per viikko.
Veden juontia olen lisännyt 2,5-3L per pv. :?:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-10 07:57:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-30 08:45:27
Viestit: 282
Kiitos kommenteista, olen ottanut niistä opikseni ja LOISTAVAA
tänäaamuna paino 600gr vähemmän kuin eilen, onnea minä :smt038

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)