karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-19 05:34:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Mitä nyt (ekat 2vk) ?
ViestiLähetetty: 2005-04-20 11:23:03 
Poissa
sintti
sintti

Heissan,

Aloitin tässä Low carb dietin about n. viikko sitten ja olen seuraillut kyseisiä sivuja jo jonkin aikaa. Mutta nyt tarvitsisin hiukan neuvoja!

Repsahdin eilen! Repsahdus tapahtui koska… ajattelin, etten sittenkään ole noudattanut ensimmäisen 2vk.n atkins kaavaa (hiilareita max 20g)!! Toissa päivänä, meni salatin ja lihavartaiden lisäksi alas, mansikoita kermavaahdolla ja keitettyjä raparpereja (vedessä makeutusaineella höystettynä)!

Siispä attelin; kerran on mennyt läskiksi, pistetään sitten kunnolla läskiksi ja pistinhän minä! :D

Eli sivuja lukiessani huomasin, ettei ensimmäisen 2vk.n aikana saisi juoda kahvia, syödä purkkaa, raparperia, kermaa, jugurttia, mansikoita (marjoja), rahkaa.. ja näitähän aineksia minä olen syöpötellyt!

Ja ksymys siis teitämättömälle? Voinko syödä ekalla kahdella viikolla seuraavia tuotteita?

- Salami (nämä ovat sellaisia pieniä mukaanotettavia “makkaroita“)
- raparperi
- cola-cola lite
- gin tonig (giniä tonig vedellä)
- balsamiko (salatinkastikkeena + mustapippuri)
- sipulia

:?:

Olisin hyvin kiitollinen vastauksista!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-04-20 12:02:44 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Sinuna unohtaisin limsat, varsinkin tonic on silkkaa sokeria kirpeästä maustaan ja Finelin virheestä huolimatta. Tilalle sitruunavissyä.

Ikinä ei pidä ajatella niin, että kun kerran repsahdin niin antaa mennä, vaan aina pitää minimoida vahingot. Jokainen suupala on päätös.

Ei ole mikään pakko noudattaa Atkinsin induktiota. Se on vain yksi tapa muiden joukossa. Eli takaisin ruotuun sieltä karppaamaan tavalla, joka tuntuu sopivan juuri sinulle! :D

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko: Riippupi vähän...
ViestiLähetetty: 2005-04-20 12:22:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

...Ilmeisesti olet Atkinssilla? En ole Herran kirjaan perehtynyt, mutta siellä kai luetellaan induktion sallitut ruoka-aineet? Jos raparperin tms. hh:t mahtuvat päivän saldoosi (20g) niin anti mennä!

Makeutusaineita kai suositellaan vältettäväksi aloituksen aikana?

Salmin sisällöstä en osaa sano, riippuu varmaan valmistajasta. Jos ei paketissa ole sisällöstä infoa, niin goolella etsimään...

Anteeksi jos kuulostan tylyltä, mutta olen kai taas ajautumassa ketoosiin...

:lol:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00