Hei,
Olen nyt kolmisen viikkoa lukenut vanhoja viestejä ahmien uutta tietoa, ja tulen koko ajan vakuuttuneemmaksi, että karppiruokavaliossa on järkeä ja voisi olla meidän perheelleemekin sopiva ruokavalio. Kirjoista olen lukenut vasta Searsin, mutta Varpun ja Ilkan kirjan haluan hankkia heti kun pääsen kirjakauppaan.
Olen 38-vuotias perheenäiti, perheeseen kuuluvat lisäkseni mies ja tytär. Olen ikäni ollut hoikka, painoindeksi tällä hetkellä 20 (korkeimmillaan milloinkaan ollut 22) ja miehellä varmaankin samaa luokkaa. Olemme perusterveitä, joten emme "tarvitse" karppausta laihduttamiseen tai jonkun sairauden hoitoon vaan se kiinnostaa "vain" terveellisenä ruokavaliona, joka antaisi enemmän energiaa ja auttaisi paremmin jaksamaan. Olemme aina pyrkineet syömään terveellisesti, mutta syöneet hyvin paljon hiilihydraatteja , ja ehkä siksi olleet enemmän tai vähemmän väsyneitä.
Olen nyt parin viikon ajan ollut kokeilumielessä noin 50g hiilareilla, syöden PALJON kasviksia ja olo on ollut paljon energisempi kuin aiemmin.
Haluaisinkin kysyä, onko täällä muita, jotka eivät ole aloittaneet karppausta laihduttaakseen?
Myös ketoosi askarruttaa... Onko elimistölle haittaa, jos se on välillä ketoosissa, välillä pois, jos tähtäisimme esimerkiksi noin 50 - 100g hiilareihin?
Todella moniin kysymyksiin olen jo saanut täältä vastauksen, muutama kysymys on vielä jäljellä, mutta niistä myöhemmin

.