karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-25 22:28:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Uusi karppi joukkoonne :o)
ViestiLähetetty: 2005-05-15 20:41:02 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tarkoitus olisi huomenna sitten aloittaa Atkinsilla...
Pudotettavaa on paljon, mutta jostainhan on aloitettava 8)

Mielenkiinnolla olen tutustunut sivuihin ja luettavaa onkin paljon - hyvää tukea aloittelijalle :)

Tsemppiä muillekkin ja kuulemisiin, toivotaan, että karppaus lähtee sujumaan hyvin meikäläiselläkin, into on kova ainakin :wink:

- jostain pitää aloittaa -

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-15 21:01:38 
Poissa
sintti
sintti

Varmasti lähtee toimimaan, itelläki nyt viikko takana ja 3kg pois, josta varmaan 2kg vettä. Mitä näitä olen luoeskellut, niin paljon löytyy ainakin tietoa, ja mahtava ja auttavainen porukka ihmisiä. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-15 21:27:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tervetuloa minunkin puolestani. Olen itse karpannut nyt parisen viikkoa ja kivasti on mennyt, paino putosi ekalla viikolla kaksi kiloa. Muutamaa ekaa päivää lukuunottamatta olo on ollut hyvä. Ketoosin alkuoireet olivat aika järkyt, mutta menivät kyllä ohi nopsaan. Tsemppiä! :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-16 06:35:52 
tervetuloa ja tsemppiä täältäkin!
itsekin vasta viidettä päivää asialla, ja täytyy sanoa että näitä keskusteluita kannattaa todella selailla ja lueskella. tietoa ja kokemusta on hurjasti ja mukavan auttavaista porukkaa :)
mulla nuo pahimmat alkuoireet helpottivat eilen, ja iltaa kohti oli jo suorastaan erittäin hyvä olo. 4-tunnin tanssitreenitkin menivät ihan hienosti, joten usko palautui :wink:
mulla tän alun isoin henkinen kynnys on "uskaltaa" käyttää rasvaa tarpeeksi. vuosien iskostunut koodi ei hevin päästä haihdu! mutta hauskaa viikkoa kaikille!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-16 06:55:00 
Poissa
metukkakarppi
metukkakarppi

Tervetuloa ja tsemppaukset myös:D

Viestin otsikko: Kiitos kaikille :o)
ViestiLähetetty: 2005-05-16 08:13:59 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mukavasti tuntuu teillä muilla ainakin lähteneen käyntiin! Hieno homma! Painonvartijat sun muut moneen kertaan kokeilleena, uskoisin, että tää voisi olla mun juttu. Sellainen, jota voisi jatkaa menestyksekkäämmin pidempäänkin.. Katsotaan mitä tuumaan viikon päästä :lol:

Kyllä sivuista saa tosi paljon tsemppiä, kun on juttua hyvin onnistuneista pudotuksista, tärkeetä tietoa ravitsemuksesta ylipäätään ja herrrrkullisen kuulosia ruokaohjeitakin :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-16 08:46:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mä oon karpannu nyt kaksi viikkoa ja painoa on lähtenyt reilu viisi kiloa.
Nyt on tosi hyvä olo, mutta ekat päivät oli ihan kamalia (päänsärkyä, oksetusta, kiukutusta). Jaksa sinäkin Helmikarppi nuo ekat päivät niin sen jälkeen helpottaa! Tsemppiä! Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-17 09:06:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippa vaan kaikille aloittajille/vasta aloittaneille :)

Aloitin itse kolme päivää sitten induktiovaiheella (alle 20 g hiilareita päivässä) ja hyvin on mennyt.

Painoa en vielä ole mitannut, kun ei ole viikko mennyt, mutta vessassa olen juossut ja palellut ja kiukuttanut :roll: on kyllä, joten ketoosiin olen matkalla minäkin...

Itsekin olen yrittänyt laihduttaa lowfatilla ja paikkareilla monet kerrat, mutta se systeemi ei sovi minulle, jolla on taipumusta alhaiseen verensokeriin. Nyt on olo, kuin ei olisi dieetillä ollenkaan, kun ei ole nälkä laisinkaan \:D/

Kirjoitelkaahan jatkossakin, miten teillä menee, paljonko on painoa lähtenyt jne. Kiinnostaa muiden kokemukset samassa tilanteessa.

Oma tickerini painonpudotus on ennen tätä saavutettu kolmen viikon VLCD-dieetillä. Jatkoa pitäisi saada vielä lähes kolmekymmentä kiloa :oops:

Viestin otsikko: Alkuoireista/ 2. päivä
ViestiLähetetty: 2005-05-17 09:51:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

8) Päätä särkee vähän ja vaikka tuntuu, että koko ajan kuljen vesipullo kourassa, niin silti on jano :) Ja vessassa pitää tosiaan juosta, mutta muuten täytyy kyllä sanoa, että ei ole sitä samaa ongelmaa kuin aiemmin, eli Nälkää :D

Joten eiköhän tämä tästä!

Jee! 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-17 11:10:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Halojatahalloo!
Ensimmäinen viikko takana. Uskomatonta että oikeasti leivän ja hyvän himosta voi näin päästä. Koko ajan pelkään, koska se oikeasti iskee.
Täällä tuntuu oleva kohtalotovereita runsaasti. Olen innoissani lukenut näitä viestejä. Elelen toivossa että tästä tulisi ihan uusi elämäntapa. Ja en panisi pahakseni jos vaikka rasvaakin siinä sivussa sulaisi muutama kymmenen kiloa....
Tämä viikko on ollut aika jännittävää aikaa. Selvisin jopa sukujuhlista sortumatta mihinkään kiellettyyn. Söin kinkkupiirakasta täytteen ja kippasin emännän luvalla pohjan roskiin. Yes, olin todella ylpeä itsestäni.
On kiva seurata muiden matkaa...ollaan kuulolla.
Näillä eväillä eteenpäin

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-17 11:32:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Minulla on kolmas viikko menossa, kiloja on karissut kolme tavoitteena on näin alkuun 10 ja sitten katsotaan miltä se peilissä näyttää. Painoindeksin mukaan normaali painoni olisi n.67 kg. Eli about tuo 10 kg on se erotus lähtöpainoon.

En kyttää hiilareita, mutta viljat, perunat ja sokerit on saaneet jäädä.

Porkkanaa on pakko saada silloin tällöin ja sokeritonta suklaata :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-17 12:47:25 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Joo, ei kohtuullinen määrä porkkanaa mitään haittaa.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00