|
Olen tässä nyt maanantaista lähtien syönyt vähähiilihydraattisesti. Kovassa kiireessä ja esimerkiksi opiskelupaikalleni en ole voinut ottaa mitään "karppievästä" mukaan sillä mielestäni lämpimässä laukussa seisoessaan niistä tulee hyvin pahan makuisia. Ostinkin siis kaupan urheiluosastolta proteiini juomaa, Twinfast nimeltään (tiedän että monet teistä eivät suosi tällaista, mutta minulla on aina niin kiire eikä aina protskuruoka liha tai juusto tms maistu, niin olen sitten täydentänyt päiviäni tälläpirtelöllä). Proteiinia yhdessä annoksessa on 15 g ja hh 5g.
Noh, mitäs muuta olen viiden päivän aikana ehtinyt mahaani pistää, tässä jotain mitä mieleen tulee:
ainakin paketin koskenlaskijajuustoa sekä mustapekkajuustoa (nam nam), muutamia purkkeja rahkaa, höystettynä parilla mansikalla ja kermalla, olen myös muutaman appelsiinin syönyt tämän viiden päivän aikana, ja varmaan useamman kurkun. Tein myös kinkku-herkkusienisekoitusta, jonka paistoin öljyssä ja päälle laitoin juustoraastetta ja lisäsin vähän vihanneksia, myös kanankoipea on tullut syötyä itsetehdyn valkosipulikermaviilikastikkeen kera, ja AH, MANSIKOITA..
Kuulostaako nämä nyt sellaisilta ruuilta että ihan hakoitellä olen vai edes vähän sinne päin?
|