Kiitoskset onnitteluista!
Tänään siis takana 5 päivää induktiolla ja kuudes alkamassa, kiloja lähtenyt 4,4.
Lohdutuksena kaikille, joista määrä tuntuu kadehdittavalta kerrottakoon, että olin viime viikolla asiakkaitten kanssa Tallinnanassa dokaamassa ja ylensyömässä 3 päivää. Eli jo lähdössä oli helvetisti nesteitä kropassa. Nyt viiden päivän jälkeen olen sillä tasolla, jolla olin ennen Tallinnan reissua.
Mut tää pirteys on sikafantsua! Ostettiin keväällä uus talo ja nyt on pihaduunien aika. Meillä ei ole nurtsilla rikkaruohoja vaan valitettavasti rikkaruohojen seassa muutama korsi nurtsia

. Eilen taas illalla repäisin ja riehuin semmoisen Fiskarsin rikkaruohojen poistajavempeleen kanssa pihalla neljä tuntia. Enkä ois malttanut lopettaa! Sohvaperunalle ihan käsittämätöntä.
Ukko-kulta ei juurikaan taida välittää siitä paljonko mä painan (tai on sit tarpeeks varovainen ollakseen osoittamatta sitä) ja toisaalta on nähnyt niin monet mun "kotkotukset" (paikkarit, pillerit, kaalisopat, sairaaladietit etc, etc) ettei se varmaan sisimmissään enää koskaan usko näkevänsä sen näköistä vaimoa, joka tuli naitua kymmenisen vuotta sitten (joo, onnistuin vamppaamaan sen "laihana kautena"

). Oikeesti se naureskelee olemattomaan partaansa aina kun eukkojen kanssa ollaan vannottu tällä kertaa onnistuvamme.
Nyt en ole viitsinyt lainkaan hehkuttaa asialla ja selittää edes karppauksen perusteita. Ei se tänäänkään aamiaisella uskaltanut kommentoida pekoni-munakekoani. Ajatteli mielessään varmaan, että vois tuo eukko jättää noikin syömättä, kun kerran haluaa laihtua

.
Nyt mä taas rönsyilen... Siis anyway, odotan mielenkiinnolla, että koskahan se soittaa ne valkotakkiset sedät tai vähintään epäilee, että avaruusoliot ovat vaihtaneet vaimon...
Niin ja perjantain kunniaksi todettakoon, että onhan sitä naitu sen kymmenen vuoden takaisen jälkeenkin...