karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-26 21:15:36

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Jabba-dabba-duu
ViestiLähetetty: 2005-05-19 07:46:57 
Poissa
sintti
sintti

Pakko hehkuttaa tällä ololla. Viides päivä alkamassa Atkinsin induktiolla ja vaaka näytti aamulla - 3,4 kg. Painonpudotus on tietty kiva, vaikka onkin nesteitä, mutta varsinaiset fiilarit tulevat kyllä tästä pirteydesä.

Alku on mennyt hyvin. Tiistai-iltana pientä päänsärkyä, mutta muuten ei mitään. Odottelin kovasti, että milloin se (tosiaankin tarpeeseen tuleva) piristyminen alkaisi... kokemukset edellisestä Atkinsista 80 -luvulla olivat hyviä. Eilen illalla napsahti.. möyrittyäni 3 tuntia pihalla istutushommissa aloitin pölyjen pyyhkimisen (homma jota en voi sietää) oikein iloisena ja hyväntuulisena klo 23. Lähellä oli ettei ukko-kulta kutsunut valkotakkisia setiä noutamaan. Tänä keväänä en nimittäin ole jaksanut edes niihin pihaduuneihin työpäivän jälkeen.

Aurinko paistaa ja tunnelin päässä näkyy valoa! Halit kaikille!

Niin ja esittelykin tuolta löytyy, jos kiinnostaa...

Aloitus 15.5.05

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-19 18:36:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heh, onneksi olkoon :D

Itsellä on kuudes päivä menossa eikä paino ole tippunut yhtään ](*,)

Olen syönyt induktion ohjeiden mukaan ja alakarppina joka päivä ja kaloritkin ovat pyörineet siinä 1400 kcal tietämillä, rasvaprosentti ruuista jopa 60% .

No, minä en laihdu millään menetelmällä, paitsi VLCD:llä muutaman kilon.

Aion kuitenkin jatkaa tällä, sillä aiempi sokerihumala-->uuvahdus -elämä ei houkuttele yhtään turvotuksineen.

Voi jospa minäkin vielä laihtuisin [-o<

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-19 18:48:27 
Hienoa! Olet sitten pudottanut viidessä päivässä saman, minkä minä pudotin Paikkareissa kuukauden aikana... :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-19 20:03:08 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

aB, jostakin tuntemattomasta syystä minullakin vaaka nytkähti vasta kahden viikon jälkeen.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-19 21:02:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos lohdutuksesta :)

Jospa tämä tästä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-20 06:43:07 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Huomenta vaan kaikille!

Ja onnea hyvästä ja pirteästä olosta :D

Maanantaina aloitettiin vhh:lla ja paino on tippunut 1,2kg :( Enempikin olisi voinut. Ukolla jo lähes 2kg vaikka syö pari palaa sokeria kahvin kanssa, karjalanpiirakan ja hunajaa jugurtin kanssa joka päivä. Muuten karpisti.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-20 08:01:31 
Poissa
sintti
sintti

Kiitoskset onnitteluista!

Tänään siis takana 5 päivää induktiolla ja kuudes alkamassa, kiloja lähtenyt 4,4.

Lohdutuksena kaikille, joista määrä tuntuu kadehdittavalta kerrottakoon, että olin viime viikolla asiakkaitten kanssa Tallinnanassa dokaamassa ja ylensyömässä 3 päivää. Eli jo lähdössä oli helvetisti nesteitä kropassa. Nyt viiden päivän jälkeen olen sillä tasolla, jolla olin ennen Tallinnan reissua.

Mut tää pirteys on sikafantsua! Ostettiin keväällä uus talo ja nyt on pihaduunien aika. Meillä ei ole nurtsilla rikkaruohoja vaan valitettavasti rikkaruohojen seassa muutama korsi nurtsia :( . Eilen taas illalla repäisin ja riehuin semmoisen Fiskarsin rikkaruohojen poistajavempeleen kanssa pihalla neljä tuntia. Enkä ois malttanut lopettaa! Sohvaperunalle ihan käsittämätöntä.

Ukko-kulta ei juurikaan taida välittää siitä paljonko mä painan (tai on sit tarpeeks varovainen ollakseen osoittamatta sitä) ja toisaalta on nähnyt niin monet mun "kotkotukset" (paikkarit, pillerit, kaalisopat, sairaaladietit etc, etc) ettei se varmaan sisimmissään enää koskaan usko näkevänsä sen näköistä vaimoa, joka tuli naitua kymmenisen vuotta sitten (joo, onnistuin vamppaamaan sen "laihana kautena" :D ). Oikeesti se naureskelee olemattomaan partaansa aina kun eukkojen kanssa ollaan vannottu tällä kertaa onnistuvamme.

Nyt en ole viitsinyt lainkaan hehkuttaa asialla ja selittää edes karppauksen perusteita. Ei se tänäänkään aamiaisella uskaltanut kommentoida pekoni-munakekoani. Ajatteli mielessään varmaan, että vois tuo eukko jättää noikin syömättä, kun kerran haluaa laihtua :?.

Nyt mä taas rönsyilen... Siis anyway, odotan mielenkiinnolla, että koskahan se soittaa ne valkotakkiset sedät tai vähintään epäilee, että avaruusoliot ovat vaihtaneet vaimon...

Niin ja perjantain kunniaksi todettakoon, että onhan sitä naitu sen kymmenen vuoden takaisen jälkeenkin...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-20 08:39:42 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Mie se olen olt normaalipainonen joskus teini-iäs... :shock:
Kyl voi olla painon pudottamine vaikeeta... :oops:
Mieki olen käyny kaikki muut kenot jo läpi, et enää en jaksais muuta... mut tonne hiilarihelvettii ei ole yhtää ikävä!!!! :x

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-20 10:26:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moi Fläsä!

Tutulta kuulostaa hehkutukset ja fiilikset, ihan samoja kokemuksia on kertynyt tässä reilun 5 viikon aikana. Jotenkin oon syntynyt uudelleen, vanha energisyys ja pirteys on palannut, jeeee!!!!

Mun rakas aviomies ihmetteli pari iltaa sitten, kun muu perhe veti paahtoleipää sun muuta iltapalaksi ja meikä otti tyynesti tomaattisiivuja + metvurstia :D Tokaisi siihen: "Ihme dieetti, kun saa metukkaa syödä!" Pikkasenko mua huvitti :D :D :D Oon kyl selvittänyt, mikä on homman nimi - noin pääpiirteissään, mut kaikki ei oo näköjään muruseni kaaliin vielä uponnut. Ehkä pikkuhiljaa?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-05-20 12:35:56 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Juu... ja sit hää kyselee, mitä voi karppina syyä!?! :shock:
Miun mieski o välil kommentoinu, ku makkaraa vedelly, et "nyt mieki syön sit karpisti..." :wink:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00