karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-24 14:46:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Täten lupaan
ViestiLähetetty: 2009-01-16 11:19:45 
Poissa
sintti
sintti

että jos painoa lähtee -5kg, suon itselleni laskiaispullan :P

Viestin otsikko: Re: Täten lupaan
ViestiLähetetty: 2009-01-16 12:12:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Miks et tekis karppilaskiaispullaa?
Mä olen ainaki viimevuosina tehnyt näin, eikä oo yhtään jääny kaivelemaan.. :D
En nyt kyl yhtään muista millä ohjeella tein viime vuonna mut voin kaivella sen jos haluat. Löytyy myös täältä foorumilta, varmaanki laskiaispulla haulla.

ViestiLähetetty: 2009-01-16 18:22:48 
Poissa
sintti
sintti

Hmm.Täytyypä tutkia asiaa, mutta -5 on silti lähettävä 8)

ViestiLähetetty: 2009-01-26 15:53:52 
Poissa
sintti
sintti

Huhhahhei!
Tää on kyllä yllättävän kivutonta tää karppaaminen, siis minulle joka ennen ollut hiilareitten suursyömäri :o
Eilen pääs taas stepperillä steppailee kun flunssa on ohi. Oli kyllä ihana tunne, kun hiki lenti.

Oon ollut nyt 5viikkoa polttamatta (syön champixeja) ja seuraavan kerran juon vasta helmikuunpuolessa välissä, kun lähden serkun synttäreitä juhlimaan.

Kauheesti oon kaikkee kokkaillu nyt kahen viikon ajan, suolaiset uppoo mut makeat ei, onneks mulla on mies ja isommat tytöt, jotka syö kaikki makeat pois :lol:

Ylihuomenna punnitus ja vähän jo jänskättää :shock:

ViestiLähetetty: 2009-01-28 12:11:50 
Poissa
sintti
sintti

Aamulla oli punnitus, painoa lähtenyt viime viikosta -1.1kg. Itse olen tyytyväinen. Viime viikon melkein kokonaan makasin, kun olin kipeä.

ViestiLähetetty: 2009-01-28 17:59:54 
Poissa
sintti
sintti

Tein sitten tänään lihapullia ja puhuin samalla puhelimessa... Unohin sitten maustaa ne kokonaan :lol: noh, kyll ne ihan hyvii on kun maustaa jälkikäteen 8)

Ja ylihuomenna ois työhaastattelu, jännittää :roll:

ViestiLähetetty: 2009-02-05 15:25:15 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Heippulis! Tulen mukaan lupaukseen, ja lupaan pysyä tahdissasi kun kilosi karisevat menojaan! :D

Itekin yritän pudotella suunnilleen samassa tahdissa, vähintään se -10 kg tän kampanjan jälkeen ja ei haittaa vaik ois rutkasti enemmänkin lähteny. :wink: :lol:

Olen aivan onnesta soikeana kun täällähän on resepteissä vaik mitä karppiherkkuja pahimpiin herkutteluhetkiin. Hotdogeja, piirakoita, kakkuja, pullia ja muita jälkkäreitä. Ihan kuin olis astunu laihduttajan paratiisiin! :lol: Oon katellu mustikkamuffinsin ohjetta jonkun aikaan, ja sitä tekis mieli seuraavaks koklata viikonloppuna kun pidän herkuttelupäivän.

Viikko sitten väsäsin muunnelman täältä löydettystä pohjasta ja yhdestä jälkiruokakirjassa olleesta vaniljatortusta ja siit tuli:vanilja-mascarpone-punaherukkapiirakka, joka oli NIIN hyvää: pohjassa mantelijauhetta (pari pussia tai enemmän), voita ja kananmuna, (murotaikina, johon lisätään kananmuna, tulee tahmaiseksi, mutta valmiina ei murene käsiin) uuniin 10 min. 200-asteelle, sitten täyte vatkataan 4 kananmunaa, vaniljaesanssia, mascarponea, punaherukoita (tai muita marjoja), (halutessa hieman vaniljasokeria, ripaus pohjaan ja täytteeseen), sitten ladotaan täyte uunissa käyneelle pohjalle, mantelilastuja koristeeksi, ja piirakka täytteineen uuniin 175-asteelle n. 40 min tai kunnes saanut hieman väriä. Parhaimman makuinen on kylmänä kun on saanut olla jäkaapissa, mutta kuumanakin ihanaa, jos uskaltaa laittaa vaikka pienen nokareen vaniljajäätelöä kylkeen, tai sitten tekee senkin itse ja voi laittaa ronskimmin. :P Ja jos tykkää makeammasta piirakasta, ken tykkääkin, makautusta vaan itselleen sopivalla tavalla. Ite tykkään kun se on hapan jälkkäri ja kuitenkin lähtee makean himokin samalla. :)

Tuntuu kuin ei olisikaan millään dieetillä, kun silti voi herkutella ja laihtua samaan aikaan. :) Paitsi niinä päivinä, jolloin on niin kiireinen ettei muista syödä säännöllisesti, eikä tuu syötyy tarpeeks rasvaa tai protskua, ne päivät harmittavat.

Tsemppiiii KAIKILLE karppaajille kamppanjaan ja tsemppaillaan toisiimme! =D>

ViestiLähetetty: 2009-02-05 15:32:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

..että pääsen ensimmäiseen tavoitepainoon aprillipäivään mennessä...(70kg--66,5kg)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00