No niin, keskiviikkoa mennään. Tuossa laskeskelin tuota kerman kulutusta. Päivän mittaan sitä olis lorahtanu kuppiin kahvin kera n. 1 dl

. No, tänään sitte olen lisännyt kermaa vaqin kerran ja sekin pienesti. Vaikka rasvaa ottaski tuosta kermasta ja määrä on tuo 1dl, äkkiä kääntäen 100 g niin, kaloreita 340, rasvaa 36 g, prot. 2g ja hiilari 2,7g. Ingmannin vispiä. Ei kovin paha

. Vai?
Ja tän päivän eväät kaali-kukkis-meloni salaattia iso lautasellinen ja tämä kaikki uitettuna oliiviöljyssä, lisäksi "ryöstetyt" 4 juustosiivua, niitä valmiiksi viipaloituja edameja. Kahvia menny 4 kuppia joista yksi kermalla. Aika niukkaa on mun syömiset. Siis kirjaimellisesti retuperällä. Tohon evääseen tarttis sada jotain lihaa ja kalaa tms. Nämä eväät siis työpaikalla ja tarjolla ei ole muuta kuin pottua, pastaa, ja kaikenlaisia lisäaineilla höystettyjä kastikkeita ja jauhoilla paneroituja einestä jne.......joita en ole syönyt ollenkaan.
Nyt illaksi pitäis vääntää jotain evästä. Suunnitelmissa eilinen sosekeitto ja siihen ne pekonit. Mitäs sitä sitte.....?
Nälkä ei ole ollu koko päivänä ja olo on hyvä. Samoin eilen. Mut mähän näännyn ravinnon puutteeseen ku syön nii niukasti.......

. No katellaan mihin suuntaan tämä tässä menee. Töissä on kertakaikkiaan niin huono syödä omia eväitä että oikeen alkaa ottaa päähän, vaan, täytyyhän mun tässä jotain alkaa keksimään jotta eväisiin tulis muutos.
Olisko jollakin vinkkiä miten toi tapahtus?

Olisko jotain niin kaikenkattavaa nopeaa aamupalaa että se olis mullekki mahdollinen tai jotain mitä vois napsia lounaalla. Pähkinät jne yks hyvä mutta niiden syöminen tahtoo riistäytyä käsistä. No, täytyy alkaa miettiin. Olenhan täällä lukenut että jotkut pärjää tosi pienelläkin syömisellä vaan heidän eväänsä saattavat olla monipuolisempia. ?
Mutta palataan!