Kiitos slim1 ja monaliz!

Nyt minä uskon jo itsekin, että 60-luvulla ollaan, kun vaaka näyttää nyt jo viidettä päivää 6:lla alkavia lukemia.

Tänään on punnituspäivä ja eilisen kohteliaisuusrepsun jäljiltä tuli vähän takapakkia, mutta suunta on kuitenkin alaspäin, eli -400 grammaa. Jos olisin saanut laittaa eilisen lukemat, olisi pudotusta tullut jo mukavammat -800 grammaa, mutta eiköhän se alamäki jatku, kunhan eilisen hiilariturvotukset poistuvat.
Eilen olin siis matkailumessuilla ja siellä matkaa varatessani virkailija kysyi haluaisinko samalla maistiaisiksi kreikkalaista salaattia. Kyllähän minulle salaatti kelpaa, joten vastasin myöntävästi. Saatuani salaatin eteeni totesin sen virheliikkeeksi, koska salaatti tarjoiltiin patongin päälle levitettynä

(ei siis ollut sitä perinteistä kreikkalaista salaattia, vaan jotain erikoisjuttua) No, en sitten kehdannut siinä kohtaa kieltäytyä, joten söin sen halvatun patongin palan ja kärsin loppuillan turvonneesta, sekaisin olevasta vatsasta

Salaatti oli kyllä hyvää, mutta se patonki ei edes maistunut hyvältä.
No, onneksi paino ei noussut tuon enempää. Mittanauha näytti aika lailla samoja lukemia kuin viime viikollakin, paitsi rinnan alta mitta oli taas kutistunut sentillä ja rinnan päältäkin oli onneksi lähtenyt melkein sentti. Kohta on pakko ostaa uusia liivejä, mutta koitan pärjätä vielä hetken, jos tuo kuppikokokin rupeaisi hiukan pienenemään...
Torstaina vointi oli sen verran hutera, että pidin vielä perjantainkin vapaata liikunnasta. Lauantaina sitten olikin hyvin virtaa tehdä BodyPump ja BodyBalance ja sunnuntaiaamu alkoi tuttuun tapaan BodyStepin ja piiiitkien venettelyiden merkeissä. Tänään on ohjelmassa taas BodyBalance ja sitä ennen max. tunnin kuntopyörä/cross trainer/juoksumatto-sessio, jos vain pääsen ajoissa lähtemään töistä. Lounastunnilla ajattelin käydä kysymässä labrakokeiden tuloksia, koska viime päivinä on alkanut tuntua, että kilpirauhanen käy hieman ylikierroksilla

Tänään sitten etsin asialle selitystä ja löysinkin artikkelin, jossa kilpirauhaspotilaille suositellaan vhh-dieettiä, koska se auttaa kilpirauhashormonien imeytymistä solutasolle. minun kohdallani se ainakin tuntuu pitävän paikkansa, koska vointi on parissa viikossa siirtynyt lievältä vajaalta lieväksi liikatoiminnaksi

Mielenkiintoista siis nähdä, mitä ne labratulokset näyttävät, mutta pieni säätö taitaa olla tarpeen.