karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-22 21:05:41

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 103 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Okei - tänään alkoi...
ViestiLähetetty: 2009-02-16 20:34:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Saapa nähdä kauan pystyn olemaan ilman karkkia ja jätskiä ja ehkä pahin on kaikenlaiset ihanat leivonnaiset.

Ystävä on jo pidempään ollut vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ja sanoi tuntevansa itsensä paljon pirteämmäksi kuin esimerkiksi jouluna jolloin oli tullut syöneeksi hiilareita ihan kunnolla. Ja siinäpä se - ajatuksesta toimintaan.

Tänään jäi aamupala kiiressä syömättä, lounaaksi otin kalaa - se oli ikävä kyllä leivitettyä, mutta aika ohuelti - salaattia ja lämpimiä kasviksia. jälkkäriksi otin omenan ja leivät jätin kokonaan ottamatta.

Kun pääsin kotiin, niin söin ensin pari siivua meetvurstia ja pari siivoa juustoa pahimpaan nälkään ja sitten lämmitin eilistä lohta ja siihen raaka porkkana ja pari palaa raakaa kukkakaalia.

Kahvia tuli kitattua nälkään. Ja nytkin on hiukan nälkä. Pitääkin muuten kipast akauppaan hakemaan koiralle makkaraa ja itselle jotain syötävää. Kaapit on pullollaan leipää ja pastaa ja riisiä... Pitäähän niitten lastenkin jotain syödä...

Kyllä tää tästä lähtee... ](*,)

ViestiLähetetty: 2009-02-17 09:24:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tervetuloa mukaan =D> . Näytä pitkää nenää karkille ja pullalle :D . Tsemppiä.

ViestiLähetetty: 2009-02-17 09:37:50 
Poissa
sintti
sintti

Tsemppiä Sulle!

Itselläni on sellainen kokemus, että kun syö tarpeeksi rasvaa, niin ei varsinaisesti ole nälkä milloinkaan.
Eilen illalla esimerkiksi söin juustoja (Brietä ja Auraa) ja join vähän punkkua, niin ei vieläkään ole nälkä, eli aamiaista en ole vielä
nauttinut. Mukillisen kahvia kylläkin, kofeiinista on niin vaikea päästä eroon. En kyllä oikein tiedä, että onko kofeiinilla jotain
merkitystä karppauksen kannalta.

Joka tapauksessa hyvää jatkoa karppauksen tiellä :smt026

ViestiLähetetty: 2009-02-17 09:48:03 
Poissa
sintti
sintti

Samoilla eväillä mennään -tosin itse aloitin jo eilen.

Naureskelin tolle karppaukselle vielä muuan vuosi sitten mutta sittempä törmäsin kaveriin joka oli ns.scenessä. Se, mikä teki vaikutuksen oli että ns.työteho pysyi about 100%:ssä koko ajan tolla tyypillä, ei tullut semmoisia hyperaktiivisuuskohtauksia eikä myöskään sitten semmoisia dippauksia. Katsotaan pystyykö itse samaan.

Ei muuta ko tsemppiä - sitä tässä kaikki tarvii -- karkit ja limukat väijyy aina kaupassa käydessä mutta näähän on vaan valintoja ;D

ViestiLähetetty: 2009-02-17 12:33:34 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos vaan tsemppauksesta kaikille.

Oikeastaan tuntuu aika helpolta toistaiseksi. Eilen illalla oli vähän ongelmia kun aloitin tän hetken mielijohteesta, enkä ollut varannut kaappiin mitään oikeanlaista ruokaa. Illalla nälissäni käärin rucolaa juustosiivuihin ja join maitoa päälle... Ja tytär tuli leffasta karkkien ja sipsien kanssa ja sain kun sainkin pidettyä itseni poissa sen pussilta.

Nyt aloitin aamun tosi maistuvasti. Paistelin noin ruokalusikallisen pekonikuutioita oliiviöljyssä ja lisäsin sekaan yhden kananmunan , jonka jätin vähän löysäksi. Lautasella lisäsin mausteeksi pippuria myllystä ja kunnon lusikallisen Turkkilaista jogurttia ja vielä läjän rucolaa - sivuun iso pala kurkkua. C-vitaaiinin saanti tässä vähän kyllä arveluttaa ja laitoin itselleni c-pore tabletin liukenemaan veteen, mutta unohdin juoda sen...

Täällä töissä on myös todella helppo syödä. Tänään valkkasin salaattipöydästä vain vihreitä kasviksia (paitsi ihan pikkuisen porkkanaraastetta otin kanssa värin vuoksi) ja lisäksi oli jotain possua - nam. Ruokajuomana lasillinen rasvatonta piimää ja toinen vettä. Vaikka leipää tekikin mieli, niin ei sitä kyllä olisi tarvinnut. Nyt on maha taas ihan täynnä...

Ja jvihriäl (olitpa originaalin nimimerkin sitten laittanut :smt006 ) mulla olis sananen jos toinenkin siitä sun ruokavaliosta sanottavana... :-)

ViestiLähetetty: 2009-02-17 12:46:55 
Poissa
sintti
sintti

Tsemppiä minunkin puolesta!
Itse olen karpannut vasta *laskee* 12,5 päivää ja voin sanoa, että EI TEE ENÄÄ (sillain) HERKKUJA MIELI!! Siis istuin mieheni kainalossa sohvalla ja hän söi karkkia (kysyttyään minulta luvan) ja pystyin ihan hyvin kieltäytymään.. Hain itse sitten vuohenjuustopalan ja lämmitin mikrossa... =P~ :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-17 21:07:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos punaprinsessallekin tsemppauksesta.

Mulla on aina kaikki "tule paremmaksi ihmiseksi ja/tai laihdu" -kamppanjat kaatunut siihen että ei vaan itsekuri ole pitänyt, eli pitää kyllä yrittää oikein välttää kiusauksen paikkoja... Ehkä tämä täällä sitella säännöllinen käynti saisi pitämään kiinni tavoitteistaan.

Jonkun verran olen tänään lueskellut eri ihmisten ruokapäiväkirjoja ja vähän kauhistuttaa ne valtavat rasvamäärät... Ajattelin kyllä pitää rasvat jokseenkin järkevissä määrissä ja pitää vaan hiilarit alhaalla panostamalla vihreisiin vihanneksiin pastan, riisin ja perunan sijasta.

No - kohtahan sitä sitten näkee pureeko tämä dietti, vai pitääkö oikeasti ruveta litkimään jotain kermaa ja ruokaöljyä... Yök. :?

Tänään oli pakko lähteä töistä kotio heti viideltä kun tuli kauhea nälkä ja nytkin vielä työt odottaa tekijäänsä. Huomenna alkais loma (jos vaan saan siis noi hommat jossain vaiheessa tehtyä). No huitasin huiviin heti läjän sunnuntaista lohta, rucolaa ja pinaatinlehtiä, tomaatin sekä turkkilaista jogurttia pestolla maustettuna. Nannaa ja nälkä lähti. Vähän myöhemmin laitoin lapsille ruokaa, broilerifilee paloja ja ranskalaisia. Itsekin söin niitä broilerin paloja kurkun kanssa ja sitten ihan ilman mitään. Ja nyt on ähky olo. :sick:

Väsyttää kyllä ja oikeesti tekis mieli jotain jätskiä tai suklaamuffinsseja... Ehkä vaan keitän vähän teetä ja nukun hetken ja sitten yön tunteina hoidan hommat kasaan... :smt024

ViestiLähetetty: 2009-02-18 12:12:34 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ha hah haa... Mä olen miettinyt pääni puhki että mitähän toi partis on???? No nythän se selvisi: partaäijäjogurtti = turkkilainen jogurtti jonka purkissa on se partaisen äijän kuva = sitä mitä mulla on aina jääkaapissa (ollut jo useamman vuoden)...

Oppia ikä kaikki. =D>

Aamulla oli kyllä aika hirvee nälkä. Koira oli aika masentunut, kun päätin syödä ennen aamulenkkiä, mutta kyllä se siitä sitten piristyi kun lopulta lähdettiin vetämään kunnon metsälenkki.

Eilen illalla sorruin syömään yhden omenan ja "partiksen" kanssa otin noin puoli t-lusikallista hunajaa kun se olis muuten ollut niiiiin kuivaa. Tosin jos 100g:ssä hunajaa on 80.8 g hiilaria, niin tuossa puolikkaassa t-lusikallisessa ei ollut kuin 0.8 g :P

Illalla laitoin varulta pellavansiemenet likoamaan vesilasiin ja ne sitten heti aamulla huitaisin huiviin, ettei tästä lihan syömisestä tai kuitujen vähyydestä heti koituisi muita ikäviä sivuoireita... Toistaiseksi ei ongelmia, mutta ei kai se ole kiellettyä varautua?

Aamupala oli muuten taas aivan herkkua - eli lähes saman kuin eilen, paitsi että lisäsin yhden tomaatin. Nyt olis pakko saada vielä ne roikkuvat dunihommat tehtyä ja sitten iltapäivällä lähdetään uimahalliin... Uimisesta ei välttämättä voi puhua, kun mennään ystäväni kanssa joka on raskaana ja viimeksi se oli ainakin vaan sellaista likoamista ja juoruilua :smt080

Ihania ruokareseptejäkin olen lukenut sieltä ja täältä. Pitänee käydä kaupasta ajatuksella hakemassa kaappiin tiettyjä ainesosia...

ViestiLähetetty: 2009-02-18 12:20:34 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Tervetuloa mukaan!
Kokeile tän sivuston herkkuohjeita, niin ei tarvitse kaikesta namista kieltäytyä.
Siihenhän usein laihdutus kaatuu, kun kaikesta hyvästä kieltäytyy. Karpit saa herkutella ja kunnolla.
Älä turhaan pelkää rasvaa. Sillä pysyy nälkä poissa, ja laihtuu!
Mulla kävi alussa niin, että nelisen kiloa lähti alle kahdessa viikossa. Sitten jämähti. En tajunnut mistä kyse. Joku vanha karppi neuvoi viisaasti, että rasvoja lisää ja runsaasti. Tottelin, ja niinpä on paino taas pudonnut kivasti.

Tsemppiä sinulle! :lol:

ViestiLähetetty: 2009-02-18 12:32:46 
Poissa
sintti
sintti

Heips vaan kaikille karppaajille ja tietty aloittelijoille!
Itse alotin tän zydeemin viikko sitten maanantaina ja oon käyny lukemassa täällä näitä kaiken maailman juttuja.Nyt on pää sekasin kun Haminan kaupunki! :shock:
Mut hyvin on lähteny käyntiin ja paino on pudonnu 1.5kg...
(viikonloppuna tuli syötyä karkkia kun en voinut vaan vastustaa tuoreita lakuja #-o :oops: )
Nyt ottaa pattii koko himo!!!! :twisted:
Vielä kun pääsis lenkille niin kaikki olis hyvin [-o<
Aamupalax oon kiskonu tota partista vadelmien kera ja töissä ruuax omia sekotuksia.(Tänään:kukkis-,parsakaali,paprika,kesäkurpitsa,sipuli,ukkopekka-pekonimakkara,kerma ja savuporokoskisjuusto sekotusta)
Vielä kun pääsis enemmän noihin kasviksiin ja salaatteihin käsix :roll:
Mites noita hedelmiä saa oikein syödä?
En laske hiilareita,mut yritän kovasti siihen joskus,ehkä perehtyä paremmin :D :^o

ViestiLähetetty: 2009-02-18 12:43:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos mamu tsemppauksesta. Sitä tässä tarvitaan. Ajattelin kyllä sitä mutakakkua ainaskin kokeilla - kuullosti =P~

Silavaalle: Kannattaa käydä tuolla www.fineli.fi
Tai suoraan kasiviksiin

Sieltä löytyy myös kaikenmaailman muut ruoka-aineet. Kannattaa huomioida että kaikki on laskettu 100g:n mukaan...

ViestiLähetetty: 2009-02-19 09:26:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huokaus! En nyt oikein edelleenkään tiedä olenkohan alakarppaamassa vai hyväkarppamassa ja missä menee ne oikeat rajat... toisaalta, en kyllä jaksa ruveta jokaista suupalaa mittailemaan, tai sitten tästä menee maku... Jos joku kokeneempi tätä lukee, niin saa kommentoida että miltä nuo määrät vaikuttaa? Onko tasapainossa? :?:

Eilen uintiin otin mukaan itselle hasselpähkinäpussin ja kivennäisvettä. Lounaaksi olin syönyt pelkkää lohipastan kastiketta (lapsille tuli keitettyä myös pastat) ja pestoa. Kokomatkan uimaan napostelin menemään niitä pähkinöitä ja uinnin jälkeen otin kupillisen teetä uimahallilla ja jatkoin niitten pähkinöitten natustamista. :fish:

Kotimatkalla kävin kaupassa ja junassa syötiin lasten kanssa vielä mini babybell juustoja. Ja kotia päästyäni oli ihan kamala nälkä, jonka tyynnytin avocadolla, valkohomejuustolla ja lähes kokonaisella keltaisella paprikalla.Se oli samalla iltapala, koska kello oli jo 21:30..

Aamulla nousin ensin klo 7:30 vessaan ja kävin juomassa pellavansimenvedet. Ja sitten klo 8 jälkeen oli taas ihan kamala nälkä jo. Join ensiavuksi pienen lasin greippi tuoremehua (ei lisättyä sokeria) ja sitten paistoin taas pekonia ja yhden munan + partis ja rucola ja tomaatti ja kurkkua. Ja otin pikkupalan valkohomejuustoa kanssa (ihan vaan koska se on niiiin hyvää).

Ja tätä kirjoitellessa söin loput hasselpähkinät (100g pussista). Nyt pitää lähteä viemään koiraa ulos ja aloittaa päivän siivousurakka.

ViestiLähetetty: 2009-02-19 12:44:33 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Äiti toi mittanauhan.

Mittasin ympäryksen
navan kohdalta 91cm [-X
Rintojen alta 77 cm (kapea selkä)
Rintojen päältä 92cm
Lantio 98 cm
reiden yläosa 57 cm alaosa 42 cm
Käsivarsi hauiksen kohdalta 32 cm

Toi navan kohta olis se suurin pudotuksen kohde... :oops:

ViestiLähetetty: 2009-02-20 23:02:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Justiinpa justiin...

Kävin taas lukemassa noita ruokailu juttuja ja olen enemmän ja enemmän pyörällä päästäni... Pitäisköhän mun oikeesti hankkia ruoka vaaka ja aloittaa noudattaa kaikkia saantisuosituksia pilkun tarkasti että tästä olis hyötyä... Hetken ainakin yritän vaan tällä oman pään käytöllä vielä.

Eilinen meni aikataulujen suhteen aika hirvittäväksi. Äiteelle jäi kaikki siivoaminen ja minä vaan painoin töitä, tein ruokaa ja sitten yritin kaunistautua jä lähdin illan rientoihin. Herranen aika että saa muuten ihminen paljon iloa irti mennessää hyvin ei omanlaiseensa juttuun mukaan... Tuli meinaan käytyä Sedulan Iskelmäillassa... Huh huh mitä porukkaa!! No, ehkä se johtui pääosin siitä että oli joku kutsuvieras ilta... :twisted:

No joo, mutta eilisen ruoat meni pääsääntöisesti tuon aamupupeltamisen jälkeen niin, että lounaaksi löydin jääkaapista jonkun päivän ylijääneitä kananpaloja ehkä puolitoista sataa grammaa ja se meni sillä. Sitten valmistin karjalanpaistia (lihat uunissa sipulin ja mausteiden kanssa vedessä muhii kauan) ja tarjoilin äidille ja lapsilleni perunoita lisukkeeksi ja itse söin aimo annoksen parsaa ja kukkakaalia + sitten sitä lihaa. Ja jokavälissä tuli juotua sitä kahvia osin kuohukermalla osin mustana. Ja napsin ehkä sitä valkohomejuustoakin muutaman suupalan.

Iltasella sitten painelin sinne baariin - tuli litkittyä 3 * 12cl valkoviiniä, 3* juomalasi soodavettä ja pikkulasi scumppaa. Ja neljä nachoa ja pari oliivia. Kotiini kun pääsin (melkein junalta juoksin kun oli jo niiin nälkä!) niin söin kinkkuun käärittynä valkohomejuustoa ja rucolaa ja olisko ollut yksi avocadokin? En ole ihan varma... :roll:

Aikaisin aamulla heräsin janoon ja join pienen lasin grape mehua ja toisen lasin vettä ja menin takaisin nukkumaan. Sitten kun oikeasti heräsin joskus 8:30 tuli jo niin kiire etten enää syönyt kuin pari siivua voileipäkinkkua suoraan jääkaapista suuhun ja yhden babybel juuston. Katajanokan terminaalissa sitten join kahvin kermalla. Laivalla se noutopöytä oli oikea karppaajan taivas. Kaikkea ihanaa (lohta sushi style, katkarapuja, salaatteja, ihania marinoituja kasviksia, ja jälkkäriksi juustoa), join ruoan kanssa light kolaa ja pienen lasin punkkua juustojen kanssa.

Tallinnassakin meni kokoaika yhdellä lattella ja lasilla kuplavettä, mutta sitten takaisintulomatkalla ei ollut enää noutopöytää, eli alkoi olla vähän ongelmia. Mentiin nuorison kanssa leffahuoneeseen ja ostin itselleni suolapahkinöitä ja tummaa suklaata ja pullon vettä sekä Zero kolaa leffan kanssa. En tosin syönyt kun ehkä kourallisen niitä pähkinöitä ja puolitoista riviä siitä Karl Fazer exclusive Thin Dark 70% suklaasta niin alkoi riittää... :?

Kotia taas päästiin siinä klo 22 aikoihin, niin vetäisin vielä yhden avocadon ja loput (lähes puolet) President Brie 200g juustosta. Saa nähdä maanantaina kun se vaaka-aika koitaa että mihin suuntaan tässä mennään? Vai mennäänkö minnekään... Nyt taidan kuiteskin mennä nukkumaan ja miettiä syömistä taas huomenna lisää. Pitäis tehdä karppipitsaa, jos vaan frendi miehineen ja lapsineen tulee käymään. Kyseinen frendi on se jolta sain idean ja siis itsekin karppaa. :-k

ViestiLähetetty: 2009-02-21 00:58:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hmm. Edelleen kukun valveilla. [-X

Menin tuonne kiloklubiin ja latelin ruoka-aineita peliin ja aika vaihtelevaa tuo menestys on. Ehkä selvin ongelma on tuo proteiinin suuri määrä muuhun ravintoon verrattuna... Tosin määrät oli aika hihasta, kun en ole ruokiani tottunut mittailemaan...

But anyway. Nyt on sielläkin ruokapäiväkirjaa ja liikunta juttua jne...

Kyllä tää tästä. Nyt on pakko mennä nukkumaan. :smt015

ViestiLähetetty: 2009-02-21 19:44:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ihan hurjaa... Nyt kun olen alkanut listaamaan kaikki syömiseni tuonne "kiloklubin" sivuille, on ollut yllättävää miten hankalaa se hiilari on pidää alhaalla... Oikeasti!!! :evil:

Noh, tänään söin kyllä aamulla yhden omenan joka heti alkuun nosti hiilarin määrän lisäksi pari siivua voileipäkinkkua. Kaupassa käynnin jälkeen piti ottaa lisäaamupalaksi lasi soijajuomaa ja ruokalusikallinen extra-virgin oliiviöljyä.

Lounaaksi tein vyötärömetsästäjän pitsapohjan päälle purkki tonnikalaa, paketti fetajuustoa, vähän sipulia, vähän tuoreta pinaattia ja muutamia tomaatteja siivuina. Tomaattikastikkeen tein reilusta ruokalusikallisesta tomaattipyrettä ja toisesta samanlaisesta pestoa ja tilkka vettä (NAM). Tätä söi vieraatkin hyvällä halulla, pikkutyttöjä myöten. Lisäksi oli kurkkua ja rucolaa ja vihreää salaattia ja hiukan raakaa valkokaalia. :smt106 Vielä jäi pari palaa jääkaappiin huomiseksi lounaaksi. Tänään ehkä se neljä palaa oli liikaa (pellillinen jaettuna 12 palaan).

Ja ruoan päälle juotiin tietty kahvit kuohukermalla :smt110

Välipalaksi rouskaisin kaapista ruokalusikallisen auringonkukan siemeniä ja taas pari siivua voileipäkinkkua.

Illalliseksi tein jauheliha-tomaattikastiketta, lapsille spagettia ja itselle parsakaalia. Ja siis tämän kaiken jälkeen on jo hiilarit 39.5 g ??
(rasvaa 88.1g ja proteiinia 85.4g). En kyllä käsitä miten kaveri pystyy siihen 20g-30g hiilaria päivässä oikeasti... Syömällä pelkkää lihaa ja salaattia ehkä? :?

Ääh. Pitää vaan jatkaa harjoituksia. Ei kyllä juuri tunnu että olisi laihtunut... Ehkäpä ennemminkin toiseen suuntaan :smt089 Mutta virkeämpi olen kyllä ollut. :smt081

ViestiLähetetty: 2009-02-22 16:12:22 
Poissa
namukarppi
namukarppi

Kun mä aloitin tammikuussa ja halusin olla pari viikkoa induktiolla, en oikeen tiennyt mitä syödä, et hiilarit pysyis alhaalla, niin lueskelin netistä valmiita menuehdotuksia.
Niitä mukaellen sitten valinnat helpottu. Olisko niistä sulle apua?
Esim. Atkinsin kirjassa niitä on, ja varmaan myös muissa VHH kirjoissa.
http://www.atkins.com/Atkins-home.html
täältä esim. kävin katselemassa.
Suoraan en osannut noita noudatttaa, kun tuolla jenkkilässä on vähän eri jutut syömisissä, mutta tosiaan soveltaen.

ViestiLähetetty: 2009-02-22 18:23:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos Mamu. Olen kyllä tosi huono noudattamaan ruokareseptejä, mutta ehkäpä tuolta löytyis apua. Tänään on kyllä jämiä kaapista päivä :-) Eli mennään sillä mitä on viikolla jäänyt syömäti (lapset ei ole kotona, joten en jaksa kokata) ja siihen vaan vihreitä kasviksia lisäksi... Ja sitä kaalia.

Tää päivä on mennyt syömisiä miettiessä ja opsikellessa. Kylpytakki päällä kokopäivä - äsken vähän lepäilin ja katselin Sex in The City last seasonia DVD:ltä. Hitto että ne syö siinä jatkuvasti :-P

Aamulla join ensitöikseni eilen illalla likoamaan laittamani kuivatutu luumut (3kpl) ja pellavansiemenet vesineen. Sitten paistoin itselleni pari munaa ja siihen ne normaalit lisukkeet (tänään ei ollut pekonia, eli jäi väliin) ja päälle join 1,5 dl soijajuomaa ja rkl oliiviöljyä. Ja lounaaksi söin kaksi palaa karppipitsaa, enkä muuta.

Nyt pitänee syödä loput lohikastikkeesta ja jauhelihakastikkeesta tavallisen ja kukkakaalin, sekä zuccinin kanssa. Ei luulis ihan hirveesti hiilaria sisältävän??

Olen muuten nappaillut myös saltbalance super tabuja, ettei kivennäisaineet jäisi saamatta... Kun kaalia syö, niin c-vitamiinin saantikin pitäisi olla ihan ok. Huomenna on taas työpäivä ja pääsee valmiiksi hankittujen salaattiainesten piiriin - jes! :wink:

ViestiLähetetty: 2009-02-22 22:42:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Örh. On hiukan ilmaa vatsassa - eli toi kaali ei ehkä ole niitä sopivimpia ruokia ainakaan suuremmissa määrin. Ja taas meni muuten hiilarit lähes 40g vaikka en oikeastaan mitään ihmeempää syönyt :smt089

Ensviikolla täytyy varmaan syödä pelkkää salaattia ja lihaa & kalaa & munia, jos saisi pidettyä edes viikon siinä noin 25g:ssä.

Huomenaamulla on punnitus ja vähän kyllä uskonpuutetta ilmassa... Ja parin päivän "loma" on nyt lusittu - pääsee taas töihin... Ei siinä muuten mitään, mutta meillä on siellä ihan mahtavat sapuskat = helppo karpata kun on salaattia jokalähtöön jne :resp:

Iltapalaksi pari lasia vettä (sen verran pinkeä olo justiin) ja sitten pehkuihin. Hyvät yöt vaan!

ViestiLähetetty: 2009-02-23 07:09:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

No niin. aamupunnituksen perusteella olisi tullut paino noin 700g alas. Toisaalta se ensimmäinen punnitus ei ollut ihan luotettava ja tuo mun vaaka on jostain vuodelta 6 ennen nappisotia... Ensiviikolla voi sanoa enemmän onko se paino lähtenyt laskuun vai oliko tämä vaan variaatio mittauksessa.

Otin samalla uudet virallisemmat mitat mittanauhalla:

rinnat päältä: 94
rinnat alta: 79
vyötärö: 81
napa: 89
lantio: 98
reisi ylh: 56
reisi alh: 44
Haba: 30

Hauskaa päivää vaan kaikille :-)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 103 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00