karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-24 17:17:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 112 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-02-16 10:13:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Matti myöhäisenä hyppään mukaan.

Olen 31-v kahden lapsen äiti,esikoinen 4 ja 1/2 v ja kuopus 1 kk.

Mitat 165/65.1. Raskauskiloja jäljellä 4, tavoitteena kesän alkuun mennessä painaa 58... Saas nähä kuinka rouvan käy ;D

Mittanpa tähän vielä nuo strategiset mitatkin, seurailen niitä parin vkon-kuukauden välein:

vyötärö:82
lantio:102(!!!!!!!) :oops:
reisi:58
käsi:28
rinta:84

Juuh,tästä se alkaa, matka kohtipienempiä lukuja! :D

ViestiLähetetty: 2009-02-17 12:07:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

eka päivä takana ja hienosti meni =D>

Iltapäivällä meinas iskeä kauhea nälkä, rasvaa oli tullu syötyä päivällä liian vähän.menee taas hetki kun opettelee syömään rasvaa...

Kokeilen niin että syön 3 kertaa päivässä, ei naposteluja. Kaloreita seuraan myös (ainakin sen aikaa että taas uskon tämän toimivan :wink: ). Vajeen olen pitänyt 300, osaimetän edelleen mutta imetys ei tunnu mun kohdalla kuluttavan yhtään enempää...

Liikuntaa ei pahemmin tule tällä vkolla harrastettua kun esikoinen on tarhasta lomalla. Ehkä ihan hyväkin koska aikasemmin hiilareiden vähentäminen vei alussa puhdin pois. Mutta ensi vkolla sitten taas crossaillaan ja vaunuillaan :D

ViestiLähetetty: 2009-02-17 19:30:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tänä toisen päivän iltana se sitten iski,makeanhimo kerpele :evil: tai tarkemmin sanottuna pepsi max-himo... mutta urheasti jätin kauppareissulla limut kauppaan koska tiedän että ne pahentaa mun makeanhimoa ja sekottaa mu mahan.

nälkä tuntuisi vielä vaivaamaan,eipä tullu tänäänkään syötyä tarpeeksi rasvaa [-X

josko sitä huomenna taas vähän viisaampana osais syödä paremmin :wink:

ViestiLähetetty: 2009-02-19 08:40:34 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Eilen aamuyöllä iski heikotus ja paha olo :(

Päivällä alko sattumaan ylävatsaan ja huono olo jatkui.Ajattelin sen vaan johtuvan siitä kun kroppa on ihmeissään kun ei saakkaan tolkuttomasti hiilareita mutta illalla nousi 39 asteen kuume.Se tuskin kuuluu karppaukseen?
Oksetti ja heikotti,ruoka ei maistunut.
Yöllä poikaa syöttäessä kuumetta oli vielä 38.5 ja ylävatsakivut jatkuivat.
Nyt aamulla lämpöä enää 37 (normisti 36) ja edelleen ylävatsaan sattuu vähän väliä.
TÄytyy seurailla tilannetta että pitääkö raahautua lekuriin.

Olo on mitä paskin,mikään ei tunnu maistuvan :smt022 Kunhan nyt vaan pysyn hiilareista erossa ja sitkeesti jatkan karppausta... Eilen illalla söin päärynän kun teki mieli jotain kylmää mutta silti hiilarit jäi 4-kymppiin :)

ViestiLähetetty: 2009-02-19 09:29:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tsemppiä vaan.

Hurjaa että olet jaksanut aloittaa nyt jo laihduttamisen vaikka vauva on vasta 1kk. Älä laita itseäsi liian tiukoille...

Pääasia on että itse jaksat ja voit hyvin.

ViestiLähetetty: 2009-02-20 07:58:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos tsempistä thechubbyone :D

tarkotus olis ihan rauhalliseti pudotella muutama kilo ja saada itselle parempi ja pirteämpi olo.

tänä aamuna olikin jo parempi olo kun heräsin vaikka takana oli huonosti nukuttu yö,poika tissitteli vähän väliä. kuumetta ei enää ole ja ylävatsakin tuntuu jo paremmalta,välillä tulee semmosia aaltomaisia kipuja.

aamupaino 63.4!!!! :shock: Eli neljässä päivässä lähteny nestettä 1.7 kg, pikkasen ollut tämä mamma turvoksissa! Kyllä tämä taas motivoi jatkamaan :D

ja tänään tarvitaan rautaista itsekuria, miehellä synttärit ja leivotaan tytön kanssa sille täytekakku. toivotaan että olen aikaisemmista repsuista sen verran viisastunut että jos annan sokeripirulle pikkusormen, se vie koko hemmetin käden :twisted:

ViestiLähetetty: 2009-02-20 16:12:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

nyt sitten viikonlopun kunniaksi ostin pepsi maxia ja heti kittasin 3 lasillista :oops: nyt tuntuu vielä hyvältä, piristi kummasti mutta ootas vaan kohta kun alkaa maha turpoamaan ja möyryämään :( toivotaan ettei tää laukase pahempia hiilari- ja mässäyshimoja.ja jos niin käy niin mun täytyy vaan taistella niitä vastaan koska ostin maxia tietoisena mitä se mulle teettää.

mutta jotain positiivistäkin; kakku on tehty ja muu perhe sitä jo syönyt mutta minä en, ei oo edes tehnyt mieli =D> tosin tota kakkua riittää pariksi päiväksi eli mun ei pidä nuolasta ennen kun tipahtaa.

ViestiLähetetty: 2009-02-20 20:52:17 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

tulinpahan vaan kirjaamaan tuntojani; maxi ei aiheuttanu pahempia mässyhimoja, mitä nyt kourallisen savumanteleita vetelin jälkkäriksi kun äsken söin. mahassa kuplii jonkun verran, saas nähä paheneeko yöksi.
eipä tästä limun juomisesta tapa tuu, voin ehkä lasillisen juoda silloin tällöin. eipä tuo kovin terveellistä oo kiskoa napaansa makeutusaineita ja lisäaineita.

eiköhän tuo makeanhimo pikku hiljaa laannu, varmasti nopeammin ilman makeutusaineita.

ja onneksi oon pääsiäiseen asti herkkulakossa, eipähän tuu mussutettua prossasuklaata.se meinaan laukasee satavarmasti ahmimiskohtauksen.
mulla vaan on niin olematon itsekuri että kerta toisensa jälkeen teen samoja virheitä.rakastan syömistä ja makeaa, varsinkin suklaata ja lakua :cry: siitä huolimatta miten huonon olon ne mulle tekee...

ViestiLähetetty: 2009-02-20 23:11:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heh heh. Mulla on myös tosi huone itsekuri, eli sympatiat sinne.

Liikunta on mulla yleensä tuonut parhaat tulokset (siis täysin ruoasta luopumata), mutta tällähetkellä on vaan niin kiireinen aikataulu ettei ehdi liikkua tarpeeksi ja läskit senkun kertyy... Liikunnassa on se hyvä puoli että tulee pirtä mieli ja ei ehdi syödäkään (tai ajatella symistä) kun puuhailee.

Muista syödä terveellisesti. Vauva kuitenkin saa kaikki ravintoaineensa justiinsa sun syömästä ruoasta rintamaidon kautta :-)

Tsemppiä!

ViestiLähetetty: 2009-02-21 07:46:49 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

kiva chubby kun käyt tsemppaamassa ja tsemppiä ja jaksamista sulle kanssa! Voikohan sitä rautaista itsekuria ostaa jostain? :lol:

oli pakko heti aamusta loikata vaaalle kattomaan että oliko se eilinen lukena joku vaaan tilapäinen häiriö, mutta ei nyt se näytti vielä 100 g vähemmän eli 63.3! =D>
jos nyt kumminkin yrittäisin käydä puntarilla max 2 kertaa vkossa ettei mee taas ihan vainoharhaseksi koko touhu, helposti alan stressaamaan jos ei joka pvä paino putoa, saati jos se nousee 100 grammaakin.taustalla kumminkin jonkin sortin syömishäiriötä, lähtee tää homma helposti lapasesta :(

liikkumisesta sen verran että oon pyrkiny lähes joka pvä vaunuilemaan ja 2-3 kertaa vkossa crossaamaan. tämä vko on ollu poikkeus kun esikoinen on ollu hiihtolomalla ja mulla oli se parin pvän heikotus ja kuumeilu hässäkkä.tänään tekis jo kovasti mieli lenkille,täytyykin pyytää jos mies vahtis tyttöä ja minä kävisin pojan kanssa lenkillä.molemmat muksuthan menee tänään hoitoon mutta illan haluan sitten pyhittää miehelle ja rentoutumiselle :wink:

nyt pähkäilen (oon armoton stressaaja,pähkäilijä ja suunnittelija 8) ) että mites teen alkupvän ruokien kanssa kun illalla on tarkotus herkutella kebabin ja parin kuivan sidukan kanssa...tiukistelenko päivällä (ja ehkä sorrun illalla ahmimaan) vai syönkö normisti (tod näkösesti hiilarit ja kalorit paukkuu yli).mene ja tiedä...

ViestiLähetetty: 2009-02-21 12:48:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

teinpä aikani kuluksi tickerin itselleni (voin kertoa ettei sen näkymään saaminen ollut blondille helppoa 8) ) ja siihen laitoin tuon lopullisen tavoite painon joka on 2 kg vähempi kuin läskiäisriehan tavoite.

ViestiLähetetty: 2009-02-21 22:17:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Pakko tulla hehkuttamaan että selvisin tästä päivästä loppujen lopuksi kunnialla =D>

aamulla partista ja vattuja sekä kananmuna. välipalaksi pähkinäsekoitusta ja pepsi maxia 8)
illalla kebab salaatilla (oli yllättävän pieni annos :o ), puolitoista up cider extra dry sidukkaa ja pari kourallista pähinäsekoitusta. äsken vielä vajaa purkki tonnikalaa (ikävä kyllä vedessä) kun teki mieli jotain suolaista. elikkäs hyvin meni vaikka pähkinöitä tuli syötyä aivan liikaa.kalorit meni kalorilaskurin mukaan reilulla satasella kulutuksen yli mutta hiilareiden koko pvän saldo oli vaan 30 :D

ostin jo lindtin 86% suklaata miehen yllyttämänä kun se osti itelleen karkkia mutta oikein ylpeänä pistin levyn kaappiin =D> olisin meinaan palan maistettuani syönyt koko levyn... ens vkolla se levy tietysti houkuttelee mua tuolla kaapissa mutta jos edes ens vloppuun asti saan sen siellä pidettyä oon erittäin ylpeä ittestäni.jos vaikka joka toinen vloppu sallis itelleen pari palaa sitä.tai sitten ei, siihen kusis ainakin herkkulakko.

saas nähä mitä vaaka sanoo maanantaina kun on vkon virallinen punnituspvä, vähän pelottaa toi pähkinöiden syöminen (lue=ahmiminen :oops: ).loput nuttsit heitin roskiin, kiskoisin ne kumminkin huomenna turpaani,eiköhän tää määrä riitä vähäksi aikaa.

ViestiLähetetty: 2009-02-22 08:36:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

mähän ravaan täällä alituiseen, mutta tuntuu kivalta purkaa tänne tuntojaan, miehen ei tartte koko ajan kuunnella mua 8) sillä kun ei ole mitään hajua karppaamisesta, kauhistelee vaan ku syön rasvaa enkä perunoita :lol:

ihanan pirteä olo vaikka heräsin jo seiskalta, eka kerta moneeeeeeeeen viikkoon kun nukuin 7 h putkeen :D olisin ehkä viel voinut hetken jatkaa unia mutta tissit piti lypsää, ammuu :)

mahassa pikkasen kuplii ja turvottaa, mutta ei mikään ihme tolla eilisellä pähkinä ja maxi määrällä.aamun alotin karppisämpylällä ja pekonilla =P~ nyt harkitsen josko jaksaisin raahautua crossarille vai pitäiskö sittenkin mennä hetkeksi sängylle pötköttämään...mä luulen että sänky vie voiton nyt kun siihen on mahollisuus lasten ollessa hoidossa.

ViestiLähetetty: 2009-02-22 12:54:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

No ihan hyvinhän sulla on mennyt.

On muuten faktaa että väsyneelle ihmiselle kertyy enemmän ja helpommin läskiä, kuin kunnolla levänneelle ja rentoutuneelle. Eli nukkuminen on joskus ihan parasta laihduttamista :smt015

Tsemppiä taas.

ViestiLähetetty: 2009-02-22 14:31:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

no ilmankos tätä löllyvää löytyy, monen kuukauden univelat riesana :D

mites chubby sulla on menny?onko millaset tavotteet?

ViestiLähetetty: 2009-02-22 15:54:24 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tässä tilanteessa ei vissiin ole sopivaa toivottaa kirjoittajan läskejä lipettiin :lol:
Siis kun meilläpäin ainakin on sanonta lähteä lipettiin. Toivotaan että läskit lipetistä pois :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2009-02-22 17:05:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

:lol:

ViestiLähetetty: 2009-02-22 18:32:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Joo-o. Väsyneenä on vaikea vastustaa kiusauksia (ja aineenvaihdunta hidastuu).

Mulla on ehkä hiukan pakkomielteinen alku ollut. Huomaan että olen täällä tai jossain muulla sivulla kokoajan miettimässä syömisiäni... No, en ole kyllä koskaan ollut mikään syömishäiriöinen, joten en usko että mulla on sellaiseen vaaraa taipua. Tää on vaan ehkä tätä alun innostusta... Tavoite olisi että tuo rölli, jota lasten saamisella perustelen (lapset 12 ja 11v) :oops: tuosta jo pikkuhiljaa häviäisi kokonaan, ja mielellään ei tulisi takaisin. Tissit sais jäädä... :P Painoa en ole uskaltanut katsoa montaa kertaa, mutta huomenna olis punnitus... Sitten sen näkee, mennäänkö mihinkään suuntaan.

Reidetkin ilmeisesti on alkaneet kasvaa, kun kaikki farkut alkaa olla sen verran tiukkoja siltä kohdin, eli siitäkin kohtaa vois pienentyä... Samalla olis kiva että ne suunnattomat väsymyksen aallot jäisi pois ja musta tulisi kokopäiväisesti tarmokkaampi. Ehdotomasti auttaisi tässä duuni/iltakoulu/kodinhoito oravanpyrässä... siitä tuli mieleen, että pitää antaa noille marsuille taas ruokaa :-P

Eli sarkaa on.

ViestiLähetetty: 2009-02-22 19:33:42 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

lohduttavaa että joku muukin notkuu täällä alvariinsa, mä oon joko täällä tai kalorilaskurissa 8)

mulla kanssa tavotteena vatsa- ja reisiröllien pienennys.kaivoin just kaapista 8(!!!! :shock: ) paria vanhoja farkkuja.osaan oon mahtunut 15 kg sitten, ne annan suoraan serkulle, en tuu ikinä olemaan niin pieni.osaan mahduin 10 kg sitten ja niihin on vielä ehkä pienen pieni mahdollisuus mahtua.oli myös kahet farkut joita käytin just ennen raskautta,meni jalkaan ja jopa kiinni,mutta maha jäi roikkumaan vyötärön päälle ja reidet oli ku ladon ovet :cry: tällä hetkellä painan edelleen menemään mammafarkuissa :lol:

huomenna virallinen vko punnitus, jännittää...mitat ajattelin huomenna myös ottaa ja sit vastasuudessa kahen viikon välein.

chubbylle lots of tsemppiä ja kahmalokaupalla tahdonvoimaa! :) sulla tuntuu hommaa ja vilskettä riittävän työn,opsikelun ja perhe-elämän kanssa.tuuhan huomenna kertomaan mitä se sun vaakas näytti, up or down or all the way around :)

ViestiLähetetty: 2009-02-23 07:14:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

huomenta.

Vaaka näytti että olisin pienentynyt, mutta kuten tuohon omaan ketjuuni jo kirjoittelin, niin kyse voi olla vaan mittausvirheestä johtuen tuosta ikivanhasta vaa'asta...

Farkut on kyllä aika hyvä mittari. Tänäaamuna meni kyllä aika mukavasti farmarit jalkaan, mutta ne olikin nämä mun isommat... :-D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 112 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00