kyllä tässä on kuukausi kaupalla keskusteltu...olishan mun pitänyt tietää kun menin naimisiin ja tein lapsen kakskymppisen pojan kanssa ettei se oo vielä valmis perhe-elämään, stupid me
eilen tulin sitten siihen tulokseen että sallin itelleni prossasuklaata kerran kuussa, mun pari palaa meinaan osottautu koko levyksi...

ja loppu ei ollu edes hyvää,survoin sitä vaan puoliväkisin nassuun.sit tekin mieli syödä mitä vaan, avasin jo kermapurkinkin mutta siinä vaiheessa tulin järkiini ja päätin mennä nukkumaan.
aamulla ajattelin ensin että tämä päivä täytyy tiukistella kun eilinen meni överiksi, mutta se olis todennäkösesti johtanu vaan uuteen ahmintaan illemmalla.joten normi meiningillä mennään.
mutta voi kerpele että tekis mieli mennä kauppaan ja ostaa kärryllinen karkkia,jätskiä ja sipsiä

saisinpa tähän elämäntilanteeseen jotain tolkkua, tää ahdistus ja paha mieli aiheuttaa kauheita ahmimishimoja
jotain positiivista loppuun;karppilinjalla on kaikesta huolimatta pysytty ja maxia olen juonut tänään yhden huikan
ja chubbylle suuri kiitos kunjaksaa käydä lukemassa mun vuodatuksia ja tsempata mua!

edittiä....
erehdyin sitten kurkkaamaan herkkukaappiin ja sielä oli miehen jäljiltä prinkkuja,dumlesuklaata ja aarrearkkupussi.hotkasin napaani öpaut 10 sipsiä,6 palaa dumlea ja 10 karkkia...
tunnesyöppö mikä tunnesyöppö
hiilarit edelleen reilusti alle sadan eli ei mikään ihan järkyttävä repsu mutta täysin turha.ostin kermajäätelöä illaksi, ajattelin sitä nauttia ihan luvalla ja tarkotuksella, toivotaan että se nytjäisi syömättä...niin varmaan joo
ja chubbylle suuri kiitos kun
jaksaa käydä lukemassa mun vuodatuksia ja tsempata mua!

lisää edittiä...
röh,röh....repsahdin sitten oikein urakalla;kävin makuunista ostamassa 250 g irtareita.niistä kun tuli öklö olo niin päälle vähän poppareita.ja sitten vielä vähän jätskiä.olo on aikamoinen
kauheita morkkiksia ei kumminkaan tullu, ihan tietoisestihan mä tota hiilarimoskaa ahmin.alkuviikosta ajattelin pitää hiilarit normia alemmalla,max 30 ja ainakin viikon olla ilman makeutusaineita.
puntarille uskaltaudun vasta torstaina, kuhan pahimmat hiilaripöhöt on lähteny.