Pipsa85: Kiva ku oot käyny!

Me käytiin ekalla kävelyllä vauvan kaa ku hän oli 5 päivää vanha. Talvella tosin pitää pysyy sisällä muistaakseni 2 viikkoo (Tai saahan äiti itekseen käyä). Mut mä olin tosi hyvässä kunnossa jo sairaalassa (mitä ny hullun väsyny), pystyin esim. istua ihan ok. Juoksemista, hyppimistä ja suorien vatsalihasteen reenausta kantsii vältellä muutama kuukausi, mut kävellä voi heti ku tuntuu itestä hyvältä. Mä kävelin kesälläki jo parin tunnin lenkkejä tosi pian ihan vaan siitä ilosta ettei enää maha painanu

Tosiaan aika hyvin jaksan liikkua, mut nyt on ollu useempana päivänä 7 tuntia liikuntaa (opiskelua) niin se ottaa jo voimille... Maanantaina kramppas jo jalkakin. Tänään ei ollu ku luento ja lapsen nukkuma-ajastaki kävelin vaan puolet, eli 1,5h joten lähes lepopäivä. huomenna pitäis jaksaa hiihtää taas. Mut näillä keleillä varmasti jaksaakin helpommin!
niinuliinu: Kiitos tsempistä! Kiva ku käyt lukemassa

Kävin just äsken puntarilla ja sehän näytti 98,5, jes!

Tällä viikolla muuten hiihdossa lainasuksista kommentoitiin, et taitaa olla liian jäykät mulle ku on tarkotettu 90-kiloselle. Heh, olin vaan että niinpäs taitaa

Ilmeisesti näytän sit vähän jopa painoani kevyemmältä toisten mielestä, ku eihän tuo nyt kovin paljon vielä alle oo. Semmosessa kehonkoostumusanalyysissa oon joskus ollu ja siinä mulla oli ihannepaino 76 kiloa ku on tätä lihasmassa kuitenki suht paljon. Painoindeksin mukaanhan vasta 74/73 ois normaalipainoa. Mut kyllä mä oisin ihan ältsin tyytyväinen jo siithen ku pääsisin 70-luvulle joskus. Ja oon kyllä jokaisesta pudotetusta kilostakin. Nyt jo menee yhet tavoitefarkut jalkaan joita oon viimeks käyttäny 84-85 kiloisena, ne on ONLYsta, ja onkohan ne 40 kokoo? No, ne menee nyt jo kiinni, tulee vaan liikaa vararengasta päälle ja pusristaa mahaa... Ovat kyllä varmaan vähän stretsit. Ennen on ollu suhteessa pienempi tää mahaosasto ja reidet vissii isommat ja pylly... No synnyttäneen etuja kai nämä, hih.
Senttejä mittailin ja täs ois nekin:
vyötärö 85 (88)
lantio 107 (109)
rinta 109 (109)
reisi 66 (66)
Aika paljon parissa viikossa ja mun ongelmaalueilta, eli vyötäröltä ja lantiolta on vaan lähteny! Reidet ei varmaan hulluna pienene ku näin paljo urheilee ja tissivarustuski pysyy muhkeena varmaan niin kauan ku imettää.. (sittenhän saattaa käydäki nuupahtaminen...

)