karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-26 13:26:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 112 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-03-15 10:46:34 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

leppoisaa sunnuntaita! :)

vähän paremmin nukuttu yö takana,mies auttoi syöttöjen kanssa.ainoa vaan että tuntuu flunssaa pukkaavan mulle ja pojalle, mulla on kurkku kipeä ja pojalla vuotaa nokka :(

ihme juttu, eilisestä kalorien ylityksestä ei tullut minkäänlaista morkkista, oon vaan vieläkin niin ilonen että pysyin kahvipöydän antimista erossa =D> ehkä tää tosiaan alkaa nyt sujua ja olisin vihdoin ja viimein kaikista edellisistä repsuista oppinut että hiilarit aiheuttaa pahaa oloa ja mieltä :twisted: mies söi eilen karkkia mun vieressä, haistoin ne mut ei tehnyt yhtään mieli, tyytyväisenä mussutin prossaa :shock:

nyt on karppipitsauunissa, pohja reseptiosiosta, täytteenä kinkkua,salamia,herkkareita,sipulia, jalapenoja, auraa ja juustoraastetta =P~ tuoksu on ainakin hemmetin hyvä, toivottavasti myös maku :lol:

klo 14.30

pitsa oli toooosi hyvää, puolet vetäsin lärviini =P~ ehkä olis voinu laittaa vähän enemmän täytettä, muuten oli bueno.

jälkkäriksi savumanteleita ja niitä perhanan nellie dellie-kuitukarkkeja...nyt on maha ihan turvoksissa, kiertää ja vääntää :evil: ehkäpä ensi kerralla kun kaupassa harkitsen niiden ostamista muistelen tätä oloa.

protskut paukkuu taas lähelle sataa, wtf should i do?! :-k

ViestiLähetetty: 2009-03-15 19:14:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Moikka moi.

Noi protskut on tämänkin pulleron kompastuskivi. Siis vaikka miten vähän syö, niin sitä tulee jokapaikasta.... Nyt justiin syön parsakaalia ja tomaattia oliiviöljyllä. Ei kuullosta kovin herkulliselta - eikä nyt juuri olekaan... Pitää vaan saada vähän enempi kasviksia tähän ruokavalioon tungettua...

Tuohon flunssan päälle paukkaamiseen yx ravintoteraputti kerran neuvoi, että niin paljon C-vitamiinia kuin kehtaa ottaa (siis ihan kunnon yliannostus siihem mitä siinä paketissa lukee (itse koen että kolminkertaisesti on varmaan ihan ok) ja sitten vaan nukkuu niin paljon kun mahdollista. Niin se pitäis mennä sillä ohi. Ja se partis on aika hyvä, koska siinä on niitä hyviä maihtohappobakteereita. Flunssa tulee sekin suoliston kautta - ali jos suolisto on ok, niin on muutenkin hyvä olla. :lol:

Lapselle ei toki suoraan sitä c-vitamiinia voi antaa, mutta sultahan se saa sitä sitten rintamaidon kautta. Toivotaan että vältytte flunssalta :wink: Hauskaa uuden viikon alkua sinne.

ViestiLähetetty: 2009-03-15 20:50:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

i hate sundays!!! :cry:
meni ihan överiksi.ensin partista suoraan ämpäristä.sit kermavaahtoa,kookoshiutaleita ja vattuja.loppujen lopuksi 2 murueskimoa :twisted: ja nyt taistelen tota miehen herkkukaapin sisältöä vastaa, karkit, valkkarisipsit ja kaurakeksit huutelee sieltä mun nimeä.
kalorit=poks,hiilarit=poks,hermot=poks...
laitoin just miehelle viestin et mua ei saa jättää sunnuntai-iltaisin yksin kotiin, mä sorrun saletisti mässäilemään.eipä noi murut nyt ökypaha ollu, "vaan" 10 g/hh per kappale.mutta kun nyt huvittais syödä mitä vaan!!!! :twisted:

chubby: "ja sitten vaan nukkuu niin paljon kun mahdollista" nukkuminen, mitä se on,jotain syötävää? :lol: on se ihme huttu että vaikka kuinka tuntuu että oon tulossa kipeeksi ja luulis että sen takia lähtis ruokahalu ni mulle käy just päin vastoin.i´m a freak of nature :smt022

blääh, onpa taas toivoton fiilis.neuvottelin kyllä aikasemmin miehen kanssa sellasta diiliä et kerran vkossa nukkuisin sohvalla tulpat korvissa koko yön.miehellä on vaan niin onnettomat hermot etten tiedä pystyykö se hoitamaan poikaa edes yhen yön ajan.täytyy vaan toivoa et vauvan yöunet alkais paranemaan,alan oikeasti huomaamaan ittessäni vakavaa zombiemaisuutta :(

ViestiLähetetty: 2009-03-16 07:57:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

olis vaan pitänyt mennä niiden murujen jälkeen nukkumaan mutta ei.ahmin vielä karkkia, kidereitä,irtokarkkeja ja sipsiä :evil: ja paljon, oikein hävetti kun mies kotiutu ja kurkkas herkkukaappiin :oops: lopulta sorruin vielä oksentamaan osan pois, eipä taida olla tämä syömishäiriö vielä selätetty :cry:
aamuyöllä nuhasena,maha turvonneena ja väsyneenä jo mietin hanskojen tiskiin lyömistä.jos sitä vaan tänäänkin raahautuis kauppaan ja ostais karkkia ja jätskiä, ahmis itelleen pahan olon ja mielen.siis häh, oonko mä oikeesti mielenvikanen? :shock:
sovin nyt miehen kanssa et se keksii mulle jonkun palkinnon jos 2 vkoa olen ilman maxia,pähkinöitä,partista ja prossaa.noi on mulla selkeesti ne jotka jossain vaiheessa laukasee ahmimishimot.pakko joko selättää tää hiilarihimo tai sitten jatkaa ittensä paisuttamista hiilareilla.vaikka onhan sekin saavutus että 2 vkoa karppaan ja yhtenä iltana syön hiilariherkkuja, ennen niitä syötiin lähes joka pvä.
eli näillä eväillä uuteen viikkoon, räkä valuu ja mahassa kiertää :(

ViestiLähetetty: 2009-03-16 08:22:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Voi eii... Mulla on kyllä toi sama kun olen tulossa kipeeksi niin syön kokoajan :oops:

Koeta nyt vaan levätä ja muista antaa itsellesi anteeksi pienet syrjähypyt ruuan kanssa... Sitten taas takaisin ruotuun. Sun pitäis varmaan hankkia jotain vielä karpimpia herkkuja... Kokeile vaikka niitä minuuttisämpylöitä makeana versiona. Ne on niin tuhtia kamaa ettei pysty syömään kauheen montaa :-P

ViestiLähetetty: 2009-03-16 14:18:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

sorruin sittenkin.enkä mitenkään "vahingossa" vaan varta vasten menin kauppaan ja ostin jätskiä ja lakuja :oops:

nyt oon tunnin verran puputtanut niitä naamaani ja pikku hiljaa alkaa tulemaan paha olo :smt078

poistun toistaseksi taka vasemmalle häpeämään ja ottamaan itseäni niskasta kiinni.yritän syödä ihan mutu-tuntumalla karpisti ja unohtaa hetkeksi kalorilaskurin. menee ihan överiksi tää mun syöminen ja laskeminen, ei oo enää hauskaa.tuun kyllä perjantaina ilmottamaan mitä vaaka näyttää vaikka plussaahan sieltä näillä mätöillä pamahtaa ](*,)

lipetti kiittää ja kuittaa.

ViestiLähetetty: 2009-03-17 08:16:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

ei epäilystäkään että jatkan karppilinjalla.viime yö oli jotain järkyttävää,flunssan lisäksi mahassa kupli ja kierti ja oksetti ihan älyttömästi :sick:

nyt on superturvonnut olo, tiedän että nestettä on kertynyt mutta kyllä tolla mun ahmimisella saatiin ihan läskiäkin kerättyä.en edes halua tarkkan laskea mitä tungin turpaani :oops: kyllä tämä rumaläskilehmä-olo taas kannustaa skarppaamaan.pitäis varmaan ottaa nakukuva ittestäni ja pistää se tohon herkkukaapin oveen kannustukseksi :lol: mies kyllä koko ajan vakuuttaa että kelpaan just tämmösenä hänelle mutta kun en kelpaa itelleni :( ja kieltämättä sitä miettii kaikennäköistä kun on ite turvonnut 3-kymppinen ja mies on hoikka ja hyvännäkönen 2-kymppinen #-o

sovittiin miehen kanssa että tästä päivästä eteenpäin olen 2 vkoa ilman hiilariherkkuja plus partista,pähkinöitä,prossaa ja PEPSI MAXIA ja jos tämä onnistuu niin pääsen kasvohoitoon tai hierontaan.toivotaan että onnistun [-o< veikkaan että toi maxista erossa pysyminen tulee olemaan vaikeinta.

ajattelin kokeilla laskea nyt aluksi hiilarit 20 jotta pääsen tästä hiilarihimosta eroon.tämä taas tarkottaa että käytän sittenkin kalorilaskuria 8) mutta jos tuntuu että tulee liian paha olo niin nostan tota määrää hieman.tässä on kumminkin oltava voimia hoitaa lapsia :)

tänään linnottaudun neljän seinän sisään, ainakin yritän ottaa päikyt pojan kanssa kun esikoinen menee isällensä ja SYÖN KARPISTI.sitten kun ruoka maistuu, nyt mennään vielä ihan tee ja vesi linjalla.ja niistetään.ja yskitään...

ViestiLähetetty: 2009-03-18 07:51:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

ensinmäinen makeasta vieroituspäivä kunnialla ohi =D>

eilen ei tehny mieli mitään makeaa,tosin ruokahalu ehkä vähän hukassa. kaloreita eilen vaan n 1000.hht 20, hienoa! =D> illalla alko päänsärky mutta tiedä sitten johtuuko se flunssasta vai vähistä hiilareista.helpottais jo tää nuha.mä saan aina tämmösiä parin vkon semi-flunssia jotka ei nostata kuumetta mutta kestävät ikuisuuden ja vievät voimat :( eilen illalla en jaksanut edes kauppaan lähteä ja kohta pitäis jaksaa viedä esikoinen tarhaan.ei yhtään huvita poistua kotoota,haluisin vaan olla möllöttää kotona...tyttö menee tänään serkullensa yöksi, saan pikkasen enemmän levättyä kun on vaan yksi lapsi hoidettavana.

jos nyt repis persiinsä irti tästä penkistä,pukis päälle ja dallailis kohti tarhaa :)

ViestiLähetetty: 2009-03-18 11:21:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Voimia ja jaksamista! Muista juoda vettä. Auttaa myös siihen flunssaan. Ja ei mitään kraanakylmää, vaan ihan joko huoneenlämpöistä tai sitten kuumaa.

Nukkuminen olis varmaan paras lääke, mutta pikkuisen kanssa se on vähän sitä ja tätä. Jätät ne vaunulenkit vähäksi aikaa ja meette yhdessä päikkäreille - ja se vetreä parikymppinen mies voi varmaan tehdä kaikki kotityöt vähänaikaa :lol:

ViestiLähetetty: 2009-03-19 22:18:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Missäs sitä ollaan kun ei omaa ketjua ole yhtään päivitetty [-X

ViestiLähetetty: 2009-03-20 08:12:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

täällähän minä, on vaan pikkasen kiirettä pidelly! :) oon pysyny hyvin ruodussa,hht alle 30 eikä oo pahehempia mielitekoja ollut =D>
eilen oli aikamoinen testi kun kävin tytön kanssa leffassa.tyttö söi poppareita ja karkkia,minä join melkein litran kivennäisvettä :lol: kotiintultua sitten kanasalaatti paprikamajolla.pari leikkele siivua.pari rkl kookoshiutaleita.luojan kiitos sit sain mässytyksen katki!
nyt alkaa olla lentsukin ohi,ääni on vielä maassa ja yskittää.
täytyy kattoa jos illemmalla jaksais vaunuilla, päivällä taidan ottaa pojan kanssa päikyt.ollaan kahtena aamuna herätty ennen kuutta :shock:

meinas ihan unohtua, aamupaino oli 62.4 eli +600 g.suurin osa varmasti nesteitä niistä su ja ma hirveistä hiilarimässyistä, joten no panic.taidan kumminkin huomenna vielä tarkistaa että suunta on alaspäin.alkaa kohta tulemaan kiire kun löin miehen kanssa vetoa että kesäkuun alussa painan 60 kg.

aamupalaksi kypsyy mikrossa karppipuuro, saas nähä tuleeko syötävää :lol:

nyt tsempillä vlopun viettoon, pikkasen orpo olo kun tietää ettei maxia ja prossaa tiedossa...mutta kyllä mä pärjään,yleensä 3 ekaa päivää on vaikeimmat ja nyt ne on jo ohi :D

ViestiLähetetty: 2009-03-20 19:13:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hei hienoa! =D> Hyvin se menee. Se kivennäisvesi näytää auttavan herkkuhimoihin :P

Viikonloppua! :smt026

ViestiLähetetty: 2009-03-20 20:27:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

no joo ainakin kivennäisvedellä saa vatsan täyteen :lol: ihmettelin eilen kun oli maha niin turvoksissa mutta johtuu varmaan siitä kun juon niin paljon hiilihapollista kivennäisvettä.

hyvin meni tämäkin päivä =D> puuro oli herkullista kunnon voisilmän kanssa,täytyykin tehdä useammin =P~ päivällä vartin päikkyjen jälkeen iski makeanhimo jonka taltutin pienellä satsilla rahkaa,kermaa,tummaa kaakaojauhetta ja steviaa.

vaunuilu jäi väliin kun lähdinkin muksujen kanssa selloon ostamaan tytölle kuravaatteita.no tulipahan maleksittua puoltoista tuntia kaupoissa :lol:

jaahas josko sitä raahautuis kohta sänkyyn lukemaan,on taas herätty aamulla jo ennen kuutta :smt015

ViestiLähetetty: 2009-03-21 09:36:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

aurinkoista huomenta!

vaaka näytti samaa kuin eilen, on kyllä superturvonnut olo.käyn läskiäisriehassa rumentamassa pudotuslukuja, sorry vaan :oops:

vetelen aamupalaksi karppipuuroa voisilmällä =P~ jätin pellavansiemenrouheen pois koska sitä ei suositella imettäessä syötäväksi.tilalle laitoin lisää vehnälesettä ja vähän fibrexiä ja ihan hyvää tuli.

kohta ajattelin suunnata vaunulenkille, ehkä tässä on tullut jotarpeeksi levättyä 8)

tänään olis tarkotus siskon perheen kanssa grillata makkaraa ja lihaa ja lisukkeeksi laitetaan fetasalaattia joten karpisti mennään.sisko ehdotti jälkkäriksi saunajätskiä,sanoin että muille joo mutta mä syön vaikka rahkaa ja kaakaojauhetta :D nyt vaan rukoillaan että pidän näppini siitä jätskistä erossa [-o<

ViestiLähetetty: 2009-03-21 13:09:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kyllä sä pystyt siihen jätskin välttämiseen. Mä luotan suhun :smt041 Kaiken tuon syömisen jäleenkeen (salaatit ja maggarat) kannattaa kuulostella itseään ja todeta että eihän mun tee edes mieli... eihän? 8)

Hauskaa perhe lauantaita! :smt023

ViestiLähetetty: 2009-03-21 19:48:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

mä selvisin! :smt038 söin makkaran,ite marinoidun broiskufileen ja fetasalaattia ja olin niin täynnä etten jaksanu syödä mun jälkkäriä (bulgarian jugua,kermaa,kakaojauhetta,steviaa ja kookoshiutaleita.ajattelin nautiskella sen sitten kun katon selviytyjät =P~
oon yllättynyt kuinka hienosti selvisin tästä päivästä ilman maxia ja suklaata.tarjolla oli mun suurinta herkkua eli sellasia täytettyjä pieniä suklaamunia mutta ei edes tehny mieli.
huomenna on sunnuntai...paskat housussa odotan et kuinka käy.miehen kyllä käskin olla illalla kotona vahtaamassa mua :lol:
aamupäivällä vaunuilin selloon,40 min suuntaansa ja kävin vinguttamassa visaa ja ostin tytölle kevät takin ja housut 8) kyllä tuntuu reisissä ku ei muutamaan päivään oo liikkunut.
jeps,mutta vajetta jäi 400 ja hht 31, ihan kiva saldo näin lauantaiksi! :)

ViestiLähetetty: 2009-03-22 09:00:16 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

mikä on kun turvottaa???? lärvi ihan turvoksissa ja sormukset ei irtoa sormista :evil:
liikaa suolaa eilen(lesepuuro,makkara,broiskufilee,fetasalaattia,kerma-bulgarianjugu hässäkkä)?en usko että noissa kauheesti oli suolaa.liian vähän nestettä?eilen meni reilu puoltoista litraa kivennäisvettä ja reilu puoli litraa vettä.

tän aamun alotin sitten kahdella kupilla vihreää teetä ja tuopillisella vettä.ja lesepuurollajossa voisilmä =P~ kolmena aamuna syönyt tota puuroa niin johan alko taas maha toimimaan :)

tänään keskityn juomiseen,tavotteena juoda ainakin 3 litraa.jospa nämä nesteet sillälähtis liikkeelle.lenkille olis kiva päästä mut tuskin onnistuu kun vieraita tulossa ja hoidan muksuja yksin.taas vaihteeksi ukon kanssa kinaa,perse kun menee hermot tän ainaisen taistelun kanssa :evil: eli kaikki edellytykset perinteiseen sunnuntairepsuun,pidetään peukkuja ja rukoillaan että pysyn kovana [-o<

ViestiLähetetty: 2009-03-22 12:10:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kummia on kyllä noi turvotukset. Välillä ei oikein löydy mitään järkisyytä miksi? Stretchingissä se vetäjä totesi myös kireiden lihasten aiheuttavan turvotusta... Jotain imusuonten nalkkiin jäämisestä... Itse syön vielä sitä SuperSaltia, jonka pitäis poistaa nestettä - mutta ai mitään vaikutusta... Tosin kun tälläviikolla olen ollut tosi turvoksissa, niin tänäin alkoi "ne"- eli osasyy saattaa löytä siltä...

Tsemppiä ja hauskaa sunnuntaita :smt043

ViestiLähetetty: 2009-03-22 14:58:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

voi vatun vattu,mulle iski noidannuoli! :twisted:
kävin diacorissa maksamassa itteni kipeeks ja sain 2 piikkiä kipulääkettä ja rentouttavaa.eikä ne ees pahemmin tehonnut :( sit vaan burana 600 ja panadolia lisäksi nassuun ja toivotaan että paranee pian.vähän nihkee hoitaa poikaa kun ei pysty kävelemään eikä nostamaan mitään...
just söin kesäkurpitsaspydäriä ja jäi vielä nälkä(vai mässyhimo?) ja jälkkäriksi tein bulgarianjugu-rahka-kerma-hässäkkää ja vielä tekis mieli syödä jotain...mut ei,pakko lopettaa tähän tai menee ihan överiksi [-X
mä oon pysyny partiksesta erossa mut pari kertaa käyttäny bulgarianjugurttia,siihen ei tuu himoa niin ku partikseen.
että tämmönen sunnuntai...

ViestiLähetetty: 2009-03-23 07:17:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

kankeeta huomenta!

selkä edelleen kipeä ja jumissa,aavistuksen parempi kumminkin kun eilen.sai kauheet ylävatsapoltot illalla, tod näkösesti johtu särkylääkkeistä ja puolikkaasta omenasta jonka söin.

hienosti selvisin eilisestä vaikka oli kaikki aiheet katastrofiin,selkä paskana ja päätettiin miehen kanssa että erotaan ainakin toistaseksi :cry:
illalla kun sain lapset nukkumaan iski mässyhimo.kalorit oli jo täynnä ja teki niin mieli hyökätä herkkukaapille.mutta ei, söin purkin rahkaa kaakaojauheella ja pari siivua kipparia(onneks se loppu ja lisää en osta).
kalorit meni 200 yli ja hiilaritkin oli 51,mutta en kerpele vieköön mättäny hiilareita nassuun =D>
nyt täytyy vaan pistää supertsemppi päälle eikä lohduttautua hiilareilla,saan niistä kahta kauheemman olon.ennemmin sitten liikaa karppiruokaa nassuun.pelottaa miten painon käy,yleensä syön suuruuni kun toisilta taas katoaa ruohalu kokonaan #-o toisaalta tässä tilanteessa turha stressata painoa kun on muitakin murheita.voi tulla rankka päivä tän selän kanssa,mutta en halua että tässä tilanteessa mies jää kotiin avuksi,satuttaa enemmän katella toista koko päivä.

että tällä tavalla käynnistyi tämä viikko...

14.00

vähän aikaa sitten laitoin miehen puolesta sille asuntohakemuksen eli kyllä tää ero on totisinta totta :cry: vähän odotin että mies olis tullu järkiinsä ja halunnut parantaa tapansa ja jäädä kotiin mutta ei.avioeroa ei ainakaan ihan heti haeta vaan näin alkuksi asutaan erillään.toivottavasti mies sais asunnon mahollisimman nopeesti koska tosi nihkeetä tässä tilanteessa asua samassa taloudessa.
esikoinen lähtee pariksi päiväksi serkullensa ja mieskin lupas pysytellä poissa kotoa(yöksi tulee tietysti) ja minä päätin pitkän harkinnan jälkeen että ostan illaksi joko jäätelöä tai karkkia.tiedän,ei mikään fiksu valinta mutta kun tekee mieli enkä yksinkertaisesti jaksa taistella vastaan.ja tästä en suostu morkkiksia ottamaan ja pahat olot ja vatsanväänteetkin kärsin kunnialla.ajattelin hautautua herkkujen kanssa sohvalle ja kattoa jonkun leffan kunhan poika nukahtaa.kyllä mä oon yhen itsesääli-mässypäivän ansainnut :smt085

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 112 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00