karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:29:32

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 88 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-12-02 09:42:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Jee eka viikko ja -3kg, tuntuu uskomattomalta. Olen nyt yrittänyt ottaa painoa pois jos jollakin konstein, siinä onnistumatta. Kun en jaksa olla tarkalla laihiksella niin tuntuu todella mukavalta kun paino tippuu eikä tartte ajatella kaloreita. Kyllä tää karppaminen tuntuu sopivan mun kropalle ja himoille.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-02 21:56:25 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-11-25 02:31:13
Viestit: 6
Tsemppiä jatkoonkin! :) Mulla on sama tavoite..


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-02 23:15:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-11-23 11:44:59
Viestit: 806
Tsemppiä - mulla myös melkein samanlainen tavoite :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-06 18:51:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Kiitos tsempeistä. Näin alussa aina innostusta riittää ja foorumilla on niin paljon luettavaa ettei kaikkea jaksakkaan läpi käydä. Eka viikko sujui ongelmitta mutta nyt suolisto jumiutui. Tarttis vasaraa ja talttaa kun käy asioilla. :sick: Muuten on olo ihan jees. Todella helppoa , vain joskus tekis mieli namia, viellä olen pärjäillyt. :)

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-09 18:39:42 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Jes. Paino putosi viikossa 700g, on se vaan kiva kun vaaka näyttää eri kymmentä kuin alussa. Kaksi viikkoa karppailtu ja paino pudonnut 3,7 kg ja farkut mahtuu taas ilman pursuilua. Mikä parasta kaloreita ei oo laskettu ja olo on ihan hyvä. :D

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-16 10:07:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Nyt se lähti nimittäin eka 5 kg. aikaa meni 3vk. olin vähän kipeä alkuviikolla se vähän avitti tulosta kun ei saanut paljoa syötyä. Harmi että syysmyräkkä loppui, hiffasin sen aika lopussa. Nyt odottelen vaan uutta "myräkän" alkua. Kyllä on kiva kun on paikka johon voi kirjoitella ajatuksiaan ja kysellä kuulumisia toisiltakin. :D Viellä en ole saanut aikaiseksi kokeilla pienempiä farkkuja jalkaan niin kuin lupasin, jos nyt tänään senkin saisin aikaiseksi. :P

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-16 22:31:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-11-23 11:44:59
Viestit: 806
Miksi mulla ei tipu? Yhyy. :(


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-17 12:08:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Kyllä se siitä, ole kärsivällinen :) . Me aloitettiin melkeimpä samoihin aikoihin ja onhan sullakin tullut tulosta ihan kivasti. Mulla vaikutti kun vatsakivun vuoksi yksi päivä meni melkeimpä kivennäisvettä juodessa, alkuviikko näytti junnaavan ihan samoissa lukemissa ja tuo paastopäivä tiputti kilon.Jotain tapahtu kumminkin kun paino ei ole tullut takas vaikka karppailen taas normaalisti. Atkins lupailee juustopäivän herättelevän painon pudotuksen, 60g juustoa jaettuna päivän aterioille ja paljon nestettä päälle. En ole itse uskaltanut kokeilla kun on ongelmia tuon vatsan kanssa muutenkin, pekään että tollasesta suoli lakkaa toimimasta kokonaan. Tsempataan ja nautitaan joulun odotuksesta :smt111

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-30 18:58:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Joulu tuli ja meni, tuli syötyä suklaata enemmän kuin tarpeeksi, ja mikä pahinta ne oli vielläpä konvehteja. Takapakkia tuli 1,6 kg . Sain kuitenkin taas karppamisesta kiinni eikä tällä hetkellä ole kuin 900 g jäljellä joulu iloista ja kiloista :roll: . Mikähän tuossa tummassa suklaassa on kun sitä niin saa syödä vaikka siinä on hiilareita ihän hirveesti? No mähän oonkin viellä sintti niin saa kysellä tyhmiä. Muuten sain kokoa pienemmät farkut jalkaan, ihan makeeta. Ne olivat makoilleet jo ihan tarpeeksi komeron pohjalla, odotan innolla kevättä jos vaikka ois pikini kunnossa. On hienoa kun on tavoite jota odottaa saa intoa elämään näin kaamosmasennuksen aikaan :P

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-12-31 11:06:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-28 09:38:59
Viestit: 117
Vastavierailulla,

sinulla on lähtenyt painoa todella hienosti! Oletko ollut kuinka tarkalla dietillä?

Mukavaa vuodenvaihdetta sinulle, ja Vuonna 2010 olkaamme paljon hoikempia!

_________________
Keikauksessa mukana: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=43&t=44313
Perjantaipunnitus: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=8&t=43998

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-01-03 18:27:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Viikonloppu meni taas mässäillessä. en saanut kuluneella viikolla joulukiloja pois, viellä on 600g jäljellä. En ole paljon laskenut millään keinoilla syödyn ruuan arvoja. Olen jättänyt sokerin ja normis leivät pois kokonaan, jugurtti on vaan partajugua ja marjoja. Muu ruoka on karppi sellaista. Kun ei oo nälkä ei tartte syödä koko ajan, huomaan että mulla ainakin on sokeri riippuvuus, kun syön hiilari ruokia tarttis olla koko ajan jotain mässäilemässä vaikka maha olis jo ihan täysi. nyt on sekin helpottanut ei tuu jatkuvasti naposteltua jotain. Kyllä vieläkin löytyy paheita, pähkinöitä tulis syötyä vaikka kuinka ne on tosi herkkua, hiilarimäärä kyllä ylittyy niiden kanssa helposti. Arviolta olen yrittänyt saada hiilarit 50 ja 60 väliin päivässä. :)

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-01-10 09:54:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Taas kiva viikko, olo on ihan jees ja paino taas uudella kilo lukemalla , nyt vaaka näytti jo alle 76 kg mikä innostaa taas tulevalla viikolla karppaamaan lisää. Tähän touhuun tulee ihan himo, ei oo ollut mikään laihis näin helppoa, saa syödä kyllikseen. Tulostin juuri juustoisen teeleivän ohjeen ja aion ruveta leipomaan, se on leipä jonka isäntäkin hyväksyy maun puolesta, aion myös kokeilla Mantelileipää oisko se kanssa hyvää. Mulla leipä on aina ollut tärkeä osa päivää, nyt on niin mukavaa kun ei tarvitse tuntea syyllisyyttä sitä syödessä, päin vastoin sillä on laihduttava vaikutus :P

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-01-21 20:52:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Paino tänään 75,5 joten pudotusta yhteensä 6,1 kg :smt041 ihan kiva vaikka viikossa ei pudotusta ollutkaan kuin 200g .
Nyt harmittaa kun ei tullut mittanauhaa kaivettua esille kun tää karppaaminen alkoi, ainoa asia josta voi tuon kutistumisen havaita on vaatteet, onhan housujen vyötärönauha aika lahjomaton. En tarkoita mitään verskoja ne venyy ja paukkuu vaikka kymmenen kilon verran :lol: niitä en nyt tarkoittanut.
Onkohan tää kaamos syynä kun lenkkeily ei oikein maistu, sais siitä vähän pontta tavoitteeseen. Niin siihen tavoitteeseen on viellä 13,5 kg jäljellä joten saan kirjoitella tuntemuksiani viellä tovin. Sen olen päättänyt etten karppailua jätä, täytynee opiskella uusia varioita tämän homman liepeillä. Vaihtelu virkistää. :P

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-01-22 10:36:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-28 09:38:59
Viestit: 117
Hienoa, että sinä löysit jälleen ne narunpäät... mulla ne on ihan hukassa :smt102 :smt102 :smt102 .

Tosi hienoa pudotusta sulla!

_________________
Keikauksessa mukana: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=43&t=44313
Perjantaipunnitus: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=8&t=43998

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-01-31 20:08:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Vaikean tai paremminikin mässytys viikon jälkeen paino tänään 74,9 =D> hämmästyttävää miten vaaka vaan näyttää taas pienempää lukua. Jokin juju tässä karppamisessa on kun se todella toimii, vaikkei kaikki aina mee niinku pitäisi. Hiilari haitari näköjään on aika laaja vielä laihiksellakin, heti takapakkia ei tuu vaikka hiilarit nouseekin väliaikaisesti. Vielä kun saisi "syöppöyden" hallintaan.( Eli pitää koko ajan mässyttää.) Milloin mennään 20 ja 30:n hh välillä ei tuu mielitekoja niin paljon. Oisko noihin mainoksiin uskominen ja kromilisä auttaisi ongelmaan :?:

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-02-04 19:44:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Aah :smt060 todella onnellinen minä. Kuten tickeristä näkee pudotusta yhteensä 7,8 kg. Jäljellä enään 11,8 kiloa. Lupaan itselleni palkkion, kun painoa on tiputettu puolet. Oisko hyvää ehdotusta ? Syötävää saa olla, ollaanhan täällä kaikki herkuttelijoita :P Kerta kerran jälkeen toistan itseäni, ja ihmettelen taas tätä helppoutta jolla kilot karisee. Samaa ei voi sanoa menneiltä ajoilta jolloin tuli kokeiltua kaalisopasta painonvartioihin. Niitä ei voi pitää elämän tapana tämä toivottavasti jää pysyväksi ,ainakin uskon nyt näin. Kuulumisiin :smt024

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-02-14 18:06:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
:shock: Tasapainolilua menneellä viikolla ei pudotusta lainkaan. Pistän ne taas pähkinöiden syyksi. Pitäisi keksiä jotain muuta jolla saisi mieliteot hallintaan. Kahdeksantoista viikkoa tavoitteeseen. Viikko tavoite senkun nousee, nyt pitäisi saada pudotettua jo 660g viikossa että juhannuksena olisi tavoite täynnä. Älkää ärsyyntykö näistä mun tavoitteista se on asia jolla saan tsempattua itseni pysymään kurissa. Vaikka tiedän miten kuuluu syödä niin joskus tulee sellaisia hetkiä jolloin jokin asia painaa ja ruokaa parempaa lohduketta ei aina ole saatavilla. Pitäis saada mieliteolta niskaote :smt069

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-02-15 08:16:24 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-12 17:52:31
Viestit: 51
Hienosti pudotettu =D>
Mäkin mietin että ku puolet on tippunu niin teen itselleni täytekakun karppiohjeella :mrgreen:

Mulla on sama tavoite jaettuna kahteen eli kymppi ja kymppi. Nyt karppauksen aloituksesta tippunut 2kg noin vaikea sanoa kun alussa paino heitteli niin paljon (kilon puolitoista) mut nyt se tippuu vakaasti alemmas...Pelkään ekaa jumia, mulla se on aina ollut tuossa tasakympissä, nytkin pelkään että se jää jumimaan....

_________________
Kuva [/url]
Ruokapäiväkira


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-02-15 19:20:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Taehtiina kirjoitti:
Hienosti pudotettu
Mäkin mietin että ku puolet on tippunu niin teen itselleni täytekakun karppiohjeella


Kyllä itseä täytyy palkita eiks vaan 8)
Mä suivaannuin tuohon junnaamiseen ja päätin ottaa 20hh viikon, itseasiassa paino rupesi hieman nousemaan ja siitä sain kimmokkeen. Ja kun nyt on tuo Joulukinkkukin sulamassa lihaa kyllä riittää, saa sitten nähdä miten mimmin käy.
Aattelin että jos jaksaa olla vaikka 2 viikkoa taas skarppina niin varmaan se palkitsee :)

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-02-15 19:44:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-28 09:38:59
Viestit: 117
Hienosti menee, jumista huolimatta! Hyvä, hyvä!!!

Nyt vain sinnikkäästi eteenpäin!

_________________
Keikauksessa mukana: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=43&t=44313
Perjantaipunnitus: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=8&t=43998

Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 88 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)