Nist kirjoitti:
BÖÖÖ: sinulla on tosi fiksuja ajatuksia ja saat monen karstaantuneen karpin todella ajattelemaan. Niinkuin nyt tuo naftaliinista kaivettu akateemisuus-ketju - se pisti taas aivosoluni liikkeelle.
Mutta.. Ei voida olettaa, että nettifoorumilla jokainen nettailija omaisi lääketieteellistä, psykologista ja varsinkaan psykiatrista silmää. .
TYHMÄN (?) JA HULLUN (?) PUOLUSTUSPUHEENVUORO
Tuohon lainaukseeni haluaisin sanoa, ettei tarvita mitään erityistä silmää pystyäkseen olemaan kohtelias. Jos ei ymmärrä kysymystäkään, onko silloin pakko ottaa kantaa? Miksi vanhan karpin on tiedettävä uudesta kaikki nippelitieto, ennen kuin voi puhua asiallisesti? Tällä viittaan nyt Mirkaan, jonka mielestä muutuin varteenotettavaksi vasta, kun kerroin taustoja itsestäni. Enkä nyt missään tapauksessa halua, että provosoidut ja suutut, Mirka!
Mutta uutena pystyn selvästi näkemään vahvoja kuppikuntia tällä foorumilla. Yhden nimi on : Marilynin ystävät, toisen Marilynin-ei-niin-hyvät-kaverit ja kolmannen Marilynin vihaajat. Mistä tämä kertoo? Siitä, että Marilyn on vahva ja moneen asiaan kantaa ottava persoona. Henkilö, joka ns. täyttää huoneen sisään tullessaan.
Jossain tässä ketjussa lukee myös, että uusi ei voi tietää foorumin sosiaalisesta nokkimisjärjestyksestä eikä suhteista mitään. Siis ei näillä sanoilla, mutta ajatus on kai suunnilleen näin. Niinhän se on. Jokainen uusi ravisuttelee vanhoja totuttuja rakenteita. Kuitenkaan tämä ei ole suljettu yhteisö, uusia jäseniä rekisteröityy päivittäin näille karppisivuille. Silloin tarvitaan todella muutoksen sietokykyä.
Itse joudun työssäni sietämään muutoksia ja kritiikkiä hyvinkin paljon, päivittäin. Silti pidän sivistymättömänä tapaa, jolla minut otettiin vastaan. Sen sijaan, että olisin saanut vastauksen kysymykseeni, minulle kerrottiin, mitä KUULUU kysyä. Ja mitenkähän kauan näitä palstoja pitää oppimielessä lukea, että saa luvan kysyä ylipäänsä mitään? Leikkisäksi tarkoitettu aloitukseni karahti täysin kiville mahdollisten PMS-oireiden vuoksi.( oma anaplyysini, täysin tieteellisesti perustelematon)
Tyrmistyin täysin. Sen vaan sanon, että minä, joka olen totisesti tietokonetomppelien aatelia, olen tämän viikon aikana oppinut aika paljon
ja aivan erityisesti näiden sivujen käyttämisestä!
Ehkä tämä nyt taas vaikuttaa mielenterveyspotilaan tajunnanvirralta, mutta tarkoitukseni on kyllä vain pohtia yleensä näitä asioita, mitä tässä nyt on mieleen juolahtanut tämän ketjun kasvaessa, mitään pahaa tarkoittamatta.( Tämäkin "traumaattinen" kokemus taustalla, saisin varmaan sata vuotta sairaslomaa yhtäsoittoa! Mieli pirstoina, paha burnis? hehee)
Yksi asia mieltäni myös painaa: Missä on kielletty puhekielen käyttäminen?
En minä tiennyt, että jutut pitää suoltaa pääkopastaan painokelpoisessa kunnossa, vaikkei olisi tarkoitustakaan julkaista romaania.....
Eiköhän tätä nyt tässä,
I REST MY CASE