karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-10-01 06:35:00

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 199 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 … 4 5 6 7 8 … 10 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-10-05 11:11:13 
pomppupallo kirjoitti:
No nyt sitten pupellus kuriin - sanoo pomppismuori! Siis sinäkin olet mummo :D Mummous on ihana asia!

Ja minun täytyy nyt tehdä niinkuin pomppismuori sanoo. Totta puhuen se pupellus varmaan lähti siitä kun tytöllä oli karkkipussi, enkä minä saanut pidettyä sormiani pois sieltä pussista. :shock: Ihan vaan muutaman söin. :^o
Mummous on ihanaa, se on ihan totta. Minä voisin laulaa, että rouva Hulda Huoleton, neljän lapsen mummo on...... :lol:

ViestiLähetetty: 2008-10-06 20:11:10 
Kummasti saan aina maanantaisin itseni ruotuun, ei tee mielikään mitään ylimääräisiä herkkuja pupeltaa. Kun vaan alkais viikonloputkin onnistumaan samoin. :D
Illalla olin tunnin sauvakävelylenkillä. Pelästyinkin vähän, oli jo pimeetä ja alkoi kuulua jotain kopsetta, sitten menikin melkein nenän edestä kaksi peuraa tien yli. Onneksi en jalkoihin jäänyt. :shock:

ViestiLähetetty: 2008-10-06 20:38:49 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Kuvittele lauantai ja sunnuntai maanantaiksi ja tiistaiksi, niin jos se auttais. Mielenvoimaa!! :D

ViestiLähetetty: 2008-10-06 21:14:32 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Hehe, minä olen edelleen sitä mieltä, että Sademies on niin hyvä elokuva, ettei edes Tom Cruise sitä onnistu pilaamaan. En tykkää hänestä, en oo koskaan tykänny.

Tuommosta minäkin, että viikonpäiviä vaan fiksaamaan, jos siltä tuntuu. Toisaalta, onko pakko?

ViestiLähetetty: 2008-10-07 07:05:36 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Mukavaa päivää toiselle mummeroiselle :D Sulla siis neljä, minulla on kaksi tytön tylleröä :smt060

Voimaa ja valoa päivääsi :hug:

Hiteen kaikki mielen mustuus,
me suoritamme itsemme tästä
retkestä kuin enkelit. Asiat
käyvät hyvin, peijakkaan hyvin,
eikä yhtään syytä päätä kallistella.

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-10-07 08:38:51 
Dumpo, MarZoo, molemmat ideat on ihan hyviä, toisaalta fiksailla päiviä ja toisaalta taas onko pakko. :mrgreen:
Onko sillä sitten niin väliä jos viikonloppuna vähän herkuttelee, kunhan herkuttelun jonkinlaisissa aisoissa saa pidettyä. Eikä siitä jää herkkuputki päälle. Kuva

Kiitos pomppupallo :hug: Minulla niistä neljästä kolme on poikia ja yksi tyttö. :D

ViestiLähetetty: 2008-10-07 16:51:35 
Aamupäivällä tein 1,5 h sauvakävelylenkin. Ihan erilailla menee koko päivä kun saa itsensä liikkeelle eikä jämähdä tähän koneelle koko päiväksi. Kuva
Puntari ei oikein ystävällinen ole, täytyy varmaan loppuviikkoon jättää kaamosmerkinnät. Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-07 20:10:26 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Minä olen hylännyt koko kaamostelun. Ei riittäis käppyrässä ylätilaa....

ViestiLähetetty: 2008-10-08 06:46:38 
Poissa
susikarppi
susikarppi

Huomenta Turre! Olen vaihteeksi kampeutunut vähän liikkeelle, tulin katsomaan mitä Turrelaan kuuluu! Ihan normaalia..huono vaaka ja herkutteluja :mrgreen: Meillä on nyt ollut vaaka vaihteeksi viime viikot järkevä..kop kop, koputan puuta, heti varmaan lopettaa olemasta kun noin sanon!
Mukavaa ja reipasta keskiviikkoa sinne hämeeseen!

Kampanjasivuni

se hetki ennen aamun valoa
suden hetki
ja minun
-diesel-

iHerb alekoodi DOZ228 tällä saat ensimmäisestä tilauksestasi 5$ alennusta

ViestiLähetetty: 2008-10-08 08:53:59 
Kiitos käynnistä Fauna! Kyllä ne viikonlopun herkuttelut täytyy jättää kun niitä turvotuksia saan sitten tiputella seuraavan viikon puoliväliin asti. Jos meinaan puntarin kanssa päästä yhteisymmärrykseen niin herkut täytyy jättää. :smt022

ViestiLähetetty: 2008-10-08 09:13:36 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Moi, Turre!

Nyt on Metsolat sitten katsottu. Tulipa nostalginen olo :) Ne vaatteet :) Ihan mukava on katsoa uudestaan, onhan siitä jo aikaa vierähtänyt kun viimeksi...
Kyllä vaan, viikonloputkin pitäisi yrittää pysyä ruodussa; tuntuu, että menee viikon sinnittelyt ihan hukkaan viikonloppujen repsujen takia.Vähän niin kuin paikallaan tässä polkee.

Mukavaa päivää sinulle :hug:

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-10-08 09:50:48 
pomppupallo kirjoitti:
Nyt on Metsolat sitten katsottu. Tulipa nostalginen olo :) Ne vaatteet :) Ihan mukava on katsoa uudestaan, onhan siitä jo aikaa vierähtänyt kun viimeksi...

Moi pomppis!
Ihan tuntui kuin olisi tunniksi palannut menneeseen. Hyvä sarja. Minä hain eilen kirjastosta ne kirjatkin, yksi puuttui välistä, sen saan huomenna.

Nyt täytyy lähteä haukkaamaan päivän liikunta-annos. Se näyttää hillitsevän napostelun tarvetta. Mikäs tuolla kauniissa syysilmassa onkaan tallustellessa. Aamulla oli maa kuurassa, nyt paistaa aurinko. Kuva Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-08 13:19:24 
Luin näitä tänne kirjoittamiani, eilen olin sitä mieltä, että viikonloppuisin voi vähän herkutella ja tänään sitä mieltä, että ei voikaan. Minäkö ailahtelevainen Kuva Pitäis varmaan päättää kumpaa mieltä on.

ViestiLähetetty: 2008-10-08 20:43:50 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Jos et osaa päättää, niin vuoroviikonlopuin teet toisin. Eiköhän silloin selviä, kumpaa haluat :wink:

ViestiLähetetty: 2008-10-09 16:41:17 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Heipsan Turre :smt049

Tulinpas kurkkasemaan mitä tänne kuuluu! Täälläkin on pohdittu syntyjä syviä - valintoja elämässä, nimenomaan karppielämässä :wink: Tuo jokatoinenviikonloppusysteemi voisi olla ihan hyvä.
Minulle ne ei nuo makeat, ei pullat ei suklaat ei jätskit eikä karkit tee mitään himotuksia. En ole milloinkaan ollut makean perään. Mutta leipä :smt022 Siihen minulla on se kaiho ja kaipaus;kaikenlaiset leivät, rieskat,piirakat, patongit maistuisivat ja tykkäsin ennen leipomisestakin. Mutta kun ei niin ei. Minuuttisämpylällä saan aika hyvin pidettyä leivänhimoni kurissa. Semmoisia repsuja on minulla joskus.
Sinä olet käynyt lenkilläkin - voi miten ihanaa :smt050 Kyllä tästä minäkin pikku-hiljaa, pitää katsella jos viikonloppuna uskaltautuisi salille.

Mukavaista illan köllykkätä sinulle sinne Hämmeeseen :hug:

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-10-10 08:39:53 
Kiva kun kävit pomppis :smt050 Oikeastaan nämä kaikki jutut on tiedossa jo, miten pitää toimia, että homma pelaa, mutta kun se käytännön sovellutus on joskus kadoksissa. Minä taas olen aina ollut sokerihiiri ja yhtä hyviltä on leipomukset maistuneet. Leipomisesta tykkään, nyt vaan täytyy enemmän karppisopivaa leipoa.

Uimassa kävin eilen ja nyt pitää lähteä kuntosalille. Kuva

Hyvää perjantaipäivää kaikille kaamostelijoille. Minä vielä panttaan punnitusta ainakin huomiseen, sunnuntaikin on vielä tätä viikkoa. :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2008-10-10 08:45:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Olet ollut ahkera liikkuja!
Mukavaa perjantaita ja viikonloppua, Turre!

ViestiLähetetty: 2008-10-10 11:01:51 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Voi kun munkin tekis mieli liikkua, mutta kun en uskalla kovin noitten silmien takia. Nyt alkoi aurinko paistamaan ja heti silmät kärsii :( .
Mukavaa perjantaita!

ViestiLähetetty: 2008-10-12 12:06:10 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi

Heipsan, Turre :smt049

Minulta jäi liikunnat viime viikolta :? Mutta jospa nousu viikolla olisi paremmat fiilikset.
Savossa paistaa aurinko, kuulas, raikas syyssunnuntai!

Suloista sunnuntaita sinulle sinne Hämmeeseen :hug:

- Aleksis Kivi

ViestiLähetetty: 2008-10-12 12:13:45 
Kiitos pomppis :smt049

Aurinko paistaa täällä Hämeessäkin. Istun tässä koneella suunnittelemassa lenkille lähtöä, nääs kun hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. :mrgreen:

Nyt sitten oli pakko laittaa tämän viikon kaamosluku, ei ihan mennyt niinkuin piti, 200 g nousua. :-k Mutta eipä auta lannistua, onhan tässä aikaa vielä monta viikkoa. 8)

Kun hyvin suunnittelin, niin sitten teinkin melkein kahden tunnin sauvakävelylenkin. Ilma on niin hieno, että olis voinut kävellä vaikka kuinka kauan. Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 199 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 … 4 5 6 7 8 … 10 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00