riiju kirjoitti:
Mulla ja koko perheellä aivan kamala flunssa, en muista tääläistä montaa kertaa sairastaneeni. Yritän keskittyä paremmin ruoanlaittoon ja täytyis ehtiä reseptejä lueskelemaan. Laskenu en ole syömisiäni yhtenäkään päivänä, pitäisköhän tänään. Mitä mieltä olette maidon käytöstä ja yleensäkin, tuntuu että mulla menee litra maitoa ja rahkat päälle joka päivä.
Minä oon kans miettiny että taitaaitse maito olla mulla se joka "estää" itse ketoosin. Ketoosissa olin vuosi sitten ja toki paino putos nopiasti, ja hauskaa oli aina ku sai pitää hiilaritankkaus päivän välissä joka mulla ainaki vaa kiihdytti laihtumista. Kesä oli vain henkisesti traaginen ja söin ja join suruuni niin kilot tuli takaisin. Nyt tarkoituksena onnistua siten että jää elämän tavaksi. Pasta, peruna, riisi ja leipäkin jäi kuitenkin huomattavasti vähemmälle jo tuon eka karppaus"kokeilun" jälkeen.
Paino putoaa nytkin hyvin, mutta ketoosia tavoittelen ja vaikken maitoa muutrn käytä kuin kahviin, niin siitähän tuleekin päivässä helposti sen 10g HH.
Ja kiitos Piitukarppi tsempeistä, sinne kans ja kaikille muille. Psst. Tikkeri otettu käyttöön vasta sunnuntaina. Pelottaa vähän että koska putoaminen hidastuu....