Mä innostuin nyt sitten leikkimään tolla
turkuraattorilla ja kääntelin huvikseni foorumilaisten hifitekstejä turuksi ja hihittelin täällä pissit housussa. Mutkun en viittis lupaa kysymättä laittaa noita hulvattomia tekstejä tänne, kun ne ei ole meikäläisen näpeistä, niin käännätin sitten tän oman tekstini:
Lainaa:
Joukossamme o karppipoliisei. Tierättekö heitä, joiren tehtävänä ja nii om mone muukki sanonu o vahtia, ettei kukaan poikkea täst uskonnost ja tee syntiä. Ainakaan liikaa. Jos näin käy karppipoliis saapuu viivana näpäyttämään tätä onnetonta karppiluapiota.
karppipoliis sem pare vaa o ku sellaine uskonnolline tiätty sauripoliis, joka tulee huiskimaan risul koipia, jos naisel vilahtaa nilkat sielt mustan kaavun alt. Sem pare vaa näitä karppisyntejä o ainaki:
1. Keinomakeutusaineet. Pahimpana aivot sem pare vaa märättävä aspartaami.
2. Pekoni. Kyl mar sit varsinki jos kehtaa kerskua syäneensä pekonia. Täl ruakavaliol totanoi o ihan liian pekonine kaiku merias. Ei hän käy.
3. Leivonnaiset. Kunnon karpit eivät kui mun nysse tarttis sano syä makeaa. Siks makeat herkut eivät ol kui vaa sopivia. Varsinki jos niil kuarmittaa reseptiosiota.
4. Vai kummottos alkoholi. Tää o vakavastiotettava foorumi. Tääl ei viinast saa puhua. Simmottos sit vaa korkeintaan punaviinist ja siitäki ihan hyshys-hiljaa, vain perjantaisin.
5. Tyhmiä kysyvät nyypit. Ost mahtaks sitä sanokka kehrata kirja ja ol kui vaa hiljaa!
6. Tavalline kevytmaito. Tinkimaitoa sen ol pitää, mis o pakteerit ja virukset viäl tallel ja elinvoimaisina. Ei sunkka immuunijärjestelmä saa nimpal mukavast töitä.
7. Karppauksen positiivine vaikutus ihossen.
8. Välipalat. Kunnon simmottos sit vaa karppi ei välipaloi kui mun nysse tarttis sano mussuta. Varsinkaan leffateatteris. Ei vääräuskoissi tarvitse matkia. Karppi pärjää napostelemat. Tiätty napostelu vai kummottos o mielen heikkout.
9. Tavallisten ruakaohjeiren vääntämine karpiks. Matkimine o rumaa ja siitä seuraa usein vain hän, täsä ny et karpinnos sisältää joko aivot sulattavaa makeutusainet, tai miehil tissit kasvattavaa täsä ny soijaa.
10. Sallitut repsahtelut. He vast väärin o. Etukäteen suunniteltuu tappoaki sanotaan murhaks. Ei rikost saa suunnitel etukäteen. Jos repsahrat sem pare vaa vahinkos ja osoitat katumusharjoitukssi, niin täsä ny sinut armahretaan, mut suunnittelemal etukäteen vaikkapa Mäkkärin hampurilaisen nauttimist, niin siitäpä häkki heilahtaa.
Tviiiuuu, tviiuuu, tviiuuu! Kuulinko mää kyl mar sit oikein? Tääl leivottisse mut kumminki aspartaamil. Ei kui mun nysse tarttis sano hän käy. Ny lähretään lusimaan! Ai, simmottos sit vaa no saanko heittää ensin ja nii om mone muukki sanonu karppipullani lampeen? Fiuuu, nimpal mukavast plumpsis... väliaika nimpal mukavast kahvia täsä ny ja pekonia...