karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 12:07:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4732 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 169 70 71 72 73237 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2016-05-14 18:23:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-17 14:39:14
Viestit: 1874
Tri Kuusela epäilee THLn tuloksia koskien "pitkän sokerin" (HbA1c) alenemista miehillä 7.3%->6.7% ja naisilla 7.3%->6.3%

Tri Kuusela kirjoitti:
Siis diabetesta (T2D) lääkitsemällä, ei oikeilla elämäntavoilla. Miten mahtaa kannettu vesi kestää kaivossa?

http://www.vhh-terveysravinto.fi/keskus ... 612#p44610


Tri Tolonen kirjoitti:
Berberiini alentaa tutkitusti kohonutta glykohemoglobiinia (HbA1c), mutta valitettavasti THL:n ja käypä hoito -ryhmän lääkärit eivät näytä tietävän sitä, tai sitten eivät halua muista syistä tuoda asiaa esille.

http://www.tritolonen.fi/uutiset/2900-b ... on-sydamen

_________________
Kaikenlaista pohdintaa terveys/sairausriskeistä....

SANIN LUUPPI


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-15 11:12:58 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
Ehdotus selvitysmiehelle:
Kerrotaan diabeetikoille mikä on heille paras ruokavalio.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-15 11:30:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-17 14:39:14
Viestit: 1874
Lainaa:
Ruskoaho ehdotti muun muassa, että diabeteksen hoidossa käytetyistä lääkkeistä muut kuin insuliinivalmisteet siirrettäisiin alempaan erityiskorvattavuusluokkaan eli samalle tasolle kuin sydän- ja verisuonisairauksien lääkkeet.

Taustalla on tutkimustieto siitä, että elämäntapamuutokset ovat tärkeässä roolissa diabeteksen hoidossa, ja ne ovat tehokkain tapa estää esidiabeteksen muuttuminen kakkostyypin diabetekseksi.

Mitä mahtaa selvitysmies Ruskoaho tarkoittaa?

Onko Ruskoaho käypähoitomiehiä vai perässähiihtäjä?


https://fi.wikipedia.org/wiki/Heikki_Ruskoaho

https://fi.wikipedia.org/wiki/Syd%C3%A4 ... urpalkinto

_________________
Kaikenlaista pohdintaa terveys/sairausriskeistä....

SANIN LUUPPI


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-16 18:57:52 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
Helpotusta disinformaatiotulvaan? Sen seurauksena helpotusta lihavuus- ja diabetespandemiaan?

THL vähentää 220 työntekijää

Suojatyöpaikat vähenevät elefanttitautia sairastaneessa laitoksessa, joka on keinoja kaihtamatta taistellut kansanterveyttä vastaan levittämällä disinformaatiota parhaasta laihdutus- ja diabetesruokavaliosta, josta on tutkitusti muitakin terveyshyötyjä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-16 20:13:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Kohta sieltä joku virkaa tekevä henkilö valittaa, että leikitään ihmisten terveydellä.

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-17 07:50:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2016-04-13 18:39:22
Viestit: 634
artoheikki kirjoitti:
Kohta sieltä joku virkaa tekevä henkilö valittaa, että leikitään ihmisten terveydellä.


Itse asiassa niin valittavatkin, sillä leikkaus koskee laboratoriota ja infektio-osastoa, jossa vihollisena ovat sairaalabakteerit. Mutta tämähän on tietysti arvovalinta.

_________________
Voi, keltuaiset, eläinrasva, lähiluonnosta bakteerit.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-18 23:26:28 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
Ettei totuus unohtuisi: maailmanlaajuinen diabetestsunami olisi pysäytettävissä. Helposti.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-19 18:33:49 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
Uusi diabeteslääke Invokana tuplasi amputaatioriskin. FDA: "seuraamme tilannetta".

Timo Kuuselan tilannepäivitys.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-19 19:33:59 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
HS: Selvitysmiehen esitys lääkesäästöistä:
Satojentuhansien diabeetikoiden maksettava itse osa lääkkeistään



On taloudellisestikin perusteltua vähentää lääkityksen tarvetta tai vapautua lääkityksestä kokonaan rasvakarppauksen (LCHF) avulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-19 19:34:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-17 14:39:14
Viestit: 1874
Lainaa:
Tri Kuusela epäilee THLn tuloksia koskien "pitkän sokerin" (HbA1c) alenemista miehillä 7.3%->6.7% ja naisilla 7.3%->6.3%

Tri Kuusela kirjoitti:
Siis diabetesta (T2D) lääkitsemällä, ei oikeilla elämäntavoilla. Miten mahtaa kannettu vesi kestää kaivossa?

http://www.vhh-terveysravinto.fi/keskus ... 612#p44610

Rokkibändin basistin,joka sattuu olemaan myös lääkäri,potilas sai "pitkän sokerin" HbA1c alenemaan tuntuvasti kolmessa kuukaudessa....
Dr. Ted Naiman kirjoitti:
A1c dropped by more than half in less than 3 months! ☻

13.9% to 6.8% in 2.5 months on low carb diet, no meds!

https://twitter.com/tednaiman/status/72 ... 84/photo/1

...VHH-ruokavalio sisälsi 60g hiilareita päivässä...

PS. Suomen selvitysmies selvittämään asiaa
:lol:

_________________
Kaikenlaista pohdintaa terveys/sairausriskeistä....

SANIN LUUPPI


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-19 19:42:10 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
Basistitko muka tyhmiä??!!??

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-19 19:47:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-17 14:39:14
Viestit: 1874
Tässä herra basisti ja lääkäri,joka sai tuon aikaan. Potilaan HbA1c putosi puoleen alle kolmessa kuukaudessa ilman lääkkeitä!


Ted Naiman

PS. Ei siis lausuta naimaan... :lol:

_________________
Kaikenlaista pohdintaa terveys/sairausriskeistä....

SANIN LUUPPI


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-21 10:29:14 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
Ihmeiden aika ei ole ohi. Suomalaisessa mediassa kerrotaan totuus diabeteksen aiheuttajasta. Vahinko varmaan.

Lainaa:
Sokeripitoiset ruuat nostavat verensokeria nopeasti, jolloin myös veren insuliinipitoisuus nousee. Tämä saattaa altistaa henkilöä diabetekselle


Iltalehti: Näin runsas sokeri vaikuttaa kasvojesi ihoon

Suomessahan on THL:n johdolla levitetty sellaista uuslysenkolaista teoriaa, että SOKERItaudin aiheuttaisi kovarasva.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-21 11:58:01 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
Kydetkö? (Ei hätää. Rasvakarppaus (LCHF) auttaa.)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-25 09:26:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2016-04-13 18:39:22
Viestit: 634
http://www.tekniikkatalous.fi/tiede/leikkauksesta-ensisijainen-hoito-422-miljoonalle-2-tyypin-diabeetikolle-45-asiantuntijatahoa-tukee-ajatusta-6553747

Lainaa:
DIABETESSusanna Peltonen
25.5. klo 09:48
Leikkauksesta ensisijainen hoito 422 miljoonalle 2-tyypin diabeetikolle? – 45 asiantuntijatahoa tukee ajatusta

Kansainväliset asiantuntijat uskovat, että mahalaukun pienennysleikkaus olisi hyvä keino 2-tyypin diabeteksen hoidossa.

The Guardianin mukaan leikkausta voisi tarjota hoitokeinona noin 100 000 ihmiselle pelkästään Iso-Britanniassa. Tällä hetkellä operaatio tehdään vajaalle 6 000:lle. Määrä on vähentynyt kolmessa vuodessa talouspaineiden takia.

Yhden leikkauksen hinta on 5000–6000 puntaa eli noin 6500–7800 euroa. Asiantuntijoiden mukaan leikkauksilla voitaisiin kuitenkin säästää pidemmällä aikavälillä. Mahan operointi pienentää selvästi ruokahalua, ja metaboliset leikkaukset muuttavat suoliston toimintaa. Kolmessa kuukaudessa 2-tyypin diabeetikoista suurin osa voi paremmin.

Asiantuntija-arvioiden mukaan leikkauksilla voidaan ehkäistä sydänkohtauksia, aivohalvauksia, sokeutumista, komplikaatioita ja jalka-amputaatioita. Toiset potilaat ovat jopa lopettaneet insuliinin ja lääkkeiden käytön kokonaan.

Leikkauksen vaikutukset kestävät viitisen vuotta. Sen jälkeen hoidetuista 30–40 prosenttia palaa ennalleen.

45 kansainvälistä organisaatiota, lääkäriä ja tutkijaa näkee leikkaukset hyvänä hoitokeinona.

Viime vuonna 2-tyypin diabetesta sairasti ainakin 422 miljoonaa ihmistä, todennäköisesti hieman enemmän.


Sairasta, ettei toimittelijapäätteellä kellään ole aivoja tehdä muuta kuin käännöksiä "uutisista". Selvä markkinointikikka, jota viedään eteenpäin siimoineen, koukkuineen ja syötteineen sellaisenaan.

_________________
Voi, keltuaiset, eläinrasva, lähiluonnosta bakteerit.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-25 09:37:46 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
Lainaa:
Asiantuntija-arvioiden mukaan leikkauksilla voidaan ehkäistä sydänkohtauksia, aivohalvauksia, sokeutumista, komplikaatioita ja jalka-amputaatioita. Toiset potilaat ovat jopa lopettaneet insuliinin ja lääkkeiden käytön kokonaan
Samat tulokset voi saada karppaamalla. Sillä erolla, ettei mahaa tarvitse silpoa eikä tarvitse kärsiä lihavuusleikkauksen vakavista komplikaatioista. Ja mikä parasta, saa syödäa ad libitum herkullista ruokaa. Mutta tätähän meidän ei haluta tietävän.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-25 10:45:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Kuka siitä hyötyy, jää avoimeksi?

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-25 12:46:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Kirurgit, lääkäriasemat ja lääketeollisuus.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-25 13:21:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Niinhän se on. Se on jopa melkein luonnollista.

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-05-25 13:34:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2016-04-13 18:39:22
Viestit: 634
Lisättäköön terapiateollisuus, joka hyötyy, kun ihmiset laitetaan kehonkuvaa radikaalisti muuttavien leikkausten jonoihin.

_________________
Voi, keltuaiset, eläinrasva, lähiluonnosta bakteerit.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4732 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 169 70 71 72 73237 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)