Kiitokset
Nyt on aikas piukat paikat. Ei mulla, ihan vielä, vaan gradun kanssa. Sovin eilen ohjaajan kehotuksesta yrittää jättää se sittenkin sellaisessa aikataulussa, että saisin paperit tämän vuoden puolella. Se tarkoittaa sitten sitä, että univelkaa on luvassa, voin tehdä sitä pääasiassa vain klo 21.30 jälkeen ja arkena pitää nousta noin kuudelta. Mutta eniten se vaikuttaa siten, että henkireikäni TV-sarjojen/elokuvien katselu iltaisin jää väliin seuraavat reilu kaksi viikkoa ja työmatkoilla on luettava. Aion pitää vapaaillat ke ja pe, mutta olen varmaan silloin niin väsynyt, että menen aikaisin nukkumaan.
Nyt on äärimmäisen tärkeää syödä vain juuri tarpeeksi ja ennemmin minimoida syöminen kuin vetää yhtään mitään liikaa. Siten jaksan paremmin, vuosien kokemuksella. Että siis verenkierto yms. pysyy aivoissa eikä majoitu mahaan ja jotta olo olisi mahdollisimman kevyt. Ei siis muuta tavoitetta kuin VAROA kaikkia övereitä ekstrapaljon. Hiilihydraatit alhaalla, mutta sitäkin tärkeämpää on pitää kalorit kurissa. Vaan et TOD laske, edelleenkään. Junan vessa toimikoon ja juna pysyköön raiteella.
Viikon liikunnat ovat olleet maanantaina noin tunti hyppimistä painojen kanssa ja erinäisiä pilates/joogaliikkeitä ym., tiistaina 20 min spinning, ke olin niin väsynyt, ettei mitään ja torstaina 30 min spinning ja 15 min painoilu.