karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-30 09:23:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-29 09:57:51 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Pienetär kirjoitti:
Tuohan on selvää hiilareiden ahmimista:

Kuva

Ilkeääkin vetää vielä muut sairauteensa!

Eikös kukan huoma että ruisvehnäleivästä on käytännöllisesti katsoen kaikki syömättä, eihän sitä ole edes aloitettu syömään. Sitä kokeillaan suussa ja todetaan että jätänpä nielemättä. Niinhä ihminen luonnossakin tekee, katselee, haistelee tunnustelee ja jos havaitsee kelvottomaksi jättää syömättä. Syökö hän sitä. Mikä villi oletus. Hänhän kuvassa ei ole syönyt sitä lainkaan vaan jättänyt ainakin siihen mennessä kokonaan syömättä. Ei siinä ole puoleksi syöty leipä jonka syönti näyttäisi jatkuvan. Uskoakseni kuvan oton jälkeen leipä nakattiin stuudion roskikseen.

Katsotaanpa taustaa - symboleja. Varoittavia kolmioita - miksi?

Jos minulle näytettäisiin vain tuo kuva vailla mitään muuta informaatiota mieltäisin sen kuvakieliseksi "varo - älä syö" symboliksi.

:lol: 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-29 10:43:39 
Poissa
sitkeäsissi
sitkeäsissi

Kolmosen puolustukseksi:
Minulla on hänen ja poikansa kirjoittama kirja "Maakuntien kalaruoat", ihan hyviä reseptejä ja vinkkejä löytyy, on säilynyt minun keittokirjahyllyssäni karppauksesta huolimatta (tai sen vuoksi). Kirjassa on nimittäin ihan karppisopivia reseptejä runsaasti, voita unohtamatta! :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-29 10:53:34 
Poissa
karppikakara
karppikakara

^^Pappa! :smt044

Ja nyt OT, mistä sen tunnarin pääsee kuulemaan, kun mulle ei tule mieleen. Muistan, että se jäi aikanaan päähän.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-29 19:06:40 
Poissa
maallikkokarppi
maallikkokarppi

Täällä voi soittarina kuunnella:

http://www.polyfoninen.com/soittoaani/-/15

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-29 20:27:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pappa kirjoitti:
Sitä kokeillaan suussa ja todetaan että jätänpä nielemättä. Niinhä ihminen luonnossakin tekee, katselee, haistelee tunnustelee ja jos havaitsee kelvottomaksi jättää syömättä.

Oraalivaiheen regressio menossa. Kaikki pitää tunkea suuhun, oli se sitten syötävää tai ei. Syö varmasti luntakin pihalla. Kolmosen anaalivaiheesta en halua tietääkään mitään!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-29 21:06:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ Toivottavasti siihen vaiheeseen eivät liity liha ja munat. :shock:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-29 21:34:24 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

musti kirjoitti:
Kolmosen puolustukseksi:
Minulla on hänen ja poikansa kirjoittama kirja "Maakuntien kalaruoat", ihan hyviä reseptejä ja vinkkejä löytyy, on säilynyt minun keittokirjahyllyssäni karppauksesta huolimatta (tai sen vuoksi). Kirjassa on nimittäin ihan karppisopivia reseptejä runsaasti, voita unohtamatta! :)

:roll: :lol: Hehhehee... Täällä kohtalotoveri. Oletko jo kokeillut pääpälliä, kuva sivulla 62? :smt037 Tietämättömille infoksi, että siinä herkullisen näköisen taikinakuoren alla tönöttää pystyssä seitsemän lahnan päätä - ja siinä koko ruoka :smt100

No on siinä kyllä ihan hyviäkin juttuja joo, ja perusraaka-aineita kolmonen hyödyntää kyllä hienosti.

Minulla on muistissa edellisten huisien patakakkos-juttujen lisäksi poron vasan mahalaukussa ulkona laakealla kuumitetulla kivellä haudutettu joku liha- tai sisäelinruoka :roll:

Ja eräillä messuilla hän kertoi, ettei ole pessyt hampaita sen jälkeen kun vaarinsa oli häntä valistanut, että jos ihmisen olisi tarkoitettu hampaitaan pesevän, hammasharja roikkuisi jokaisella korvasta. Mutta eipä roiku, joten ei tartte pestä. Jättää vaan karkit syömättä ja vetelee pari päivää kovettunutta ruisleipää, siinä se.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-29 22:50:35 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Jos ruisleivällä laihtuisi, minua ei näkyisi puhelinpylvään takaa. Niin paljon olen puputtanut sitä elämäni aikana. Muuta leipää en olekaan juuri syönyt. Muuta vaikutusta sillä ei ollut kuin vatsa sekaisin.

Minunkin mieheni voisi saman kaavan mukaan ruveta selittämään tosissaan, että lihapiirakoita ja nakkeja sekä ranskanperunoita syömällä pysyy hoikkana ja varsinkin salmiakilla näyttää olevan sellainen vaikutus. Sillä niitä se mies kyllä puputtaa heti kun on tilaisuus mutta on silti laiha kuin mikä.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00