karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-02 10:55:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 276 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 614 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 13:33:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anonymous kirjoitti:
Ei kelpaa Tasangon piparit!!! Pringlesit sopii irtareiden kanssa. Ensin makeeta sitten suolaista sitten makeeta........Aaah, ei puhuta enempää vaan siirrytään tekoihin.

Voiii piinaa!!!1 Pringlesejä, miksi, voi MIKSI mä en halua Pringlesejä???!!! Miksi karkit maistuu pahalle??? Kyllä mun nyt täytyy varmaan jäädä paljosta paitsi, mutta kun oon niin rappiolla, niin en edes ite tajuu. Mä oon vaan sitten luuseri, ei voi minkään. Meen nyt nurkkaan itkemään...

:smt010

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 13:38:40 
els kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Ei kelpaa Tasangon piparit!!! Pringlesit sopii irtareiden kanssa. Ensin makeeta sitten suolaista sitten makeeta........Aaah, ei puhuta enempää vaan siirrytään tekoihin.

Milläs vuosikymmenellä sitä on käyty irtsarihyllyillä? Siellähän on vaikka miten paljon suolaista ja salmiakillista makeaa joka just sopii tasangonpipareiden (ja näkkileivän) piristykseksi. Kokeilisit joskus jotain uuttakin, ettei ala kaavat kiristää 8)

Ja piristystä se notkuvien pöytien kunkkuna tarjottu näkkäriparka tosiaan kaipaa.
Kun kerran Suomessa ei enää saa ääneen sanoa, että siitä ja tasangosta saa syömäkelpoisia vain voin ja Auran kanssa

Kaavat kiristää? Öööö...ainakaan ei vyö kiristä, eikä hampaat :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 13:43:06 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

^^ No se on hyvä se.
Irtsareissa on vielä sekin hyvä puoli, ettei niihin tarvita hampaita ollenkaan.

Mutta jos noin on, niin lienet oikeassa.
Tai siis ainakin näkkäri kannattaa tosiaan vaihtaa sipseihin.
Niitä on tosiaan helpompi imeskellä...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 13:44:43 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

els kirjoitti:
^^ No se on hyvä se.
Irtsareissa on vielä sekin hyvä puoli, ettei niihin tarvita hampaita ollenkaan.

Mutta jos noin on, niin lienet oikeassa.
Tai siis ainakin näkkäri kannattaa tosiaan vaihtaa sipseihin.
Niitä on tosiaan helpompi imeskellä...

Varsinkaan kun kohta hampaattomana ei muuhun pystyisikään. :(

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 14:00:50 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

^^ Hys, mirka! Ei heikompiaan saa kiusata sanomalla tuollaisia ääneen

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 14:06:36 
Poissa
vapaakarppi
vapaakarppi

Haben Sie Kariesprobleme?

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 14:11:44 
Great Girl kirjoitti:
Haben Sie Kariesprobleme?

Kuva

Siis yäk. Oliko sun pakko laittaa kuva hampaistas?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 14:13:37 
els kirjoitti:
^^ Hys, mirka! Ei heikompiaan saa kiusata sanomalla tuollaisia ääneen

Heikompiaan? Onneks et tiedä miltä mä luonnossa näytän :D Voisit yllättyä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 14:15:41 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Anonymous kirjoitti:
...Onneks et tiedä miltä mä luonnossa näytän...

Well, let us hope that the situation stays like this a.l.a.p :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 14:28:15 
Alkuperäisen vieraan postittamassa viestissä oli teräviä huomioita. Näyttää siltä, että karpit eivät ole osanneet käsitellä asiallisesti heille heitettyä haastetta vaan asia on vedetty läskiksi. Taisi postittaja osua asian ytimeen!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 14:31:12 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Anonymous kirjoitti:
... läskiksi...

Ah ja voih! Voiko sitä enää tuon paremmin sanoa? :smt026 :smt049 :smt026 :smt049 :smt026 :smt049

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 14:37:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anonymous kirjoitti:
Alkuperäisen vieraan postittamassa viestissä oli teräviä huomioita. Näyttää siltä, että karpit eivät ole osanneet käsitellä asiallisesti heille heitettyä haastetta vaan asia on vedetty läskiksi. Taisi postittaja osua asian ytimeen!

Lainaa:
Tuli vaan mieleen, että karppaus on selvä lihavien luusereitten onneton ratkaisuyritys! Ihmiset, joilla ei ole pätkääkään itsekuria, lähtevät seuraamaan vähiilihydraattisia ruokavalioita. Oman itsekurin puuttuessa karppaajat kaipaavat isällisiä ohjeita, joissa ulkoa päin sanellaan, mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä. Isä Aurink... eikun Atkins neuvoo lapsille: hiilihydraatit ovat pahiksia, vältä niitä, rajoita niitä. Näin karppauksessa lakaistaan maton alle todelliset ylipainon syyt: kyltymätön ahneus ja syöminen sisäiseen tyhjyyden tunteeseen.

Meillä taitaa olla täällä taas sellainen teinien invaasio. Koululaiset kirjoittelee aikansa kuluksi provoja.

No sehän sopii meille. Nuorta lihaa!! :smt106

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 14:41:57 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Nykynuoret, maleksivat vapaaehtoisesti neljän seinän sisällä kauniina kesäpäivänä :roll:

Toista se oli meikäläisten nuoruudessa 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 14:44:46 
Poissa
laihduttelijakarppi
laihduttelijakarppi

Tuli vaan mieleen, että karppaus on selvä lihavien luusereitten onneton ratkaisuyritys! Ihmiset, joilla ei ole pätkääkään itsekuria, lähtevät seuraamaan vähiilihydraattisia ruokavalioita. Oman itsekurin puuttuessa karppaajat kaipaavat isällisiä ohjeita, joissa ulkoa päin sanellaan, mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä. Isä Aurink... eikun Atkins neuvoo lapsille: hiilihydraatit ovat pahiksia, vältä niitä, rajoita niitä. Näin karppauksessa lakaistaan maton alle todelliset ylipainon syyt: kyltymätön ahneus ja syöminen sisäiseen tyhjyyden tunteeseen.

Hiilihydraattitietoinen syöminen juuri vaatii sitä peräänkuuluttamaasi itsekuria, kun ei sinne suuhun voi mättää ihan mitä vaan kaupasta sattuu käteen osumaan :)

Nuo sinun mainitsemasi ylipainon todelliset syyt jatkuva nälkä - kyltymätön ahneus tulevat monille juuri hiilihydraateista.
Sekä tuo sisäinen tyhjyyden tunne - masennus aiheutuu usein runsaiden hiilihydraattien jälkeen.
Olen itse elävä esimerkki yllämainituista.

Mielestäni on enemmän kuin järkevää silloin rajoittaa näitä hiilihydraatteja.
Ihan vaikka ulkoapäin saneltuna Isä Auringon neuvoilla 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 15:42:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anonymous kirjoitti:

Eiköhän nuo asiat ole jo niin moneen kertaa tällä foorumilla käsitelty, ettei niitä kukaan jaksa alkaa toistamaan. Sitä paitsi jos oikeasti haluaa vakavissaan otettavia vastauksia, niin perjantai ei ole todellakaan oikea päivä kysellä mitään.

Koittakaas nyt pikkutrollit vaan keksiä jotain kehittävämpää tekemistä, vaikka se koulun kesäloma alkoikin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 16:56:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Anteeksi, mutta mikä on luuseri?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 17:05:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kovalaks kirjoitti:
Anteeksi, mutta mikä on luuseri?

Pudottaja.

Biggest loser = Suurin pudottaja.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 17:10:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ :smt044

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 18:19:18 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

eikun eikö loser ole niinku kadottaja?

Mä aina kadotan kaikkia tavaroita, et mä oon sit niinku loser :P

kadotan mä kyllä välillä hermoni ja ajatukseni ja muuta sellaista epämateriaalista ;)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-08 18:23:44 
Poissa
sitkeäsissi
sitkeäsissi

Juu, läskiähän me syödään (ainakin minä)ja sen myötä läskiksi kaikki menee... Määkin oon kuvitellu jumittavani tän painoni kanssa, mutta yllätys yllätys, olen viime syksystä laihtunut kaksi kiloa... :D Hidasta on mulla tää homma, mutta kun muuten olotila on mitä mainioin, niin mikäs siinä. :wink: Enkä ole kokenut olevani millään ruokavaliolla, kun olen saanut syödä josjonkinlaista herkkua ja - RASVAA YLLIN KYLLIN!!!! - Muutama vuosi sitten laihutin paikkareitten systeemeillä kaheksan kiloo (nyt on siis menny kaikkiaan seittemän kiloo kahessa ja pualessa vuoessa) parissa kuukauessa, mutta kun tuli vuoessa kuustoista kiloo takasin... :cry: :cry: :cry: JA PYÖRRYINKIN KERRAN (mitä en ole tehnyt koskaan muulloin elämässäni!)... :shock: Meillä muuten ensimmäinen poika söi kovin kasvispainotteisesti, söi kyllä lihaakin, keskimmäinen lihapainotteisesti, nuorin pyysi erityisesti kaupasta herkkuaan: savusilakoita!!! Manasi kyllä sitten, ettei ollu ihme, että olivat niin halpoja, kun olivat perkaamattomia!!! :D Eikä me edes viälä karpattu sillon! :roll:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 276 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 614 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00