karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-06 14:52:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 84 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Jemi porsastelee
ViestiLähetetty: 2011-11-18 21:46:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anitra kirjoitti:
Käykö jo tällä viikolla :) ?

Ei näköjään käynyt. Sori, kun en oo vastaillu... En oo käyny tällä viikolla palstalla :( . Palstailu ei oikeen innosta silloin, kun tuntee olevansa maailman huonoin karppi, mutta aina mie kuitenki tuun tänne takasin.

Karppaus sujuu vähän vaihtelevasti - joka toinen päivä sujuu ja joka toinen päivä ei suju. Ei varmaan oo kaikkein terveellisin tapa karpata, mutta en nyt ihan oikeesti halua luovuttaa. Aikasemmin oon vaan vaikeana hetkenä antanu mennä ja uponnu hiilarisuohon kuukausiksi. Nyt yritän pitää edes pään pinnalla ja painon kurissa, jospa pääsisin jatkamaan sitten tästä samasta painosta, kun inspiraatio taas iskee. Ja toivon edelleen, että se iskee hyvin pian.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-11-21 11:48:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Voi Jemi :smt056 Et ole huonoin karppi, kun ainakin yrität. Toivotaan, että se inspiraatio iskee nopeasti. Ja sitten kun se iskee, niin jätä sokeri pois ihan kokonaan, kun se kerran aiheuttaa riippuvuutta. Aluksi voi tulla vieroitusoireita ihan kuin viinasta tai huumeista eroon pyristelevälle. Silloin ei saa kuunnella omaa kehoaan. Tai voi tietenkin kuunnella, mutta tehdä just päinvastoin :wink:

Mä uskon, että sä vielä onnistut. Sulla on niin hyvät kokemukset takana, että kyllä ne vielä päihittää hiilarihimot. Vielä sä löydät sen palan, jolla kaikki osat loksahtaa paikoilleen :hug:

ViestiLähetetty: 2011-11-24 18:08:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anitra kirjoitti:
Voi Jemi :smt056 Et ole huonoin karppi, kun ainakin yrität.

Iso kiitos tsemppauksesta :D. Mie meen tässä nyt päivä kerrallaan ja yritän pitää syömiset kohtuullisina. Nyt oon kuitenki flunssassa, joten ruoka ei muutenkaan ole päälimmäisenä mielessä. Lämmintä juotavaa kuluu ja yritän välillä syödäkin jotain pientä suolaista.

Eiköhän se inspiraatio iske viimeistään joulun jälkeen. Syksy on jotenki aina ollu mulle vaikeeta aikaa painopudotuksen kannalta. Oon aina suurimmat pudotukseni tehnyt keväällä, joten yritän nyt sinnitellä ja toivon, että sama tapahtuis ens keväänäkin... nimim. kesäkuntoon 2012

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-11-30 20:32:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Pientä pyristelyä ollut viime päivät :x Viikonloppuna oli pikkujoulut ja en pahemmin kontroloinut syömisiäni...no enkä juuri juomisiakaan :oops: Lauantaiaamuna paino oli 76,6 kg, mutta tänä aamuna 79,0 #-o Syyllinen katsoo kyllä peilistä, ihan turha vetää mitään menkkaturvotuksia tähän. Taas tuli karvaasti koettua se, kun antaa :evil: :lle pikkusormen, se vie koko käden.

Routaporsaisiin on tullut hirveetä siksakkia viime aikoina niin hyvän alun jälkeen. Kaksi kiloa pitäis pudottaa, että pääsis tavoitteeseen. Uskon, että kilo lähtee helpostikin, kun olen nyt palannut ruotuun, mutta se viimeinen on sitten jo eri juttu. Toivossa on hyvä elää :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 84 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5

Kaikki ajat ovat UTC+02:00