Lainaa:
Mutta jos äänestysaiheena on gheen terveellisyys, niin siihen kuuluu minusta tuo ruotsalaistutkimus. En vain itse jaksa reisteröityä palstalle. Sitäpaitsi tietäjistä on useinkin hauskaa pässtä vähän vääntämään, tietäjän asema ainoana tietäjänä on tylsä.
Olen samaa mieltä, linkkaan sen sinne kunhan kerkiän. Minustakin on mukava vääntää jonkun kanssa, joka on tutustunut aiheeseen, en vain ehkä olisi aloittanut siitä. Jotenkin unohdin, etten olekaan enää karppipalstalla, jossa mielipiteensä voi sanoa suht suoraan.
Ja periaatteessa, jos gheetä ei kuumenna yli, siinä pitäisi olla lauriinihapotkin jäljellä... Eli taidanpa tästä lähteä nokittelemaan noilla mahdollisilla hyödyillä. Onkos meillä muita tutkimuksia kuin tuo ruotsalainen?
Minun täytyy nimittäin tunnustaa, että olen suhtautunut SAFA-asiaan aika negatiivisesti, jotenkin tutkin paljon tarkemmin ne tutkimukset, joissa todetaan jotain haittoja tai kumotaan niitä kuin nuo positiiviset. Eli positiivisten kohdalla on käynyt paljon helpommin niin, että totean vaan, että onpas kiva juttu, ja sitten unohdan koko jutun...