Huolestuin,kun tuolla jossain viestissä sanottiin, että paino ei sais tippua hirveen nopeasti, ja mulla on nyt kolmas alakarppaus päivä menossa ja paino tippunu tasan kilon

Onko siis ruokavalio liian tiukka, koska alkupainoa ei ole edes liikaa ollut. Ryhdyin vaan tähän karppaukseen lähinnä siitä syystä, että jatkuvasti oli kauhea nälkä vaikka kuinka söin ja söin ja karkkia meni ihan HIRVEÄSTI (ja lähinnä suklaata ja leivonnaisia). Nyt ei tee mitään makeeta mieli, eikä oikein ole nälkäkään (ehkä kerran kaks päivässä). Ennen ihmeteltiin että miten näin pieneen likkaan mahtuu niin paljon ruokaa kun mitä ennen söin. Nyt tulen paljon pienemmästä täyteen. Leivät, perunat, jauhot ja suurimman osan sokerista olen jättänyt kokonaan pois.
Laitan nyt tohon vähän mitä olen syönyt.
Vettä menee n. kolme- neljä litraa päivässä joka päivä, ja jo ennen karppausta join samoja määriä (rakastan vettä

)
7. 10 (alotuspäivä)
Aamu: 1 kananmuna + 1/2 rkl tonnikalaa öljyssä + kikkare fetaa paistettuna, 100 g leipäjuustoa sokeroidulla mansikkahillolla
Päivä: turkinpippureita suoraan purkista (ei ollut yhtään nälkä)
Ilta: 100g kirjolohta uunissa kermalla ja aurajuustolla + 50 g kukka- ja parsakaalia + 10 g mozzarellaa + 1/2 tomaatti, suoraan paketista aurajuustoa n. 15 g,
Myöhemmin illalla vielä 1/2 tomaatti + 500g vesimelonia ja taas aurajuustoa paketista n. 10 g
8.10 (paino tippunut alotuspäivästä 100 g)
Aamu: 1 prk bulgarian jugurttia + 2 rkl mustikoita ja 1 tl makeutusainetta
Päivä: (koulussa) 1/2 greippi, 1 iso tee + kermaa, 2 dl mustikkarahkaa, kourallinen pähkinöitä
Ilta: 120 g eilistä kirjolohta, 150 g kukka/parsakaalia, 2 turkinpippuria (Tsatsoulis)
9.10 (paino tippunut aloituspäivästä kilon)
Aamu: munavoita (3 kananmunaa, 1/2 rkl voita, suolaa), tästä söin noin puolet
Tän verran oon siis alakarpannu.. Tavoite ei ole pääasiassa painon pudotus vaan "paikkojen kiinteytyminen" ja nälän tunteen pieneneminen ja makeanhimon häviäminen. Ja ainakin nälkä on enää tosi harvoin ja makeeta ei tee mieli. Onko vauhti vaan silti liian kova!?! Onko elimistö nyt vaan jossain "sokissa" kun ei saa päivittäistä karkkiannosta, ja tuleekohan jossain vaiheessa sitten takapakkia!?!