Hei ystävät!
Tässä vähän ensikarppaajan fiiliksiä: Suurin ero entiseen elämään on pirteys, se on uskomatonta!

Tänäänkin söin maukkaan broikkusalaatin salaatteineen, majoneeseineen ja fetajuustoineen klo 11.30. Sen jälkeen en ole mitään suuhuni laittanut (ja aamiaisenkin kyllä söin). Kotiin tullessani join lasillisen 'vichyä'. Sitten reippaasti imuriin kiinni ja alakerta on nyt imuroitu, pölyjä pyyhitty ja tavaroita laitettu paikoilleen. Edelleenkään ei nälkä! En ole tainnut tällä viikolla juuri edes haukotella, paitsi illalla myöhään.
Painoa on vähän täytynyt käydä vilkaisemassa aamuisin, -400 g. Sekin piristää, vaikka tiedän, ettei sillä nyt vielä ole merkitystä.
Suussa on vähän outo maku, ja hampaat tuntuvat usein tahmeilta. Välillä täytyy harjata ne keskellä päivää..
Mies katsoo ihmeissään mun piristynyttä olemusta ja väittää, etten ole niin kärttyisä enää!
Illalla on tarkoitus mennä ulos syömään. Otan kunnon pihvin vihanneksineen ja huuhtelen alas punkulla.
Jihaa! Mä olen niin onnellinen! Vaikken laihtuisi ollenkaan, jatkaisin silti koska mulla on niin hyvä olo!