karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 13:08:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2006-10-03 08:03:59 
Mahtaakohan tämä uutinen rantautua bodaripireihin koskaan?
Vai onko aivosoluilla edes mitään väliä, kunhan muskelit on kunnossa?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/5398174.stm


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-03 10:18:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-16 12:11:10
Viestit: 2334
Kyllä taitaa suurin osa olla tietoisia mömmöjensä haittavaikutuksista, mutta never mind - tärkeintä on tässä ja nyt, että saan mitä nyt haluan. Nykyään on niin tärkeetä näyttää hyvältä - oli se hyvä sitten kenenkin mielestä mitä on.

Kyllähän kessuttelijatkin taatusti tietää (ainakin länsimaissa), että tupakki on myrkkyvä, mutta... Tai että huumeet aiheuttaa riippuvuutta. Tai että liiasta viinasta voipi tulla hullu olo.

On tuo ihmismieli sitten kummallinen vekotin :smt017

_________________
"Kyllä meitissä ihan missille asti muotoja riittää - neljälle, viidellekki."


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-03 19:21:04 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-28 21:15:06
Viestit: 96
Loppujen lopuksi aika harvalle ihmiselle elämän pituus on se elämän tärkein asia. Jos näin on, niin kannattaa kieltäytyä kaikista paheista ja elää pitkää ja vi**n tylsää elämää.

Jos bodari saa kehonrakennuksesta niin paljon elämän sisältöä, että on valmis tuhoamaan terveytensä mömmöillä, niin siitä vaan. Ainoa ongelma on vain se, että muut joutuvat maksamaan saattohoidon hautaan.

Tietyllä tavalla rasittavaa, että valtio terveyskulujen minimoimiseksi yrittää määräillä, miten ihmisten pitää elää. Tämän toimintatavan tuloksena KTL kätyreineenkin on niin suuressa arvossa. Annettaisiin ihmisten tuhota itsensä parhaaksi näkemällään tavalla ja maksakoot sitten itse hoitokulunsa. Mutta se, mitä terveydenhuollon pitäisi korvata ja millä perusteilla, onkin sitten toinen, todella pitkä juttu, eikä oikein kuulu tähän...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-03 19:45:31 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Liittynyt: 2004-11-17 11:21:52
Viestit: 3322
Neo kirjoitti:
Annettaisiin ihmisten tuhota itsensä parhaaksi näkemällään tavalla ja maksakoot sitten itse hoitokulunsa.


Aika pitkälti samoilla jäljillä.

Eiköhän tämä kiteytä sen ajatusmaailman aika hyvin:

Don't stop on the top, touch the sky before you drop.

_________________
Roheiinia ja rasvaa, sillä se liha kasvaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-04 15:17:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-10-31 16:23:56
Viestit: 672
Ja kun vielä muistetaan, että kuuskymppisenä kuollut tulee yhteiskunnalle halvemmaksi kuin ysikymppiseksi asti sinnitelleet (jopa hoitokuluineen kaikkineen), niin ei muuta kuin valinnanvapaus kunniaan!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-04 15:42:57 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
toi juttu pisti miettimään, mitä mahtaa kuulua niille kokeeseen osallistuneille hamstereille. tapettiinko kaikki? joku kissa voisi saada elämänsä yllätyksen.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)