Juu.. Anoppi tais kuunnella eilen illalla aika ihmeissään, kun maistatti minulla keltaisia tomaatteja.. Totesin tomaatin maistuvat aivan nektariinilta!

Nektariiniin en ole koskenut varmaan pariin vuoteen, mutta se keltainen tomaatti maistui minun suussani yhtä makealta kuin nektariini!
No tänään sitten, kun on anoppilassa tullut poikkeuksellisesti syötyä yhtä sun toista epäkarppia niin paljon, että vatsa on räjähdyspisteessä, niin tuo keltainen tomaatti ei todellakaan maistu enää nektariinilta..
Mulla makuaisti todellakin on karpilla paljon herkempi, mikä on todellakin erittäin positiivinen asia. Söinpä tänään ihan tavallisia karkkejakin.. eivät maistuneet ollenkaan hyvältä.. Siinä mietin, että kuinkakohan olen joskus voinut näistä pitää, kun vihannekset(ja marjat) maistuvat niin paljon paremmalta!
edit: Tämän päivän jälkeen onkin sitten hyvä siirtyä pätkäpaastolle.. On meinaan niin mahtava hiilaripöhö päällä, että mikäs sen parempi tapa päästä siitä eroon, kuin pätkäpaasto..
Lisäksi olen tänään saanut raapia itseäni kahta kauheammin..(kuinka yllättävää..), jotenka alkaisi pikkuhiljaa riittää meikäläiselle tämä kutina ja rappaaminen.