Onko muita joilla karppauksen aloittaessa on vallannut semmonen tietynlainen ällö olo? Kaiken sen lihan ja rasvan keskellä

(tietenkään unohtamatta kasviksia)
Sitä kun on aina ajatellu, että välipalaks voi syödä kevyenä vaihtoehtona ruisleipää ja maitoa ja nyt se kaikki pitäs korvata esim jollain munakkaalla jossa on kermat ja juustot mukana. Kasviksetkin kuorrutellaan voilla.
Johtuuko ällötys juuri karppauksesta? Onko se normaalia? Meneekö se ohi?
Tiedättekö tapauksia, jotka eivät juuri sen takia karppaile? (Täällä niitä tuskin ainakaan enää pyörii.. )