|
heiih,
olen siis hyvin uusi täällä ja HYVIN innostunut koko foorumista, siis antakaa anteeksi jos kysyn asioita, joita on jo sata kertaa kysytty..
vähän historiaa..
olen noudattanut atkinsia vajaat 4 kuukautta, joten sinänsä koko systeemi on melko tuttu. aluksi laihduin vauhdilla (-13kg) mutta nyt vauhti on tyssännyt, siis aivan loppunut. olen myös aloittanut kuntosali- + aerobisen treenin ja vaikka huomaan kiinteytyväni, ei paino putoa.. kuvittelen syöväni samoin kuin ennenkin.. (painon putoaminen loppui jo ennen salitreenin alkua) painoindeksini on nyt 24 eli "normaali" mutta haluaisin siitä vielä pudottaa jotta pääsisin (realistiseen) tavoitteeseeni. toisaalta painolla ei ole merkitystä, mutta sen putoaminen nyt tarkoittaa lähinnä läskin katoamista ja salitreenin kautta toivon kiinteyttä, voimaa ja lihaksia + tietysti hyvää oloa.
ihan ensin, asia jota jo kysäisin reseptipalstalla on, mitä syötte aamiaiseksi?? itse vetelen lähes poikkeuksetta munakashässäköitä (tarvitsen vaihtelua), tosin täytyy mainostaa mustikkasmoothien reseptiä, joka sieltä reseptipuolelta myös löytyy..
kuinka paljon keskimäärin vedätte hiilareita päivittäin (laihdutusvaiheessa tai muuten vaan)?? itse pyrin minimiin, mutten turhan tarkkaan laskeskele, kunhan AINA tsekkaan ettei missään ole niitä paljon (yli 5g/100g jossain on kauhistus) siis luulen pysytteleväni HYVINÄ päivinä alle kolmessakympissä..
oletteko huomanneet itse painonpudotuksen hidastumista/tyssäämistä tietyn ajan jälkeen?? ratkaisuja?? olen ollut atkinslainen, mutta nyt kiinnostunut myös zonesta, kokemuksia ja mitä se ylipäänsä tarkoittaa??
ja KIITOS kaikille, onpa niin mukavaa löytää tasoistansa seuraa, hehe, valtaväestö kun ei vielä oikein hiffaa..
|