karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-04 10:55:55

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-07-16 20:47:49 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

heiih,

olen siis hyvin uusi täällä ja HYVIN innostunut koko foorumista, siis antakaa anteeksi jos kysyn asioita, joita on jo sata kertaa kysytty..

vähän historiaa..

olen noudattanut atkinsia vajaat 4 kuukautta, joten sinänsä koko systeemi on melko tuttu. aluksi laihduin vauhdilla (-13kg) mutta nyt vauhti on tyssännyt, siis aivan loppunut. olen myös aloittanut kuntosali- + aerobisen treenin ja vaikka huomaan kiinteytyväni, ei paino putoa.. kuvittelen syöväni samoin kuin ennenkin.. (painon putoaminen loppui jo ennen salitreenin alkua) painoindeksini on nyt 24 eli "normaali" mutta haluaisin siitä vielä pudottaa jotta pääsisin (realistiseen) tavoitteeseeni. toisaalta painolla ei ole merkitystä, mutta sen putoaminen nyt tarkoittaa lähinnä läskin katoamista ja salitreenin kautta toivon kiinteyttä, voimaa ja lihaksia + tietysti hyvää oloa.

ihan ensin, asia jota jo kysäisin reseptipalstalla on, mitä syötte aamiaiseksi?? itse vetelen lähes poikkeuksetta munakashässäköitä (tarvitsen vaihtelua), tosin täytyy mainostaa mustikkasmoothien reseptiä, joka sieltä reseptipuolelta myös löytyy..

kuinka paljon keskimäärin vedätte hiilareita päivittäin (laihdutusvaiheessa tai muuten vaan)?? itse pyrin minimiin, mutten turhan tarkkaan laskeskele, kunhan AINA tsekkaan ettei missään ole niitä paljon (yli 5g/100g jossain on kauhistus) siis luulen pysytteleväni HYVINÄ päivinä alle kolmessakympissä..

oletteko huomanneet itse painonpudotuksen hidastumista/tyssäämistä tietyn ajan jälkeen?? ratkaisuja?? olen ollut atkinslainen, mutta nyt kiinnostunut myös zonesta, kokemuksia ja mitä se ylipäänsä tarkoittaa??

ja KIITOS kaikille, onpa niin mukavaa löytää tasoistansa seuraa, hehe, valtaväestö kun ei vielä oikein hiffaa..

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-16 22:50:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihan normaalia tuo, että painon laskeminen tyssää vauhdikkaan alun jälkeen ja tosiaan kun olet jo normaali painossa saa töitä tehdä kovasti viimeisten kilojen karistamiseksi. Aloittamasi liikunta varmasti edistää asiaa ja vanha sanontahan kuuluu, että lihas painaa enemmän kuin läski. Eli nyt kun et ole laihduttanut lihaksiasi et ehkä saavutakkaan sitä jotain tiettyä painoa jossa olet ehkä teininä ollut tai mahdollisesti paikkari tyylillä aikaisemmin laihduttanut. Ei huolta vaan jatkat samaan malliin, tarkasta vaikka hieman kokonais kalori määriä sekä protskujen riittävää saantia.

Aamiais ykkösenä itselläni tällä hetkellä ehkä hieman oudolta kuulostava keitetyt munat ja raejuustomössö.... eli vähän niinkuin munavoita, mutta voin tilalla purkki raejuustoa. Pellava leipä on kesto suosikki edelleen ja rahka fanlaitilla makeutettuna on myös aika passeli aamun aloittaja.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00