karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 01:09:00

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Lähetä vastaus
Käyttäjätunnus:
Otsikko:
Viestin sisältö:
Kirjoita viesti, siinä voi olla enintään 60000 merkkiä. 

Hymiöt
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :twisted: :evil: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Katso lisää hymiöitä
Fontin koko:
Fontin väri
Vaihtoehdot:
BBCode on Käytössä
[img] on poissa käytöstä
[flash] on poissa käytöstä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä
Älä salli BBCode:a
Älä salli hymiöitä
Älä käsittele linkkejä automaattisesti
   

Otsikko - William Clifford Roberts
Julkaisija Viesti
  Viestin otsikko:  Re: William Clifford Roberts  Vastaa lainaamalla
Nuita "guruja" ja mielipiteitä tosiaan riittää, mutta ilmeisesti täällä ei ole tyypin touhuja ja juttuja perkkailtu(ko?). Olisi kiva saada jotain kättä pitempää, keskusteluihin jotain vastineeksi annettavaa, kun ei omat natsat (ja muisti :roll: ) riitä. Enkä edelleenkään en saanut tuota hakua toimimaan :?
Viesti Lähetetty: 2018-10-02 12:53:40
  Viestin otsikko:  Re: William Clifford Roberts  Vastaa lainaamalla
Mielipidekirjoitus. Riittäähän noita...

JOS ihminen olisi sisikaluiltaan kasvissyöjä, ihmisellä olisi se monen mahan järjestelmä (tai edes se gorillojen 50 litran reaktori keskivartalossaa) joka kasvissyöjillä tekee selluloosista rasvaa ja valkuaista, bakteerien avulla. Kaikki isot nisäkkäät ovat loppujen lopuksi karnivooreja tai vähintäin rasvapolttoisia, eli osaavat muuttaa käyttövarakseen ruokansa rasvaksi. Lehmä tekee se pötsissä, karhu talviunen aikaan maksan kautta rasvaksi varastoiduissa talvivarastoissa ja se sinisten vuorten gorilla peräprutkussaan. Kukaan niistä ei selviä hyvin nopeilla tärkkelyksillä, joita meille ruoaksi tuputetaan... emmekä me puolestaan selviä selluloosilla, kun meiltä puuttuu tuo pala prosessista.
Viesti Lähetetty: 2018-09-14 09:52:38
  Viestin otsikko:  William Clifford Roberts  Vastaa lainaamalla
Hei. Erään intoksen päätteeksi työkaverini heitti kehiin alla olevan linkin todisteeksi omasta kannastaan kolesteroleihin yms. yms....
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1312295/
Yhä paksunevaa tekstiä oli loppua kohti mennessä... :D

Kyseisestä kirjoittajasta (William Clifford Roberts, M.D., M.A.C.C.) sanotaan että hän on "American physician specializing in cardiac pathology.
He is a Master of the American College of Cardiology, a leading cardiovascular pathologist, and the current editor of both the American Journal of Cardiology and the Baylor University Medical Center Proceedings." Lisäksi hän on Baylor University Medical Center:in perustaja. Yritin löytää hänen ja hänen Centerinsä kytköksiä lääkefirmoihin tms. mutta en onnistunut löytämään mitään.

Kokeilin täällä karppilassa hakutoimintoa, joka ei toiminut ja liian iso työ kahlata summassa keskusteluketjuja läpi. Aivan varmasti tätä miekkosta on täällä jossain puitu, joten voisiko joku ystävällisesti linkata keskusteluketjut tai muita valaisevia linkkejä. Kiitän etukäteen asiallisista selvityksistä :)
Viesti Lähetetty: 2018-09-13 10:52:24

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)